Elösszöris elnézést szeretnék kérni, hogyha rossz helyre nyitottam a topicot. ======================================================= Miután a kezembe került, alaposan tanulmányoztam, és felhasználtam. Végül arra a döntésre jutottam, hogy sokan(?) hasznát tudnák venni. Amit a csomag tartalmaz: 0.2x szerver, 0.2.2 kliens, valamint 0.2.5 kliens forráskód. Remélem hasznát veszitek. Letöltés E: kurta999: Link javítva.
Kezdjük ott hogy kirúgták az egyik készítõt. Ezért hiányos a fájlok is. Amúgy meg nem hinném hogy \"újraírják az egészet\" mivel az include fele a Visual Basic-nál is megtalálható, illetve le is tölthetõ...
Az éjjellátóval már vmit mûvészkedtek, azt már megtaláltam, de elnem tom képzelni, hogy mértnem fejezték be :D Ezenkívül még rengetek rejtett funkció van benne, amik nincsenek befejezve, vagy nincs elérhetõvé téve.. Ha az õvé, akkor nemcsak az övé szerintem.
Beírod googleba samp 0.2.5 source, én úgy találtam rá. ( kb 3-4 nappal, amielõtt ide kirakták volna :D ) Vagy 150 helyre felvan töltve, nagyon néztem amikor lejött és belenéztem, hogy mi.
Igen, de nem Pawnban. Ez buffereli az adatokat Kalcornak.
Már a 0.2.5-ben is volt HTTP cuccos? :D
[/quote] Az csak a crash report-ra volt, legalábbis én azt hoztam ki belõlle. Egyébként van benne pár érdekes dolog :D
[/quote] Tényleg a Crash Report hova küldi? :P
[/quote] Nem lehet tudni. Része hiányos, vagy hibás, mint az egész \'gui\' mappa. Csak annyit tudok, hogy RakNet 3.5-ös kliens és szerver. Mostanság 3.81-en játszunk, ami ingyenesen letölthetõ itt: http://www.jenkinssoftware.com/forum/index.php?topic=3334.0
Valamelyik témában láttam, hogy valaki azt írta, hogy Kalcor azért nem veszi be Y_Less-t mert akkor beégne, ha Y_Less meglátná a forráskódot... Nem tudja vki, hogy errõl mi volt a véleménye? Ja, és nem ez alapján készült a YSF? :D
Valamelyik témában láttam, hogy valaki azt írta, hogy Kalcor azért nem veszi be Y_Less-t mert akkor beégne, ha Y_Less meglátná a forráskódot... Nem tudja vki, hogy errõl mi volt a véleménye? Ja, és nem ez alapján készült a YSF? :D
Y_Less régen fejlesztõ volt, szóval tuti, hogy az alapján készült. Fõleg a régi YSF, ami még 0.2x-re volt. Na az aztán kegyetlen, abba sokkal több dolog van, mint ebben. (SetPlayerSkinForPlayer(playerid, forplayer, skinid)) Y_Less szerintem meg olyan szinten van, hogy õ már az Assemly kódból kiszedi a dolgokat és forráskód se kell neki :D
Valamelyik témában láttam, hogy valaki azt írta, hogy Kalcor azért nem veszi be Y_Less-t mert akkor beégne, ha Y_Less meglátná a forráskódot... Nem tudja vki, hogy errõl mi volt a véleménye? Ja, és nem ez alapján készült a YSF? :D
Y_Less régen fejlesztõ volt, szóval tuti, hogy az alapján készült. Fõleg a régi YSF, ami még 0.2x-re volt. Na az aztán kegyetlen, abba sokkal több dolog van, mint ebben. (SetPlayerSkinForPlayer(playerid, forplayer, skinid)) Y_Less szerintem meg olyan szinten van, hogy õ már az Assemly kódból kiszedi a dolgokat és forráskód se kell neki :D
[/quote] :O:O Most mitõl nem lehet jó a SetPlayerSkinForPlayer?
A forráskódról jut esszembe, disassemblerbe megnéztem a samp szerót és jéé mit találtam, milyen beállítást: logqueries - lekérdezések naplózása.Lehet h ez alapján tudnánk írni 1 szerót mivel meglennének a packetek?! :o Sajnos nem! Csak logolja hogy, honnan jött lekérdezés és milyen fajta :S Teszt:
[2012.03.24 07:42:42] [query:i] from 127.0.0.1 [2012.03.24 07:42:42] [query:p] from 127.0.0.1 [2012.03.24 07:42:46] [query:i] from 127.0.0.1 [2012.03.24 07:42:46] [query:p] from 127.0.0.1 [2012.03.24 07:42:46] [query:c] from 127.0.0.1 [2012.03.24 07:42:46] [query:r] from 127.0.0.1 [2012.03.24 07:42:46] [query:p] from 127.0.0.1 [2012.03.24 07:42:46] [query:p] from 127.0.0.1 [2012.03.24 07:42:47] [query:i] from 127.0.0.1 [2012.03.24 07:42:47] [query:p] from 127.0.0.1 [2012.03.24 07:42:47] [query:c] from 127.0.0.1 [2012.03.24 07:42:47] [query:r] from 127.0.0.1 [2012.03.24 07:42:47] [query:p] from 127.0.0.1 [2012.03.24 07:42:47] [query:p] from 127.0.0.1 [2012.03.24 07:42:47] [query:i] from 127.0.0.1 [2012.03.24 07:42:47] [query:p] from 127.0.0.1 [2012.03.24 07:42:47] [query:c] from 127.0.0.1 [2012.03.24 07:42:47] [query:r] from 127.0.0.1 [2012.03.24 07:42:47] [query:p] from 127.0.0.1 [2012.03.24 07:42:48] [query:i] from 127.0.0.1 [2012.03.24 07:42:48] [query:p] from 127.0.0.1 [2012.03.24 07:42:48] [query:c] from 127.0.0.1 [2012.03.24 07:42:48] [query:r] from 127.0.0.1 [2012.03.24 07:42:48] [query:p] from 127.0.0.1 [2012.03.24 07:42:48] [query:p] from 127.0.0.1 [2012.03.24 07:42:49] [query:i] from 127.0.0.1 [2012.03.24 07:42:49] [query:p] from 127.0.0.1 [2012.03.24 07:42:49] [query:c] from 127.0.0.1 [2012.03.24 07:42:49] [query:r] from 127.0.0.1 [2012.03.24 07:42:49] [query:p] from 127.0.0.1 [2012.03.24 07:42:50] [query:i] from 127.0.0.1 [2012.03.24 07:42:50] [query:p] from 127.0.0.1 [2012.03.24 07:42:50] [query:c] from 127.0.0.1 [2012.03.24 07:42:50] [query:r] from 127.0.0.1 [2012.03.24 07:42:50] [query:p] from 127.0.0.1 [2012.03.24 07:42:50] [query:i] from 127.0.0.1 [2012.03.24 07:42:50] [query:p] from 127.0.0.1 [2012.03.24 07:42:50] [query:c] from 127.0.0.1 [2012.03.24 07:42:50] [query:r] from 127.0.0.1 [2012.03.24 07:42:50] [query:p] from 127.0.0.1 [2012.03.24 07:42:51] [query:i] from 127.0.0.1 [2012.03.24 07:42:51] [query:p] from 127.0.0.1 [2012.03.24 07:42:51] [query:c] from 127.0.0.1 [2012.03.24 07:42:51] [query:r] from 127.0.0.1 [2012.03.24 07:42:51] [query:p] from 127.0.0.1 [2012.03.24 07:42:51] [query:p] from 127.0.0.1 [2012.03.24 07:42:52] [query:i] from 127.0.0.1 [2012.03.24 07:42:52] [query:p] from 127.0.0.1 [2012.03.24 07:42:52] [query:c] from 127.0.0.1 [2012.03.24 07:42:52] [query:r] from 127.0.0.1 [2012.03.24 07:42:52] [query:p] from 127.0.0.1 [2012.03.24 07:42:53] [query:p] from 127.0.0.1 [2012.03.24 07:42:53] [query:i] from 127.0.0.1 [2012.03.24 07:42:53] [query:p] from 127.0.0.1 [2012.03.24 07:42:53] [query:c] from 127.0.0.1 [2012.03.24 07:42:53] [query:r] from 127.0.0.1 [2012.03.24 07:42:53] [query:p] from 127.0.0.1 [2012.03.24 07:42:54] [query:i] from 127.0.0.1 [2012.03.24 07:42:54] [query:p] from 127.0.0.1 [2012.03.24 07:42:54] [query:c] from 127.0.0.1 [2012.03.24 07:42:54] [query:r] from 127.0.0.1 [2012.03.24 07:42:54] [query:p] from 127.0.0.1 [2012.03.24 07:42:55] [query:p] from 127.0.0.1 [2012.03.24 07:42:56] [query:p] from 127.0.0.1 [2012.03.24 07:42:57] [query:i] from 127.0.0.1 [2012.03.24 07:42:57] [query:p] from 127.0.0.1 [2012.03.24 07:42:57] [query:c] from 127.0.0.1 [2012.03.24 07:42:57] [query:r] from 127.0.0.1 [2012.03.24 07:42:57] [query:p] from 127.0.0.1 [2012.03.24 07:42:58] [query:p] from 127.0.0.1 [2012.03.24 07:43:00] [query:i] from 127.0.0.1 [2012.03.24 07:43:00] [query:p] from 127.0.0.1 [2012.03.24 07:43:00] [query:c] from 127.0.0.1 [2012.03.24 07:43:00] [query:r] from 127.0.0.1 [2012.03.24 07:43:00] [query:p] from 127.0.0.1 [2012.03.24 07:43:01] [query:p] from 127.0.0.1
Találtam még 1 dolgot: nosign Ez mire jó? + ez: myriad wtf na ezek mik? Gyáá meglehet változtatni rcon portot O.o rcon_bind\" call sub_481050 mov ecx, dword_4E623C push 2 ; int push offset aRcon_port ; \"rcon_port\"
Errõl tudok :D Amúgy az a \"myriad\" az a Myriad Islands mód, elég érdekes ahogy elnézem O_o Szerintem ez valami olyasmi akarna lenni, hogy ezzel a móddal is feltudnál jönni, vagy nemtudom.
Ha átbaszta a samp csapatot az a tag, és úgy publikálta a forráskódot, hogy a többiek nem akarták, akkor itt a fórumon se szabadna kint lennie nem? Ez olyan mint mikor engedély nélkül felteszi vki a másik rp módját, de azonnal leszeditek, mert engedély nélkül tette fel, akkor ez mért van még fent?
Ez rohadtul nem olyan mintha lopott script lenne fent. Ez tulajdonképpen egy kis része a SA:MP-nek, ami nem elég ahoz hogy el lehessen lopni, ellenben rohadt sokat lehet tanulni belõle. Inkább örülnél hogy a hozzáértõk jobban megérthetik a mûködést, nem kell a betonba is belekötni. E: Valamint rohadt régi.
Most nézem, hogy sokkal több funkciót meg lehetett volna irni serverre-.-\" A SetVehicleImmunites-t is akár, a SetVehicleDriveTo, stb dolgokat.. Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. június 13. - 18:48:14 ) Látszik, hogy Kye elég lusta megírni 3-4 funkciót, pedig olyan könnyû lenne, hogy max 10 perc alatt végezne vele.
Valahonnan szerezni kéne 0.3 forrást, és közösen fejleszteni egy új SA-MP-ot :D E: De tényleg, ha egy régi forráskódot valaki kiszivárogtat, és azt mondjuk én elkezdem fejleszteni, akkor ÉN bûncselekményt követek el? :doubt: :hmmm: :unsure:
Valahonnan szerezni kéne 0.3 forrást, és közösen fejleszteni egy új SA-MP-ot :D E: De tényleg, ha egy régi forráskódot valaki kiszivárogtat, és azt mondjuk én elkezdem fejleszteni, akkor ÉN bûncselekményt követek el? :doubt: :hmmm: :unsure:
Nemhiszem. De beperelhetnek ez miatt és jogos lenne.
Valahonnan szerezni kéne 0.3 forrást, és közösen fejleszteni egy új SA-MP-ot :D E: De tényleg, ha egy régi forráskódot valaki kiszivárogtat, és azt mondjuk én elkezdem fejleszteni, akkor ÉN bûncselekményt követek el? :doubt: :hmmm: :unsure:
Nemhiszem. De beperelhetnek ez miatt és jogos lenne.
[/quote] És ha eltüntetném mindenhonnan a nevüket, meg sokat fejlesztenék, hogy ne ismerjenek rá a kódra? xD
Maga a SA-MP mint szoftver, le van védve. Olyan mint a Windows. Szóval lehet fejleszteni, de csak okosan! Simán beperelhetnek érte, sõt inkább feljelentenek mert más tulajdonában álló szoftvert fejlesztettél tovább.
Maga a SA-MP mint szoftver, le van védve. Olyan mint a Windows. Szóval lehet fejleszteni, de csak okosan! Simán beperelhetnek érte, sõt inkább feljelentenek mert más tulajdonában álló szoftvert fejlesztettél tovább.
Igazából nem hinném, hogy belefogok, de egyszer lehet, hogy tényleg megcsinálom... De az is lehet, hogy csak részleteket másolok, ötleteket meritek belõle, és egy újat kezdek, de nem tom... :) E: Belefogtam, csak a forráskódhoz nincs köze, egy teljesen új szoftver.
Nekem van lefordítható forráskódom, de pár dolog még nincs benne kész, szóval nem mûködõképes. Lehet majd egyszer kirakom a fórumra. De akkor meg mindenféle kispista SA-MP editet csinálna. :hmmm:
License? What is this? Ez van bele irva. :D Am , hogy jonnek ra ,hogy ha fejlesztek felrakom a netre de a nevem nem tuntetem fel
Ha komoly ügyet csinálnak belõle, akkor a rendõrség lenyomozza az IP-d alapján, hogy hol tartózkodtál, és elõbb-utóbb kideritik, hogy te voltál.
[/quote] vpn Amúgy ebbõl hiányoznak fájlok vagy hogyan is van ez? én hogyan tudnám betenni bármien szerkesztõbe? nekem visual studiom van elméletileg az c++ os mármint azt tudom hogy van benne bár eddig csak basic el foglalkoztam meg c# al win8 app miatt valaki elmondja? :D
License? What is this? Ez van bele irva. :D Am , hogy jonnek ra ,hogy ha fejlesztek felrakom a netre de a nevem nem tuntetem fel
Ha komoly ügyet csinálnak belõle, akkor a rendõrség lenyomozza az IP-d alapján, hogy hol tartózkodtál, és elõbb-utóbb kideritik, hogy te voltál.
[/quote] vpn Amúgy ebbõl hiányoznak fájlok vagy hogyan is van ez? én hogyan tudnám betenni bármien szerkesztõbe? nekem visual studiom van elméletileg az c++ os mármint azt tudom hogy van benne bár eddig csak basic el foglalkoztam meg c# al win8 app miatt valaki elmondja? :D
[/quote] Ha van Visual Studio-d, csak megnyitod a .vcproj fájlt. És igen, hiányosak.
Sztem nagyon jó hogy van, tanulgatok belõle csak pár dolgot NEm értek... Pl . A fájlok néhol érthetetlenek, befejezetlenek (pontosan nem tudom és sose tudok majd mondani, nemtom h mûxik mert elindítani el tudom, de néhol a szeroval együtt becrashel aztán többet nem indul el egy vagy két gép restartig... Nah hát most erre a témára ennyit tudnék írni. Köszönöm a samp teamnak is és a sampforum.hu-nak is.
Használjátok a VC-MP 0.1 forráskódját. -> http://www.mediafire.com/?oyizy3om2yt A VC-MP 0.1 forráskódja mûködõképes csak raknet mappát távolították el.
Az én verzióm jelenleg lefordítható, a szerver fut, indulnak rajta a scriptek. :) A klienshez meg már csak egy megfelelõ samp.saa kellene, vagy valahogy készíteni egy újat. Talán egyszer nekilátok, befejezem és lesz release. :P
Cím: SA-MP Forráskód
Írta: Live - 2013. május 14. - 19:00:06
Az én verzióm jelenleg lefordítható, a szerver fut, indulnak rajta a scriptek. :) A klienshez meg már csak egy megfelelõ samp.saa kellene, vagy valahogy készíteni egy újat. Talán egyszer nekilátok, befejezem és lesz release. :P
Egyébként az a samp.saa az mit tartalmaz, mire szolgál? Soha nem értettem.
samp_weapon.dat samp_vehicles.ide samp_vehicle.txd samp_timecyc.dat samp_Surface.dat samp_stream.ini samp_shopping.dat samp_script.img samp_samp_logo.png samp_peds.ide samp_ped.dat samp_Object.dat samp_melee.dat samp_main.scm samp_LAxref.ide samp_LAn2.ide samp_handling.cfg samp_gta.dat samp_fonts.txd samp_fake_file2 samp_fake_file1 samp_dunno4.bin samp_default.ide samp_default.dat samp_carmods.dat samp_ar_stats.dat Ezek a fájlok találhatók a 0.3c (ha jól tudom) sa-mp saa fájlában. Ezeket a fájlokat minden indításnál betölti a SA-MP. Gondolom egyértelmû, ez az ellen védelem, hogy a legfontosabb játék konfigurációs fájlokat módosítsák. Persze megoldható memóriaértékek átírásával vagy samp.saa feltörésével most is, de vérpistikék ellen jó védelem. :D
Az én verzióm jelenleg lefordítható, a szerver fut, indulnak rajta a scriptek. :) A klienshez meg már csak egy megfelelõ samp.saa kellene, vagy valahogy készíteni egy újat. Talán egyszer nekilátok, befejezem és lesz release. :P
[/quote] Hogy csináltad meg? :DD
[/quote] Nem publikus. :) EDIT: Sikerült feltörnöm a 0.1b samp.saa fájlát. :) Kipublikáljam a tartalmát? Kurta te lehet kíváncsi lennél rá. :P
Tényleg kitehetnéd a samp.saa fájlt. Néztem vidiket, sõt, fel lehet bármelyiket törni, de én nem akaro, a vidi kb 1 óraás... :smokin: És ha tényleg segíteni akarsz a sampforumnak sztem mond el ha akarod hogy törted fel, mert tényleg, Sok embert érdekelne... (szerintem)! Sõt, még engem is! Pedig eddig nem sokat programoztam ebben a nyelvben, de megpróbáltam és hát bár futtathatatlan ez , de legalább tanulmányozható.. OFF: Kitehetnék a samp 0.3x forrását is :smokin: :D :) Öeülne az egész samp neki... Bár, olyan lenne mint a minecraft. Mindenkinek lenne saját kliense... 8) lenne :whistle: még ha valaki az egész sampot (elejétõl egyész 0.3xig :D) Nah nem álmodozok tovább, jó lenne a samp.saa
Ha kiraknák nem lenne jó vége! Am valaki MTA-ét át tudja küldeni vagy az õpublikus egyáltalán??
Ha kiraknák nem lenne jó vége! Am valaki MTA-ét át tudja küldeni vagy az õpublikus egyáltalán??
https://code.google.com/p/mtasa-blue/ Nem lesz SA-MP forráskód release, egyrészt azért, mert nem lenne a beleölt munkámnak haszna, nyílnának sorra az egyedi kliens/szerver fájllal rendelkezõ SA-MP szerverek és nem hiszem, hogy ez legális + nem akarom tönkretenni Kalcorék munkásságát.
