SendClientMessage(killerid,COLOR_RED,\"Megölted!\");//Ezt annak írja ki, aki öl SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Meghaltál \");//Ezt annak írja ki aki meghal
E: Megleõzött ScreaM.
E: Megleõzött ScreaM. Nem baj, megkapod tõlem a tetszikelést. [/quote]Oda-vissza.
if(killerid == INVALID_PLAYER_ID)
&Zero playerid és killerid sosem lesz egyenlõ killerid inkább INVALID_PLAYER_ID-vel lehet egyenlõ. :angel:Le kell ellenõrizni hogy van-e az OnPlayerDeath alatt a killerid (gyilkos) csatlakozva-e.Ugye ha öngyilkos lesz vagy lezuhan valahol akkor nincs olyan játékos aki megölte volna, if(killerid == INVALID_PLAYER_ID) Persze épp leírtam a két eshetõséget ezért tényleg úgy kell ha öngyilkos lesz akkor parancsba kell tenni az üzenetet hogy xy öngyilkos lett.Akkor meghívódik az OnPlayerDeath és ha a killerid értéke INVALID_PLAYER_ID lesz akkor a playerid öngyilkos lett vagy lezuhant valahol.De fordítsd le magadnak Important Note részt:http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerDeath
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason){SendDeathMessage(killerid,playerid,reason);if(killerid == INVALID_PLAYER_ID) return 1;new szMsg[ 80 ], szName[ 24 ];GetPlayerName( killerid, szName, 24 );format( szMsg, sizeof szMsg, \"IronBoy: {FFFFFF}Téged megölt {FFFFFF}[{00FF11}%s{FFFFFF}]!\", szName );SendClientMessage( playerid, narancs, szMsg );GetPlayerName( playerid, szName, 24 );format( szMsg, sizeof szMsg, \"IronBoy: {FFFFFF}Te megölted {FFFFFF}[{00FF11}%s{FFFFFF}]-t!\", szName );SendClientMessage( killerid, narancs, szMsg );return 1;}stock GetName(id){new name[24];GetPlayerName(id, name, 24);return name;}