-Megjegy: Ilyenről már biztos hallottatok, de úgy gondolom elég kiépült rendszer ahhoz, hogy megmutassam a nagyközönség előtt + ennek inkább a háttérben lévő kezelése ami dicséretre méltó ugyanis kitaláltam egy teljesen új, gyors és korszerő fast handle rendszert az achievementekhez ami sokkal spórosabb és gyorsabb is.
- Megjegy: Ezt amennyire lehetett próbáltam tető alá hozni, mert valami irtó élvezetes, ám sajnos azért a SA:MP se egy MTA és teljesen pontosan a jelenlegi függvényekkel és eljárásokkal nem lehet szinkronizálni
-Büszkeségem az, hogy kifejlesztettem egy teljesen timerMENTES időmérést. Ez sok idő volt és elég sok logikai problémát okozott, de hál\' istennek sikerült olyan szinten optimalizálni, hogy szerverben lévő timerket felváltotta, sőt gyorsabb lett csak tőle.
-Szervereknél foglalkoztam a szerverek tehermentesítésével (lásd Timer, Achievementrendszer). Sikerült kifejlesztenem teljesen egyedi gyorsan működő rendszereket
-Custom GUI-k:Lásd videók
-Egyedi modellezések (csak sajnos nem globális szinten)- Kép lent
-Készülő graphical updater (szintén nem globális)
Mi késztetett erre?
Nos, a videóban említettem, hogy itt jobban kifejtem. Szóval viszonylag rég az anyafórumon böngészgetve láttam pár srácot akik konfrontálódtak egy magyar sráccal és azzal érveltek, hogy a magyarok nem tudnak szkriptelni csak az angol fórumról lopni és azt hasznosítják. Ezen kicsit akkoriban fölkaptam a vizet és be akartam bizonyítani az ellenkezőjét ezért azt találtam ki, hogy létrehozok egy teljesen 0-ról írt szervert. Innen jön ez a név, hogy Chernobyl Diaries (Csernobili Naplók) amikor beloginoltam. A szerver egy teljesen egyedi szervernek indult több játékmódot szimbiózisba helyezve és mindegyikből kiragadva a pozitív tulajdonságaikat:
-Team Fortess 2 féle tökéletes elosztási rendszer a csapatmunka kiépítésére
-Zombi mód összeforrasztása a Team Deathmatch
-Walking Dead Játék szindróma.Valahogy jobban nem tudom leírni. Nem csak az öldöklést akartam kihangsúlyozni, mert nem arról kéne szóljon, hanem valami nagyot akartam kiemelni. Össze akartam társítani egy külön kampányt a kialakult játékhelyzettel. Ezért minél többet játszik valaki annál nagyobb Sherlock lesz és annál több story fog kiunlockolni ezzel megtudva azt például, hogy a különálló kampányból miként futnak a szálak és hogyan fognak egyesülni, ezzel egy minimális feszültséget és egy nagy adag kíváncsiságot kerítve a játék és a szerver köré.
-Godfather módokra jellemző jutalomrendszer amely egyben a szerver \"gazdasági motorját\" szolgálja
És ezt az egészet összekombinálva egy
úgy gondolom így is sikeres egyveleget alkotott volna. Ám én tovább mentem és nem csak olyan vonalon akartam ellézengni ami okés, hogy jó és erős, de annyira nem lesz maradandó senki számára sem. Úgy gondoltam, ha már lúd legyen kövér
Éppen ezért neki álltam a fejlesztéseknek, előszedtem a kreatív énem, hogy megmutassam és bebizonyítsam, hogy tévednek. Szerintem a fenti videók és amiket fent leírtam vagy videókban felsoroltam úgy gondolom, hogy jól demonstrálják azt, hogy sikerrel jártam.
Lesz-e a szerverrel valami? / A munkák publikálva lesznek?
Nos, először is úgy gondolom, ha már szenvedtem vele és ne vesszen kárba az egész sem igen lesz, DE hogy jövő nyárig ne is gondolkozzon senki sem azon, hogy megfog-e nyílni. Nem akarok nagy részt szentelni rá szóval a lényeg: a munkát nem publikálom a szervet megnyitom, de a fejlesztése nagyon lassú folyamat ugyanis a legjobb módon és a legyorsabb módon szeretném megírni és az baromi sok idő, az új dolgok kitalálása sok időt emészt fel és pepecselős munka plusz egyedül fejlesztek mindent szóval amúgy is lassan megy. Segítség nem kell. Ennyi volt csókolom
Nem önpromó akar ez lenni csak nem akarok ezzel kapcsolatos privát üzenetekre válaszolni
Másodcél - Avagy az év szkriptere cím
Megmondom őszintén ezek a videók lassan 1 hónapja készek voltak (természetesen azóta nem fejlesztettem semmit mert magánélet + vizsgák + stb tudja már mindenki az ilyen sablon szövegeket
) csak a youtube is szarakodott meg lusta is voltam átgondolni a problémát a feltöltéssel és ezért nem került fel. Ez igazából kapóra is jött, hogy őszinte legyek ugyanis most itt lesz lassan az éves \"összeállítás\" és akkor úgy gondoltam, hogy ezek a munkák azok amivel én szeretnék pályázni az év szkriptere címre.
Különösen ajánlom a témát
-JBauernek, részben miatta is hoztam létre a témát és nem 3 sorban rendeztem volna el :\'D
-Kurtisnek, a modellezésben való hasznos tippekért és segítségért!
Egyéb média (képek)
Achievement GUI és a kedvenc TF2-es hangom (szerintem minden játékosnak
)
http://kepfeltoltes.hu/141227/sa-mp-083_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
A készülő képességrendszer GUI-ja
http://kepfeltoltes.hu/141227/sa-mp-084_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
Modellezési munkálatok
http://kepfeltoltes.hu/141227/betoltgecihaha_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
http://kepfeltoltes.hu/141227/bug2_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
http://kepfeltoltes.hu/141227/lasd_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
http://kepfeltoltes.hu/141227/munkaltok1_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
http://kepfeltoltes.hu/141227/npp_pic_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
Majd az utolsóval aki szeretné helyettesítheti a mappot persze ehhez még jönnek többi custom, mostmár általam modellezett csernobili épületek, csak ilyen kisebbek, mert eléggé terheli a memóriát. (RAM)
Szakszótár
GUI- Graphical User Interface - Grafikus felület (aki esetleg nem tudná, szerintem más ismeretlen szó nincs)
Elnézést, ha túl hosszú a leírás vagy a videó de úgy gondolom ott mindent részleteztem. Ha a leírásban hibát észleltek kérlek javítsatok ki, mert már hajnali 3 és kissé tompa vagyok ilyenkor
Végszó
Köszönöm, hogy megnéztétek visszajelzésetek várom hol kéne még javítani, fejleszteni és dolgok.