CreatePlayerTextDraw
Ismertetõ
Ez a függvény arra szolgál, hogy létrehozzunk textdrawokat egy adott játékosnak. Ezzel még úgymond \'kiegészíthetjük\' a globális textdraw limitjét (aki esetleg nem tudná 2048) még 256-al.
Paraméterei
(playerid, Float:x, Float:y, text[])
playerid - A játékos azonosítója (ID-je)
Float:x - X Koordináta (a játék ablakán való elhelyezés)
Float:y - Y koordináta (a játék ablakán vlaó elhelyezés)
text[] - A textdraw szövege
Visszatérési érték
A létrehozott Textdraw ID-je.
!Megjegyzések
- Ez a függvény a SA:MP 0.3e verziójában lett hozzáadva így a korábbiakban nem megy.
-Ha te használsz színkódokat a textdrawok festéséhez (mint ~R~ ~G~) és ez a színkód 255 karakter felett van, akkor a SA:MP kliens crashelni fog, mikor megpróbálja megjeleníteni.
-Hogyha az Y koordinátának alacsonyabb értéket adsz mint 1, akkor az elsõ textdraw sor nem fog látszani és csak az árnyékuk lesz látható
-text[] paramétert muszáj kitöltened különben a kliens crashelni fog. Ha nem akarsz bele semmit írni használd \" \" space lenyomásával vagy \"_\" aláhúzással.
- Ha az X, Y koordinával textdrawunkat a bal felsõ sarokban helyezzük el akkor ezt át lehet mozdítani a jobb felsõbe TextDrawAlignment függvényel, ha 3-as értéket (azaz a jobboldali) állítjuk be a TextDrawAlignment függvénynek.
-Ez a függvény csak létrehozza a Textdrawot, megmutatni PlayerTextDrawShow-al lehet a játékosnak.
-A Játékos-Textdrawok automatikusan törlõdnek ha a játékos lecsatlakozik
PéldaScript
// Ezt a változót scriptünk elejére kell rakni, mert ez tárolja el a létrehozott textdrawok értékét (számát)
new PlayerText:welcomeText[MAX_PLAYERS];
public OnPlayerConnect(playerid)
{
// Létrehozzuk elõször a Textdrawot
welcomeText[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 240.0, 580.0, \"Szia Sampfórum!\");
// És most megmutatjuk
PlayerTextDrawShow(playerid, welcomeText[playerid]);
}