GTA Közösség - A magyar GTA fórum
Hatalmas Archívum => Fórum Archívum (Témák/Fórumok) => A témát indította: Szucsor - 2012. január 26. - 15:30:31
-
<Törölve...>
-
Sziasztook készítettem egy RemoveObject Includet Pawno-hoz. Az angól fórumon találtam egy hasonlót bár abban van néhány súlyos hiba. De nem akarom húzni az idõt a bemutatókkal bele is ugrom a közepébe.
Az Include feladata:
-A RemoveBuildingForPlayer-t felhasználva bugmentesen törölhetünk ki objecteket.
Hogy hova kell beírni?
-Beírhatjuk az \"public OnGameModeInit()\"-be vagy az \"public OnFilterScriptInit()\"-ben.
Ha törölni akarsz egy Object-et akkor nincs más dolgod mint meghatározni az Object pozíciójár és ID-jét.
Kód:
-TorolObject(modelid, Float:oX, Float:oY, Float:oZ, Float:oRadius = 0.25, Float:orX = 0.0, Float:orY = 0.0, Float:orZ = 0.0)
-TorolObject(modelid, x, y, z);
Ha az egész mapról kiszeretnéd törölni a megadott obijektumot akkor csak egy kódot kell használnod illetve tudnod kell az Obijektum ID-jét.
Kód:
TorolMapObjects(modelid)
Van benne egy olyan funkció is amej segítségével a kitörölt oibjektumokat játék közben vissza lehet állítani.
ObjectVissz*rak(slotid)
Szükséges kód:
new ObjectVissza1;
public OnFilterScriptInit()
{
ObjectVissza1 = TorolObject(1697, 236.9922, 1835.3438, 23.2344, 0.25, 356.8584, 0.0000, -0.7854);
}
CMD:resetobj(playerid, params[])
{
#pragma unused params
ObjectVissz*rak(ObjectVissza1);
return SendClientMessage(playerid, COLOUR_GREEN, \"Az obijektum visszaálítva\"), 1;
}
Az include meghatározza mennyi obijektumot törölhetünk ki. alap helyzetben csak 500-at lehet törölni de lehet módosítnai is.
#define MAX_TOROLHETO_OB 500
#include <TorolObjects>
Hát ennyi volna.
Remélem sokmindenkinek hasznára lesz.
Elkészítési idõ: 2 óra
1. Ezt szerintem nem ide kellene.
2. A törölt épületet nem lehet visszarakni (http://wiki.sa-mp.com/wiki/RemoveBuildingForPlayer)
3. Forrás szükséges :)
4. Szerintem nem a tied :D