Szerző Téma: SA-MP Forráskód  (Megtekintve 8853 alkalommal)

Nem elérhető kurta999

  • 2759
  • Éllő fédisznó
    • Profil megtekintése
SA-MP Forráskód
« Válasz #75 Dátum: 2013. május 14. - 20:26:01 »
0 Show voters
Egyébként az a samp.saa az mit tartalmaz, mire szolgál? Soha nem értettem.

Nem elérhető P3ti

  • 321
    • Profil megtekintése
SA-MP Forráskód
« Válasz #76 Dátum: 2013. május 15. - 14:37:11 »
0 Show voters
Idézetet írta: kurta999 date=1368555961\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"7610\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Egyébként az a samp.saa az mit tartalmaz, mire szolgál? Soha nem értettem.
 
samp_weapon.dat
samp_vehicles.ide
samp_vehicle.txd
samp_timecyc.dat
samp_Surface.dat
samp_stream.ini
samp_shopping.dat
samp_script.img
samp_samp_logo.png
samp_peds.ide
samp_ped.dat
samp_Object.dat
samp_melee.dat
samp_main.scm
samp_LAxref.ide
samp_LAn2.ide
samp_handling.cfg
samp_gta.dat
samp_fonts.txd
samp_fake_file2
samp_fake_file1
samp_dunno4.bin
samp_default.ide
samp_default.dat
samp_carmods.dat
samp_ar_stats.dat
Ezek a fájlok találhatók a 0.3c (ha jól tudom) sa-mp saa fájlában. Ezeket a fájlokat minden indításnál betölti a SA-MP.
Gondolom egyértelmû, ez az ellen védelem, hogy a legfontosabb játék konfigurációs fájlokat módosítsák.
Persze megoldható memóriaértékek átírásával vagy samp.saa feltörésével most is, de vérpistikék ellen jó védelem. :D
 

 

Az én verzióm jelenleg lefordítható, a szerver fut, indulnak rajta a scriptek. :)
A klienshez meg már csak egy megfelelõ samp.saa kellene, vagy valahogy készíteni egy újat.
Talán egyszer nekilátok, befejezem és lesz release. :P
 
[/quote]
Hogy csináltad meg? :DD
 
[/quote]
Nem publikus. :)
EDIT: Sikerült feltörnöm a 0.1b samp.saa fájlát. :) Kipublikáljam a tartalmát? Kurta te lehet kíváncsi lennél rá. :P
« Utoljára szerkesztve: 2013. május 16. - 22:55:19 írta P3ti »

Nem elérhető kurta999

  • 2759
  • Éllő fédisznó
    • Profil megtekintése
SA-MP Forráskód
« Válasz #77 Dátum: 2013. május 25. - 09:20:10 »
0 Show voters
Kirakhatod, érdekelne a dolog csak úgy kiváncsiságból :D
« Utoljára szerkesztve: 2013. május 25. - 09:21:49 írta kurta999 »

Nem elérhető jana4

  • 5929
  • Ex Staff
    • Profil megtekintése
SA-MP Forráskód
« Válasz #78 Dátum: 2013. május 25. - 11:54:08 »
0 Show voters
Még 1 év és saját magyar kliensünk lesz. :D
E: P3ti, nem álltok neki többen fejleszteni? Fasza lenne azért. :)
E2: Ez itt mi? http://www.unknowncheats.me/forum/other-fps-games/70559-sa-mp-0-3c-blue-framework-full-source.html
« Utoljára szerkesztve: 2013. május 25. - 12:25:53 írta ScreaM »

Nem elérhető Csabesz

  • 7827
    • Profil megtekintése
SA-MP Forráskód
« Válasz #79 Dátum: 2013. május 25. - 12:38:32 »
0 Show voters
Idézetet írta: ScreaM date=1369475648\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"7610\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
E2: Ez itt mi? http://www.unknowncheats.me/forum/other-fps-games/70559-sa-mp-0-3c-blue-framework-full-source.html
 
szimpla hack.

Nem elérhető Light557

  • 836
  • _@_/
    • Profil megtekintése
SA-MP Forráskód
« Válasz #80 Dátum: 2013. május 26. - 13:04:01 »
0 Show voters
Idézetet írta: Csabesz date=1369478312\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"7610\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


E2: Ez itt mi? http://www.unknowncheats.me/forum/other-fps-games/70559-sa-mp-0-3c-blue-framework-full-source.html
 
szimpla hack.
 
[/quote]
Elég jó alap egy saját kliens oldali modifikáció készítéséhez.

Nem elérhető id100

  • 903
    • Profil megtekintése
SA-MP Forráskód
« Válasz #81 Dátum: 2013. május 26. - 21:14:55 »
0 Show voters
Tényleg kitehetnéd a samp.saa fájlt. Néztem vidiket, sõt, fel lehet bármelyiket törni, de én nem akaro, a vidi kb 1 óraás...
 :smokin: És ha tényleg segíteni akarsz a sampforumnak sztem mond el ha akarod hogy törted fel, mert tényleg, Sok embert érdekelne... (szerintem)!
Sõt, még engem is! Pedig eddig nem sokat programoztam ebben a nyelvben, de megpróbáltam és hát bár futtathatatlan ez , de legalább tanulmányozható..
OFF: Kitehetnék a samp 0.3x forrását is :smokin: :D :) Öeülne az egész samp neki...
 Bár, olyan lenne mint a minecraft. Mindenkinek lenne saját kliense...
 8) lenne :whistle: még ha valaki az egész sampot (elejétõl egyész 0.3xig :D)
Nah nem álmodozok tovább, jó lenne a samp.saa
Spoiler for OFF:
Ha kiraknák nem lenne jó vége! Am valaki MTA-ét át tudja küldeni vagy az õpublikus egyáltalán??

Nem elérhető P3ti

  • 321
    • Profil megtekintése
SA-MP Forráskód
« Válasz #82 Dátum: 2013. május 26. - 22:17:17 »
+1 Show voters
Idézetet írta: id100 date=1369595695\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"7610\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ha kiraknák nem lenne jó vége! Am valaki MTA-ét át tudja küldeni vagy az õpublikus egyáltalán??
 
https://code.google.com/p/mtasa-blue/
Nem lesz SA-MP forráskód release, egyrészt azért, mert nem lenne a beleölt munkámnak haszna, nyílnának sorra az egyedi kliens/szerver fájllal rendelkezõ SA-MP szerverek és nem hiszem, hogy ez legális + nem akarom tönkretenni Kalcorék munkásságát.

Nem elérhető krisk

  • 2380
    • Profil megtekintése
SA-MP Forráskód
« Válasz #83 Dátum: 2013. május 27. - 21:48:02 »
0 Show voters
Petivel mi kizárólag a Core RPG-n dolgozunk, szóval a munkánk eredményét csak ott láthatjátok meg. Ennek az oka a nyilvánvaló ignorancia a SAMP felhasználók nagy részétõl (köztük tõled is, id100 [semmi bajom nincsen veled, lelkes vagy, és érdekel az egész, de nagyon kevesen tudnának ezen kívül bármit is csinálni vele, és akik csinálnák is, azoknak se érné meg]), valamint nem szeretnénk, hogy olyan szerverek mellett szerepeljen a nevünk, mint az n+1. See RPG edit.
« Utoljára szerkesztve: 2013. május 27. - 22:05:19 írta krisk »

Nem elérhető kurta999

  • 2759
  • Éllő fédisznó
    • Profil megtekintése
SA-MP Forráskód
« Válasz #84 Dátum: 2013. május 27. - 23:01:59 »
0 Show voters
Hamár így szóbakerült a samp, egy kliens - szerver összeköttetésre tud valaki valami jó példát adni, ami fentvan neten?
Sikerült mta-nak a game_sa-t felfuttatni sampra így kicsit próbálgatnák csinálni pár új funkciót, de könnyebb lenne ha szerver oldalon beírnám a parancsot és úgy tesztelgethetném a dolgot. Nemkéne mindig minden változtatás miatt restart, mer asi loaderel oldottam meg a dolgot.
Ráment egy napom mire a CPlayer és a CVehicle megment de sikerült :D

Nem elérhető krisk

  • 2380
    • Profil megtekintése
SA-MP Forráskód
« Válasz #85 Dátum: 2013. május 28. - 11:53:01 »
0 Show voters
Idézetet írta: kurta999 date=1369688519\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"7610\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ráment egy napom mire a CPlayer és a CVehicle megment de sikerült :D
 
Ezt ki tudnád fejteni kicsivel bõvebben?

