Szerző Téma: CreatePickup  (Megtekintve 1627 alkalommal)

Nem elérhető Rupert

  • 2301
    • Profil megtekintése
CreatePickup
« Dátum: 2013. január 12. - 18:51:53 »
0 Show voters
CreatePickup
A függvény pontosan megegyezik az AddStaticPickup függvénnyel, kivéve, hogy csatolhatunk hozzá azonosítót (ID-t) amivel késõbb megsemmisíthetjük, illetve hivatkozhatunk rá az OnPlayerPickUpPickup eljárás alatt.


Paraméterek:
 
( model, type, Float:X, Float:Y, Float:Z, Virtualworld )

 
Magyarázat:
model - A pickup modell ID-je.
type - A pickup spawnolási típusának ID-je.
Float:X - A pickup pozíciójának X pontja.
Float:Y - A pickup pozíciójának Y pontja.
Float:Z - A pickup pozíciójának Z pontja.
virtualworld - Ezzel adod meg, hogy a pickup melyik virtuális világba spawnoljon.
Visszatérés - A létrehozott pickup azonosítójával, ugyanakkor -1-gyel ha sikertelen a létrehozás.
Megjegyzés - Figyelj arra, hogy pl. az alap fegyver-pickupok csak azoknak tûnnek el akik felveszik azokat. Ellenben, ha egyes (1) típusú (type=1) pickupot hozol létre hozzácsatolt azonosítóval, akkor késõbb az OnPlayerPickUpPickup eljárás alatt manuálisan adhatsz fegyvert az adott játékosnak és megsemmisítheted az objektumot ami mindenki számára eltûnik.
Példa a használatra:
 

new pickup; // létrehozunk egy globális változót
public OnGameModeInit()
{
    pickup = CreatePickup(1242, 2, 1503.3359, 1432.3585, 10.1191, -1);
    // létrehozunk egy pickupot amit betöltünk a változónkba
    return 1;
}
//késõbb...
DestroyPickup(pickup); // megsemmisítjük a pickupot a változót felhasználva

 
Kapcsolódó eljárások
 

Kapcsolódó függvények
 

Eredeti téma: Katt
« Utoljára szerkesztve: 2013. július 30. - 15:39:42 írta SnooP »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal