Főoldal
Fórum
Bejelentkezés
Regisztráció
Friss hírek
Információ
GTA Közösség – Megszokott arculattal.
Keresés a fórumon
GTA Közösség - A magyar GTA fórum
»
Hatalmas Archívum
»
Fórum Archívum (Témák/Fórumok)
»
~ Törölhetõ ~
« előző
következő »
Nyomtatás
Oldalak: [
1
]
Le
Szerző
Téma: ~ Törölhetõ ~ (Megtekintve 700 alkalommal)
James_Fradies
131
~ Törölhetõ ~
«
Dátum:
2014. május 11. - 11:28:37 »
0
Voters list:
Sziasztok, én James vagyok. És ezt a leírást azért írom mert nem találtam ilyet a fórumon és lehetséges olyanoknak jól jön akik nem a módba akarják írni az objecteket hanem includeba!
Hogyan is kezdjünk neki?
Elõször megnyitjuk a PAWNO-t.
http://kepfeltoltes.hu/140511/Kep1_www.kepfeltoltes.hu_.png
[/img]
Utána pedig elkezdjük az includunkat meg írni. Nem sok dolgot kell bele írni
Enyi elég is:
#include <a_samp>
#include <Streamer>
stock Objectek()
{
//Objectek helye
}
Ezt meg írjuk az includeba akkor ilyen lesz:
Az Include-t mentsük el a Pawno/Include mappába .inc tipusban! DE FIGYELEM, Ne F5-el és ne a kék nyíllal mert az amx-re generálja!
http://kepfeltoltes.hu/140511/kep3_www.kepfeltoltes.hu_.png
[/img]
Majd menyünk bele a módunkba vagy akár a filterscriptbe és az public OnGameModeInithez (OnFilterScriptInit FS esetén!) menyünk oda és írjuk oda azt, hogy
Ha ezt be írjuk akkor mostantól az incbõl fogja le generálni azt objecteket! De figyelem ha újat raksz be akkor a modot újra kell generálni az incvel!
Remélem bírtam segíteni! Sziasztok!
Mivel felesleges egy ilyen úgy mond \"Leírás\" ezért törlöm!
«
Utoljára szerkesztve: 2014. május 11. - 15:15:11 írta James_Fradies
»
Naplózva
lackos888
1258
~ Törölhetõ ~
«
Válasz #1 Dátum:
2014. május 11. - 11:39:24 »
0
Voters list:
Még ha hibátlanul is írnál le egy tutorialt, ami 2x fogja felülírni az objecteket...
Naplózva
James_Fradies
131
~ Törölhetõ ~
«
Válasz #2 Dátum:
2014. május 11. - 11:41:50 »
0
Voters list:
Bocs, de ez hibátlan mivel nálam tökéletesen mûködik
Naplózva
lackos888
1258
~ Törölhetõ ~
«
Válasz #3 Dátum:
2014. május 11. - 12:11:26 »
0
Voters list:
Hibátlan?
Biztosan.
http://kepfeltoltes.hu/140511/1261362283kep3_www.kepfeltoltes.hu_.png
erre vegyél egy pillantást kérlek. Lemaradt a ; a végérõl, szóval nem hibátlan. VIszont, ha úgy csinálná meg valaki, hogy írna rá egy parancsot péld, hogy /objectreload és csak simán beírná azt, hogy Objects(); akkor 2x lennének bent az objectek, mivel elõtte nem törli ki õket. De amúgy ez a \"leírás\" nagyon felesleges, mivel szerintem erre mindenki rá tud jönni.
Naplózva
James_Fradies
131
~ Törölhetõ ~
«
Válasz #4 Dátum:
2014. május 11. - 11:28:37 »
0
Voters list:
Sziasztok, én James vagyok. És ezt a leírást azért írom mert nem találtam ilyet a fórumon és lehetséges olyanoknak jól jön akik nem a módba akarják írni az objecteket hanem includeba!
Hogyan is kezdjünk neki?
Elõször megnyitjuk a PAWNO-t.
http://kepfeltoltes.hu/140511/Kep1_www.kepfeltoltes.hu_.png
[/img]
Utána pedig elkezdjük az includunkat meg írni. Nem sok dolgot kell bele írni
Enyi elég is:
#include <a_samp>
#include <Streamer>
stock Objectek()
{
//Objectek helye
}
Ezt meg írjuk az includeba akkor ilyen lesz:
Az Include-t mentsük el a Pawno/Include mappába .inc tipusban! DE FIGYELEM, Ne F5-el és ne a kék nyíllal mert az amx-re generálja!
http://kepfeltoltes.hu/140511/kep3_www.kepfeltoltes.hu_.png
[/img]
Majd menyünk bele a módunkba vagy akár a filterscriptbe és az public OnGameModeInithez (OnFilterScriptInit FS esetén!) menyünk oda és írjuk oda azt, hogy
Ha ezt be írjuk akkor mostantól az incbõl fogja le generálni azt objecteket! De figyelem ha újat raksz be akkor a modot újra kell generálni az incvel!
Remélem bírtam segíteni! Sziasztok!
Mivel felesleges egy ilyen úgy mond \"Leírás\" ezért törlöm!
«
Utoljára szerkesztve: 2014. május 11. - 15:15:11 írta James_Fradies
»
Naplózva
lackos888
1258
~ Törölhetõ ~
«
Válasz #5 Dátum:
2014. május 11. - 11:39:24 »
0
Voters list:
Még ha hibátlanul is írnál le egy tutorialt, ami 2x fogja felülírni az objecteket...
Naplózva
James_Fradies
131
~ Törölhetõ ~
«
Válasz #6 Dátum:
2014. május 11. - 11:41:50 »
0
Voters list:
Bocs, de ez hibátlan mivel nálam tökéletesen mûködik
Naplózva
lackos888
1258
~ Törölhetõ ~
«
Válasz #7 Dátum:
2014. május 11. - 12:11:26 »
0
Voters list:
Hibátlan?
Biztosan.
http://kepfeltoltes.hu/140511/1261362283kep3_www.kepfeltoltes.hu_.png
erre vegyél egy pillantást kérlek. Lemaradt a ; a végérõl, szóval nem hibátlan. VIszont, ha úgy csinálná meg valaki, hogy írna rá egy parancsot péld, hogy /objectreload és csak simán beírná azt, hogy Objects(); akkor 2x lennének bent az objectek, mivel elõtte nem törli ki õket. De amúgy ez a \"leírás\" nagyon felesleges, mivel szerintem erre mindenki rá tud jönni.
Naplózva
Nyomtatás
Oldalak: [
1
]
Fel
« előző
következő »
GTA Közösség - A magyar GTA fórum
»
Hatalmas Archívum
»
Fórum Archívum (Témák/Fórumok)
»
~ Törölhetõ ~
ePrivacy and GPDR Cookie Consent by CookieConsent.com
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal