Sziasztok, én James vagyok. És ezt a leírást azért írom mert nem találtam ilyet a fórumon és lehetséges olyanoknak jól jön akik nem a módba akarják írni az objecteket hanem includeba! Hogyan is kezdjünk neki? Elõször megnyitjuk a PAWNO-t. http://kepfeltoltes.hu/140511/Kep1_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img] Utána pedig elkezdjük az includunkat meg írni. Nem sok dolgot kell bele írni Enyi elég is:
#include <a_samp> #include <Streamer> stock Objectek() { //Objectek helye }
Ezt meg írjuk az includeba akkor ilyen lesz: Az Include-t mentsük el a Pawno/Include mappába .inc tipusban! DE FIGYELEM, Ne F5-el és ne a kék nyíllal mert az amx-re generálja! http://kepfeltoltes.hu/140511/kep3_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img] Majd menyünk bele a módunkba vagy akár a filterscriptbe és az public OnGameModeInithez (OnFilterScriptInit FS esetén!) menyünk oda és írjuk oda azt, hogy Ha ezt be írjuk akkor mostantól az incbõl fogja le generálni azt objecteket! De figyelem ha újat raksz be akkor a modot újra kell generálni az incvel! :) Remélem bírtam segíteni! Sziasztok!
Mivel felesleges egy ilyen úgy mond \"Leírás\" ezért törlöm! :)
Hibátlan?:D Biztosan. http://kepfeltoltes.hu/140511/1261362283kep3_www.kepfeltoltes.hu_.png erre vegyél egy pillantást kérlek. Lemaradt a ; a végérõl, szóval nem hibátlan. VIszont, ha úgy csinálná meg valaki, hogy írna rá egy parancsot péld, hogy /objectreload és csak simán beírná azt, hogy Objects(); akkor 2x lennének bent az objectek, mivel elõtte nem törli ki õket. De amúgy ez a \"leírás\" nagyon felesleges, mivel szerintem erre mindenki rá tud jönni.
Sziasztok, én James vagyok. És ezt a leírást azért írom mert nem találtam ilyet a fórumon és lehetséges olyanoknak jól jön akik nem a módba akarják írni az objecteket hanem includeba! Hogyan is kezdjünk neki? Elõször megnyitjuk a PAWNO-t. http://kepfeltoltes.hu/140511/Kep1_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img] Utána pedig elkezdjük az includunkat meg írni. Nem sok dolgot kell bele írni Enyi elég is:
#include <a_samp> #include <Streamer> stock Objectek() { //Objectek helye }
Ezt meg írjuk az includeba akkor ilyen lesz: Az Include-t mentsük el a Pawno/Include mappába .inc tipusban! DE FIGYELEM, Ne F5-el és ne a kék nyíllal mert az amx-re generálja! http://kepfeltoltes.hu/140511/kep3_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img] Majd menyünk bele a módunkba vagy akár a filterscriptbe és az public OnGameModeInithez (OnFilterScriptInit FS esetén!) menyünk oda és írjuk oda azt, hogy Ha ezt be írjuk akkor mostantól az incbõl fogja le generálni azt objecteket! De figyelem ha újat raksz be akkor a modot újra kell generálni az incvel! :) Remélem bírtam segíteni! Sziasztok!
Mivel felesleges egy ilyen úgy mond \"Leírás\" ezért törlöm! :)
Hibátlan?:D Biztosan. http://kepfeltoltes.hu/140511/1261362283kep3_www.kepfeltoltes.hu_.png erre vegyél egy pillantást kérlek. Lemaradt a ; a végérõl, szóval nem hibátlan. VIszont, ha úgy csinálná meg valaki, hogy írna rá egy parancsot péld, hogy /objectreload és csak simán beírná azt, hogy Objects(); akkor 2x lennének bent az objectek, mivel elõtte nem törli ki õket. De amúgy ez a \"leírás\" nagyon felesleges, mivel szerintem erre mindenki rá tud jönni.