ApplyActorAnimation
Animáció bejátszása actor számára.
Szükséges kliens/szerver verzió: 0.3.7 RC6 vagy újabb.
Paraméterei (actorid, animlib[], animname[], Float:fDelta, loop, lockx, locky, freeze, time)
actorid | Az actor száma amelynek alkalmazni szeretnénk animációt. |
animlib | Az animáció könyvtára. |
animname | Az animáció neve melyet be szeretnénk játszani. |
fDelta | Az animáció bejátszási sebessége. (Használd a 4.1-es értéket) |
loop | 1 ha az animáció ismétlődjön, 0 ha csak egyszer játszódjon be. |
lockx | Ha 0-ra van beállítva, akkor a karakter visszatér a kezdeti pontra például séta animáció bejátszása esetén. 1 érték esetén nem fog visszatérni. |
locky | Ugyan az mint a lockx, csak Y tengelyen. |
freeze | 1-re beállítva a karakter animáció utolsó mozdulatánál marad az actor, 0 esetén nem fog. |
time | Időzítő századmásodpercben. 0 ha nem szeretnén azt hogy idő után leálljon. |
Visszatérése | 1 ha sikeresen lefutott, 0 ha sikertelenül. |
Példa new MyActor;
public OnGameModeInit()
{
MyActor = CreateActor(179, 316.1, -134.0, 999.6, 90.0); // Actor as salesperson in Ammunation
ApplyActorAnimation(MyActor, \"DEALER\", \"shop_pay\", 4.1, 0, 0, 0, 0, 0); // Pay anim
return 1;
}
Kapcsolódó funkciókClearActorAnimationsForrás: http://wiki.sa-mp.com/wiki/ApplyActorAnimation