Nem elérhető kurta999

  • 2759
  • Éllő fédisznó
    • Profil megtekintése
SA-MP Forráskód
« Válasz #86 Dátum: 2013. május 28. - 18:14:37 »
0 Show voters
Idézetet írta: krisk date=1369734781\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"7610\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Ráment egy napom mire a CPlayer és a CVehicle megment de sikerült :D
 
Ezt ki tudnád fejteni kicsivel bõvebben?
 
[/quote]
MTA-n felfuttattam a CPlayer classot a játékosra, ami én vagyok, és a CVehicle-t arra a kocsira, amiben épp ülök.
Így mennek rá a funkciók nagy része, a game_sa részbõl.
Kicsit kezdek kiakadni, hogy látom pár dolognak milyen egyszerû a szerkezete, pl a CP rendszer. Itt nem is kéne semmi szinkonizálás, ha mástnem csak CTRL + C & V Kye-nek és benne is lenne a szines cp kezelés sampban. De nem, õ ilyenekre **szik rá, inkább megcsinál 100x bonyolultabb dolgot, aminek nincs értelme.
Ez de szépen mutat, csak sajnos jelenleg nemjó semmire :D
« Utoljára szerkesztve: 2013. május 28. - 18:19:44 írta kurta999 »

SA-MP Forráskód
« Válasz #87 Dátum: 2013. május 28. - 20:03:04 »
0 Show voters
Idézetet írta: kurta999 date=1369757677\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"7610\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

Ráment egy napom mire a CPlayer és a CVehicle megment de sikerült :D
 
Ezt ki tudnád fejteni kicsivel bõvebben?
 
[/quote]
MTA-n felfuttattam a CPlayer classot a játékosra, ami én vagyok, és a CVehicle-t arra a kocsira, amiben épp ülök.
Így mennek rá a funkciók nagy része, a game_sa részbõl.
Kicsit kezdek kiakadni, hogy látom pár dolognak milyen egyszerû a szerkezete, pl a CP rendszer. Itt nem is kéne semmi szinkonizálás, ha mástnem csak CTRL + C & V Kye-nek és benne is lenne a szines cp kezelés sampban. De nem, õ ilyenekre **szik rá, inkább megcsinál 100x bonyolultabb dolgot, aminek nincs értelme.
Ez de szépen mutat, csak sajnos jelenleg nemjó semmire :D
 
[/quote]
Ezt, hogyan csináltad meg?

Nem elérhető krisk

  • 2380
    • Profil megtekintése
SA-MP Forráskód
« Válasz #88 Dátum: 2013. május 28. - 21:47:41 »
+1 Show voters
Átnéztem a kódot, és ahogy látom, elég egyszerû megcsinálni. Kell hozzá a game_sa, ami az MTA-nak a SA-MTA middleware-je, tehát ennek a segítségével tudják C++-ban beleírni a memóriába.
Ahogy nézem valami olyasmi történt, hogy a game_sa-ban van egy ún. CCheckpoint és CCheckpoints fájlok. Ezek managelik a CP-ket.
A CCheckpoints csak annyit csinál, hogy létrehoz egy CP-t, pontosabban létrehoz egy instancet a CCheckpointban található class alapján, majd az arra mutató pointert eltárolja a Checkpoints tömbbe.
És onnantól már ezzel a pointerrel a CCheckpointsa-ban található transzformációkat (forgatás, méretváltás, stb...) meg lehet oldani.
Legalább is nekem valami ilyesmi jött be abból, amit láttam. Lehet hülyeséget mondok, mondjuk.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. május 28. - 22:07:15 )

Apropó, mivel még sosem dolgoztam game_sa-val, kirakhatnád ezt a kód snippetet amivel megcsináltad, mert engem kifejezetten érdekelne.
« Utoljára szerkesztve: 2013. május 28. - 22:07:15 írta krisk »

SA-MP Forráskód
« Válasz #89 Dátum: 2013. augusztus 18. - 00:55:58 »
0 Show voters
sziasztok bocsi a tama zavarásért
mi a probléma a see rpg -vel???
nem értem
de sehonan se lehet letölteni még egy editet se
ah valaki tudna egyet küldje el nekem a bankai2@citromailre vagy solidfiles ra tegye fel köszönöm
kicsit beleturkalnak kivancsiságbol

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal