GTA Közösség - A magyar GTA fórum

Hatalmas Archívum => Fórum Archívum (Témák/Fórumok) => A témát indította: James_Fradies - 2014. május 11. - 11:28:37

Cím: ~ Törölhetõ ~
Írta: James_Fradies - 2014. május 11. - 11:28:37



Sziasztok, én James vagyok. És ezt a leírást azért írom mert nem találtam ilyet a fórumon és lehetséges olyanoknak jól jön akik nem a módba akarják írni az objecteket hanem includeba!

Hogyan is kezdjünk neki?


Elõször megnyitjuk a PAWNO-t.


\"width=500http://kepfeltoltes.hu/140511/Kep1_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]

Utána pedig elkezdjük az includunkat meg írni. Nem sok dolgot kell bele írni


Enyi elég is:



#include <a_samp>
#include <Streamer>
stock Objectek()
{
   //Objectek helye
}


Ezt meg írjuk az includeba akkor ilyen lesz:


\"1036057090kep2_www.kepfeltoltes.hu_.png\"

Az Include-t mentsük el a Pawno/Include mappába .inc tipusban! DE FIGYELEM, Ne F5-el és ne a kék nyíllal mert az amx-re generálja!


\"width=500http://kepfeltoltes.hu/140511/kep3_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]

Majd menyünk bele a módunkba vagy akár a filterscriptbe és az public OnGameModeInithez (OnFilterScriptInit FS esetén!) menyünk oda és írjuk oda azt, hogy


\"1261362283kep3_www.kepfeltoltes.hu_.png\"

Ha ezt be írjuk akkor mostantól az incbõl fogja le generálni azt objecteket! De figyelem ha újat raksz be akkor a modot újra kell generálni az incvel! :)

Remélem bírtam segíteni! Sziasztok!

 

Mivel felesleges egy ilyen úgy mond \"Leírás\" ezért törlöm! :)
Cím: ~ Törölhetõ ~
Írta: lackos888 - 2014. május 11. - 11:39:24
Még ha hibátlanul is írnál le egy tutorialt, ami 2x fogja felülírni az objecteket...
Cím: ~ Törölhetõ ~
Írta: James_Fradies - 2014. május 11. - 11:41:50
Bocs, de ez hibátlan mivel nálam tökéletesen mûködik :P
Cím: ~ Törölhetõ ~
Írta: lackos888 - 2014. május 11. - 12:11:26
Hibátlan?:D Biztosan. http://kepfeltoltes.hu/140511/1261362283kep3_www.kepfeltoltes.hu_.png erre vegyél egy pillantást kérlek. Lemaradt a ; a végérõl, szóval nem hibátlan. VIszont, ha úgy csinálná meg valaki, hogy írna rá egy parancsot péld, hogy /objectreload és csak simán beírná azt, hogy Objects(); akkor 2x lennének bent az objectek, mivel elõtte nem törli ki õket. De amúgy ez a \"leírás\" nagyon felesleges, mivel szerintem erre mindenki rá tud jönni.
Cím: ~ Törölhetõ ~
Írta: James_Fradies - 2014. május 11. - 11:28:37



Sziasztok, én James vagyok. És ezt a leírást azért írom mert nem találtam ilyet a fórumon és lehetséges olyanoknak jól jön akik nem a módba akarják írni az objecteket hanem includeba!

Hogyan is kezdjünk neki?


Elõször megnyitjuk a PAWNO-t.


\"width=500http://kepfeltoltes.hu/140511/Kep1_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]

Utána pedig elkezdjük az includunkat meg írni. Nem sok dolgot kell bele írni


Enyi elég is:



#include <a_samp>
#include <Streamer>
stock Objectek()
{
   //Objectek helye
}


Ezt meg írjuk az includeba akkor ilyen lesz:


\"1036057090kep2_www.kepfeltoltes.hu_.png\"

Az Include-t mentsük el a Pawno/Include mappába .inc tipusban! DE FIGYELEM, Ne F5-el és ne a kék nyíllal mert az amx-re generálja!


\"width=500http://kepfeltoltes.hu/140511/kep3_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]

Majd menyünk bele a módunkba vagy akár a filterscriptbe és az public OnGameModeInithez (OnFilterScriptInit FS esetén!) menyünk oda és írjuk oda azt, hogy


\"1261362283kep3_www.kepfeltoltes.hu_.png\"

Ha ezt be írjuk akkor mostantól az incbõl fogja le generálni azt objecteket! De figyelem ha újat raksz be akkor a modot újra kell generálni az incvel! :)

Remélem bírtam segíteni! Sziasztok!

 

Mivel felesleges egy ilyen úgy mond \"Leírás\" ezért törlöm! :)
Cím: ~ Törölhetõ ~
Írta: lackos888 - 2014. május 11. - 11:39:24
Még ha hibátlanul is írnál le egy tutorialt, ami 2x fogja felülírni az objecteket...
Cím: ~ Törölhetõ ~
Írta: James_Fradies - 2014. május 11. - 11:41:50
Bocs, de ez hibátlan mivel nálam tökéletesen mûködik :P
Cím: ~ Törölhetõ ~
Írta: lackos888 - 2014. május 11. - 12:11:26
Hibátlan?:D Biztosan. http://kepfeltoltes.hu/140511/1261362283kep3_www.kepfeltoltes.hu_.png erre vegyél egy pillantást kérlek. Lemaradt a ; a végérõl, szóval nem hibátlan. VIszont, ha úgy csinálná meg valaki, hogy írna rá egy parancsot péld, hogy /objectreload és csak simán beírná azt, hogy Objects(); akkor 2x lennének bent az objectek, mivel elõtte nem törli ki õket. De amúgy ez a \"leírás\" nagyon felesleges, mivel szerintem erre mindenki rá tud jönni.