SendClientMessage(killerid,COLOR_RED,\"Megölted!\");//Ezt annak írja ki, aki öl
SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Meghaltál :)\");//Ezt annak írja ki aki meghal
Ezt személy szerint csak azoknak irja ki
&Zero playerid és killerid sosem lesz egyenlõ killerid inkább INVALID_PLAYER_ID-vel lehet egyenlõ. :angel:
Le kell ellenõrizni hogy van-e az OnPlayerDeath alatt a killerid (gyilkos) csatlakozva-e.
Ugye ha öngyilkos lesz vagy lezuhan valahol akkor nincs olyan játékos aki megölte volna,
if(killerid == INVALID_PLAYER_ID)
Persze épp leírtam a két eshetõséget ezért tényleg úgy kell ha öngyilkos lesz akkor parancsba kell tenni az üzenetet hogy xy öngyilkos lett.
Akkor meghívódik az OnPlayerDeath és ha a killerid értéke INVALID_PLAYER_ID lesz akkor a playerid öngyilkos lett vagy lezuhant valahol.
De fordítsd le magadnak Important Note részt:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerDeath
&Zero playerid és killerid sosem lesz egyenlõ killerid inkább INVALID_PLAYER_ID-vel lehet egyenlõ. :angel:
Le kell ellenõrizni hogy van-e az OnPlayerDeath alatt a killerid (gyilkos) csatlakozva-e.
Ugye ha öngyilkos lesz vagy lezuhan valahol akkor nincs olyan játékos aki megölte volna,
if(killerid == INVALID_PLAYER_ID)
Persze épp leírtam a két eshetõséget ezért tényleg úgy kell ha öngyilkos lesz akkor parancsba kell tenni az üzenetet hogy xy öngyilkos lett.
Akkor meghívódik az OnPlayerDeath és ha a killerid értéke INVALID_PLAYER_ID lesz akkor a playerid öngyilkos lett vagy lezuhant valahol.
De fordítsd le magadnak Important Note részt:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerDeath
Igaz, ezt teszi ez a kihagyás. :-X
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
SendDeathMessage(killerid,playerid,reason);
if(killerid == INVALID_PLAYER_ID) return 1;
new szMsg[ 80 ], szName[ 24 ];
GetPlayerName( killerid, szName, 24 );
format( szMsg, sizeof szMsg, \"IronBoy: {FFFFFF}Téged megölt {FFFFFF}[{00FF11}%s{FFFFFF}]!\", szName );
SendClientMessage( playerid, narancs, szMsg );
GetPlayerName( playerid, szName, 24 );
format( szMsg, sizeof szMsg, \"IronBoy: {FFFFFF}Te megölted {FFFFFF}[{00FF11}%s{FFFFFF}]-t!\", szName );
SendClientMessage( killerid, narancs, szMsg );
return 1;
}
stock GetName(id)
{
new name[24];
GetPlayerName(id, name, 24);
return name;
}