Szerző Téma: AttachObjectToPlayer(objectid, playerid, OffsetX, OffsetY, OffsetZ, rX, rY, rZ)  (Megtekintve 1668 alkalommal)

Nem elérhető kurta999

  • 2759
  • Éllő fédisznó
    • Profil megtekintése
0 Show voters
AttachObjectToPlayer
Hozzácsatol egy tárgyat a játékoshoz. Figyelem, ez csak globális ( CreateObject ) objectekkel mûködik, tehát dinamikus ( streamelt ) objecteket nemlehet felcsatolni vele.
Paraméterek:
 
( objectid, playerid, Float:OffsetX, Float:OffsetY, Float:OffsetZ, Float:rX, Float:rY, Float:rZ )

 
objectid - Annak a tárgynak az azonosítója, amit hozzá szeretnénk csatolni.
playerid - Annak a játékosnak az azonosítója, akihez hozzá szeretnénk csatolni.
Float:OffsetX - A tárgy távolsága a játékostól az X koordináta felé.
Float:OffsetY - A tárgy távolsága a játékostól az Y koordináta felé.
Float:OffsetZ - A tárgy távolsága a játékostól a Z koordináta felé.
Float:RotX - A forgása az X felé.
Float:RotY - A forgása az Y felé.
Float:RotZ - A forgása a Z felé.
Visszatérés Ez a függvény nem ad vissza visszatérési értéket.
Példa a használatra:
 

new obj;
public OnGameModeInit()
{
    obj = CreateObject(321, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0);
    return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    if(strcmp(cmdtext, \"/attachobject\", true) == 0)
    {
        AttachObjectToPlayer(obj, playerid, 1.5, 0.5, 0, 0, 1.5, 2 );
        return 1;
    }
    return 0;

 
Kapcsolódó függvények
CreateObject: Létrehoz egy tárgyat.
DestroyObject: Töröl egy tárgyat.
IsValidObject: Lekérdezi, hogy a tárgy létezik-e.
StopObject: Leállítja a tárgy mozgását.
SetObjectPos: Megváltoztatja a tárgy pozícióját.
SetObjectRot: Megváltoztatja a tárgy rotációját.
GetObjectPos: Lekérdezi a tárgy pozícióját.
GetObjectRot: Lekérdezi a tárgy rotációját.
AttachObjectToPlayer: Hozzácsatol egy tárgyat a játékoshoz.
CreatePlayerObject: Létrehoz egy tárgyat egy játékosnak.
DestroyPlayerObject: Töröl egy tárgyat a játékosnak.
IsValidPlayerObject: Lekérdezi, hogy a tárgy a játékosnak létezik-e.
MovePlayerObject: Mozgatja a tárgyat a játékosnak.
StopPlayerObject: Leállítja a tárgy mozgását a játékosnak.
SetPlayerObjectPos: Megváltoztatja a tárgy pozícióját a játékosnak.
SetPlayerObjectRot: Megváltoztatja a tárgy forgását a játékosnak.
GetPlayerObjectPos: Lekérdezi a tárgy pozícióját a játékosnak.
GetPlayerObjectRot: Lekérdezi a tárgy forgását a játékosnak.
AttachPlayerObjectToPlayer: Hozzácsatol egy tárgyat egy játékoshoz. 0.3 óta törölve.
Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/AttachObjectToPlayer
« Utoljára szerkesztve: 2012. Január 01. - 20:47:30 írta kurta999 »

Nem elérhető [sdc]skyline

  • 1333
  • ςκyΙιηε
    • Profil megtekintése
AttachObjectToPlayer(objectid, playerid, OffsetX, OffsetY, OffsetZ, rX, rY, rZ)
« Válasz #1 Dátum: 2011. Július 04. - 17:25:10 »
0 Show voters
Cs kurta azt nem értem azt hogy tudom meg hogy hova rakja az objectet pld ha én a feje fölé akaroma zt hogy tudom meg csinálni pontosan?
Elõre is köszi

Nem elérhető kurta999

  • 2759
  • Éllő fédisznó
    • Profil megtekintése
AttachObjectToPlayer(objectid, playerid, OffsetX, OffsetY, OffsetZ, rX, rY, rZ)
« Válasz #2 Dátum: 2011. Július 04. - 17:42:56 »
0 Show voters
Szükséged van az sscanf-ra és próbálhatod :D
[pawn]
CMD:aotp(playerid, params[ ])
{
new
   ObjID,
   vID,
   Float:X,
   Float:Y,
   Float:Z,
   Float:V[3];
if(sscanf(params, \"duffffff\", ObjID, vID, X, Y, Z, V[0], V[1], V[2])) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"HASZNÁLAT: /aotp <ObjectID - Nem Model> <Játékos ID/Név> OffSet X Y Z Rot X Y Z\");
AttachObjectToPlayer(ObjID, vID, X, Y, Z, V[0], V[1], V[2]);
return 1;
}
[/pawn]

Nem elérhető [sdc]skyline

  • 1333
  • ςκyΙιηε
    • Profil megtekintése
AttachObjectToPlayer(objectid, playerid, OffsetX, OffsetY, OffsetZ, rX, rY, rZ)
« Válasz #3 Dátum: 2011. Július 31. - 11:22:35 »
0 Show voters
ó kösz most írtam a másik témába ezer bocs és ezer kösz :D
Szerk: Nekem valamiért nem jó mindig le fagy a pawnom
« Utoljára szerkesztve: 2011. Július 31. - 11:31:06 írta [sdc]skyline »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal