GTA Közösség - A magyar GTA fórum

Hatalmas Archívum => Fórum Archívum (Témák/Fórumok) => A témát indította: Arnold_Alexander - 2011. június 10. - 18:30:25

Cím: Téged megölt %s! || Te megölted %s-t! || S.O.S
Írta: Arnold_Alexander - 2011. június 10. - 18:30:25
Sziasztok a címbõl látszik mi kellene!
De bõvebben:
OnPlayerDeath nál kellene hogy ha megölnek kiírja hogy: Téged megölt %s!
Ha meg megölsz valakit akkor: Te megölted %s-t!
Elõre is köszi!
Cím: Téged megölt %s! || Te megölted %s-t! || S.O.S
Írta: lusta19 - 2011. június 10. - 18:33:41
SendClientMessage(killerid,COLOR_RED,\"Megölted!\");//Ezt annak írja ki, aki öl
    SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Meghaltál :)\");//Ezt annak írja ki aki meghal

 
Ezt személy szerint csak azoknak irja ki
Cím: Téged megölt %s! || Te megölted %s-t! || S.O.S
Írta: jana4 - 2011. június 10. - 18:36:19
[pawn]
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
new string[128];
format(string, 128, \"Te megölted %s-t!\", GetName(playerid));
SendClientMessage(killerid, 0x00FF00AA, string);
format(string, 128, \"Téged megölt %s!\", GetName(killerid));
SendClientMessage(playerid, 0x00FF00AA, string);
return 1;
}
stock GetName(id)
{
new name[24];
GetPlayerName(id, name, 24);
return name;
}
[/pawn]
Kérek érte egy tetszikelést. 8)
Cím: Téged megölt %s! || Te megölted %s-t! || S.O.S
Írta: ZeRo - 2011. június 10. - 18:37:21
[pawn]
public OnPlayerDeath( playerid, killerid ) {
    new szMsg[ 80 ], szName[ 24 ];
    GetPlayerName( killerid, szName, 24 );
    format( szMsg, sizeof szMsg, \"Megölt téged %s!\", szName );
    SendClientMessage( playerid, 0xFF0000AA, szMsg );
    GetPlayerName( playerid, szName, 24 );
    format( szMsg, sizeof szMsg, \"Megölted %s-t!\", szName );
    SendClientMessage( killerid, 0xFF0000AA, szMsg );
    return 1;
}
[/pawn]
E: Megleõzött ScreaM. :(
Cím: Téged megölt %s! || Te megölted %s-t! || S.O.S
Írta: jana4 - 2011. június 10. - 18:38:58
Idézetet írta: ZeRo date=1307723841\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"8710\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
E: Megleõzött ScreaM. :(
Nem baj, megkapod tõlem a tetszikelést. ^-^
Cím: Téged megölt %s! || Te megölted %s-t! || S.O.S
Írta: ZeRo - 2011. június 10. - 18:44:30
Idézetet írta: ScreaM date=1307723938\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"8710\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

E: Megleõzött ScreaM. :(
Nem baj, megkapod tõlem a tetszikelést. ^-^
 
[/quote]
Oda-vissza. ;)
Cím: Téged megölt %s! || Te megölted %s-t! || S.O.S
Írta: Rammstein - 2011. június 10. - 19:37:53
OnPlayerCommandText alá:
if(strcmp(cmd, \"/kill\" , true) ==0) {
SetPlayerHealth(playerid, 0.0);
SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Megölted magad!\");
Like-t (nem biztos h jó nem teszteltem
Cím: Téged megölt %s! || Te megölted %s-t! || S.O.S
Írta: ZeRo - 2011. június 10. - 19:49:19
[pawn]
public OnPlayerDeath( playerid, killerid ) {
    if( playerid == killerid ) return 1;
    new szMsg[ 80 ], szName[ 24 ];
    GetPlayerName( killerid, szName, 24 );
    format( szMsg, sizeof szMsg, \"Megölt téged %s!\", szName );
    SendClientMessage( playerid, 0xFF0000AA, szMsg );
    GetPlayerName( playerid, szName, 24 );
    format( szMsg, sizeof szMsg, \"Megölted %s-t!\", szName );
    SendClientMessage( killerid, 0xFF0000AA, szMsg );
    return 1;
}
public OnPlayerCommandText( playerid, cmdtext[  ] ) {
    if( !strcmp( \"/kill\", cmdtext, true ) ) {
        SendClientMessage( playerid, 0xFF0000AA, \"Öngyilkos lettél!\" );
        SetPlayerHealth( playerid, 0.0 );
        return 1;
    }
    return 0;
}
[/pawn]
Cím: Téged megölt %s! || Te megölted %s-t! || S.O.S
Írta: Zsolesszka - 2011. június 10. - 19:56:33
&Zero playerid és killerid sosem lesz egyenlõ killerid inkább INVALID_PLAYER_ID-vel lehet egyenlõ.  :angel:
Le kell ellenõrizni hogy van-e az OnPlayerDeath alatt a killerid (gyilkos) csatlakozva-e.
Ugye ha öngyilkos lesz vagy lezuhan valahol akkor nincs olyan játékos aki megölte volna,
 

if(killerid == INVALID_PLAYER_ID)

 
Persze épp leírtam a két eshetõséget ezért tényleg úgy kell ha öngyilkos lesz akkor parancsba kell tenni az üzenetet hogy xy öngyilkos lett.
Akkor meghívódik az OnPlayerDeath és ha a killerid értéke INVALID_PLAYER_ID lesz akkor a playerid öngyilkos lett vagy lezuhant valahol.
De fordítsd le magadnak Important Note részt:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerDeath
Cím: Téged megölt %s! || Te megölted %s-t! || S.O.S
Írta: ZeRo - 2011. június 10. - 19:58:46
Idézetet írta: Zsolesszka date=1307728593\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"8710\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
&Zero playerid és killerid sosem lesz egyenlõ killerid inkább INVALID_PLAYER_ID-vel lehet egyenlõ.  :angel:
Le kell ellenõrizni hogy van-e az OnPlayerDeath alatt a killerid (gyilkos) csatlakozva-e.
Ugye ha öngyilkos lesz vagy lezuhan valahol akkor nincs olyan játékos aki megölte volna,
 

if(killerid == INVALID_PLAYER_ID)

 
Persze épp leírtam a két eshetõséget ezért tényleg úgy kell ha öngyilkos lesz akkor parancsba kell tenni az üzenetet hogy xy öngyilkos lett.
Akkor meghívódik az OnPlayerDeath és ha a killerid értéke INVALID_PLAYER_ID lesz akkor a playerid öngyilkos lett vagy lezuhant valahol.
De fordítsd le magadnak Important Note részt:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerDeath
 
Igaz, ezt teszi ez a kihagyás. :-X
Cím: Téged megölt %s! || Te megölted %s-t! || S.O.S
Írta: ►ѕтa - 2011. június 10. - 21:14:36
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
SendDeathMessage(killerid,playerid,reason);
if(killerid == INVALID_PLAYER_ID) return 1;
new szMsg[ 80 ], szName[ 24 ];
GetPlayerName( killerid, szName, 24 );
format( szMsg, sizeof szMsg, \"IronBoy: {FFFFFF}Téged megölt {FFFFFF}[{00FF11}%s{FFFFFF}]!\", szName );
SendClientMessage( playerid, narancs, szMsg );
GetPlayerName( playerid, szName, 24 );
format( szMsg, sizeof szMsg, \"IronBoy: {FFFFFF}Te megölted {FFFFFF}[{00FF11}%s{FFFFFF}]-t!\", szName );
SendClientMessage( killerid, narancs, szMsg );
return 1;
}
stock GetName(id)
{
new name[24];
GetPlayerName(id, name, 24);
return name;
}