Sziasztook készítettem egy RemoveObject Includet Pawno-hoz. Az angól fórumon találtam egy hasonlót bár abban van néhány súlyos hiba. De nem akarom húzni az idõt a bemutatókkal bele is ugrom a közepébe.Az Include feladata:-A RemoveBuildingForPlayer-t felhasználva bugmentesen törölhetünk ki objecteket.Hogy hova kell beírni?-Beírhatjuk az \"public OnGameModeInit()\"-be vagy az \"public OnFilterScriptInit()\"-ben.Ha törölni akarsz egy Object-et akkor nincs más dolgod mint meghatározni az Object pozíciójár és ID-jét.Kód:-TorolObject(modelid, Float:oX, Float:oY, Float:oZ, Float:oRadius = 0.25, Float:orX = 0.0, Float:orY = 0.0, Float:orZ = 0.0)-TorolObject(modelid, x, y, z);Ha az egész mapról kiszeretnéd törölni a megadott obijektumot akkor csak egy kódot kell használnod illetve tudnod kell az Obijektum ID-jét.Kód:TorolMapObjects(modelid)Van benne egy olyan funkció is amej segítségével a kitörölt oibjektumokat játék közben vissza lehet állítani.ObjectVissz*rak(slotid)Szükséges kód:new ObjectVissza1;public OnFilterScriptInit(){ ObjectVissza1 = TorolObject(1697, 236.9922, 1835.3438, 23.2344, 0.25, 356.8584, 0.0000, -0.7854);}CMD:resetobj(playerid, params[]){ #pragma unused params ObjectVissz*rak(ObjectVissza1); return SendClientMessage(playerid, COLOUR_GREEN, \"Az obijektum visszaálítva\"), 1;}Az include meghatározza mennyi obijektumot törölhetünk ki. alap helyzetben csak 500-at lehet törölni de lehet módosítnai is.#define MAX_TOROLHETO_OB 500#include <TorolObjects>Hát ennyi volna.Remélem sokmindenkinek hasznára lesz.Elkészítési idõ: 2 óra