AttachPlayerObjectToVehicleEgy játékos objectet rögzít a megadott jármûhöz amit az object követni fog.
Paraméterek:
(playerid, objectid, vehicleid, Float:fOffsetX, Float:fOffsetY, Float:fOffsetZ, Float:fRotX, Float:fRotY,
Float:RotZ)
playerid A játékos azonosítója aki láthatja a tárgyat.
objectid A tárgy azonosítója amit a jármûhöz akarsz csatolni
vehicleid A jármû amihez a tárgyat csatolod
Float:OffsetX A jármû és a tárgy pozíciója közti távolság az X tengelyen
Float:OffsetY A jármû és a tárgy pozíciója közti távolság az Y tengelyen
Float:OffsetZ A jármû és a tárgy pozíciója közti távolság az Z tengelyen
Float:RotX A tárgy döntése az Y tengelyen a jármûhöz képest
Float:RotY A tárgy döntése az Y tengelyen a jármûhöz képest
Float:RotZ A tárgy döntése az Y tengelyen a jármûhöz képest
Visszatérés A függvény nem tér vissza semmilyen értékkel
Megjegyzés: A fügvény a 0.3e verzióban került hozzáadásra így elõbbi verziókban nem fog mûködni!
Példa:
AttachPlayerObjectToVehicle(playerid, objectid, vehicleid, 0.0, 0.0, 1.0, 0.0, 0.0, 0.0);
FIgyelem: Elõször létre kell hoznotok az objectet, mielõtt megpróbáljátok jármûhöz csatolni.Wiki:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/AttachPlayerObjectToVehicle