Petivel mi kizárólag a Core RPG-n dolgozunk, szóval a munkánk eredményét csak ott láthatjátok meg. Ennek az oka a nyilvánvaló ignorancia a SAMP felhasználók nagy részétõl (köztük tõled is, id100 [semmi bajom nincsen veled, lelkes vagy, és érdekel az egész, de nagyon kevesen tudnának ezen kívül bármit is csinálni vele, és akik csinálnák is, azoknak se érné meg]), valamint nem szeretnénk, hogy olyan szerverek mellett szerepeljen a nevünk, mint az n+1. See RPG edit.
Hamár így szóbakerült a samp, egy kliens - szerver összeköttetésre tud valaki valami jó példát adni, ami fentvan neten? Sikerült mta-nak a game_sa-t felfuttatni sampra így kicsit próbálgatnák csinálni pár új funkciót, de könnyebb lenne ha szerver oldalon beírnám a parancsot és úgy tesztelgethetném a dolgot. Nemkéne mindig minden változtatás miatt restart, mer asi loaderel oldottam meg a dolgot. Ráment egy napom mire a CPlayer és a CVehicle megment de sikerült :D
Ráment egy napom mire a CPlayer és a CVehicle megment de sikerült :D
Ezt ki tudnád fejteni kicsivel bõvebben?
[/quote] MTA-n felfuttattam a CPlayer classot a játékosra, ami én vagyok, és a CVehicle-t arra a kocsira, amiben épp ülök. Így mennek rá a funkciók nagy része, a game_sa részbõl. Kicsit kezdek kiakadni, hogy látom pár dolognak milyen egyszerû a szerkezete, pl a CP rendszer. Itt nem is kéne semmi szinkonizálás, ha mástnem csak CTRL + C & V Kye-nek és benne is lenne a szines cp kezelés sampban. De nem, õ ilyenekre **szik rá, inkább megcsinál 100x bonyolultabb dolgot, aminek nincs értelme. Ez de szépen mutat, csak sajnos jelenleg nemjó semmire :D
Ráment egy napom mire a CPlayer és a CVehicle megment de sikerült :D
Ezt ki tudnád fejteni kicsivel bõvebben?
[/quote] MTA-n felfuttattam a CPlayer classot a játékosra, ami én vagyok, és a CVehicle-t arra a kocsira, amiben épp ülök. Így mennek rá a funkciók nagy része, a game_sa részbõl. Kicsit kezdek kiakadni, hogy látom pár dolognak milyen egyszerû a szerkezete, pl a CP rendszer. Itt nem is kéne semmi szinkonizálás, ha mástnem csak CTRL + C & V Kye-nek és benne is lenne a szines cp kezelés sampban. De nem, õ ilyenekre **szik rá, inkább megcsinál 100x bonyolultabb dolgot, aminek nincs értelme. Ez de szépen mutat, csak sajnos jelenleg nemjó semmire :D
Átnéztem a kódot, és ahogy látom, elég egyszerû megcsinálni. Kell hozzá a game_sa, ami az MTA-nak a SA-MTA middleware-je, tehát ennek a segítségével tudják C++-ban beleírni a memóriába. Ahogy nézem valami olyasmi történt, hogy a game_sa-ban van egy ún. CCheckpoint és CCheckpoints fájlok. Ezek managelik a CP-ket. A CCheckpoints csak annyit csinál, hogy létrehoz egy CP-t, pontosabban létrehoz egy instancet a CCheckpointban található class alapján, majd az arra mutató pointert eltárolja a Checkpoints tömbbe. És onnantól már ezzel a pointerrel a CCheckpointsa-ban található transzformációkat (forgatás, méretváltás, stb...) meg lehet oldani. Legalább is nekem valami ilyesmi jött be abból, amit láttam. Lehet hülyeséget mondok, mondjuk. Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. május 28. - 22:07:15 ) Apropó, mivel még sosem dolgoztam game_sa-val, kirakhatnád ezt a kód snippetet amivel megcsináltad, mert engem kifejezetten érdekelne.
sziasztok bocsi a tama zavarásért mi a probléma a see rpg -vel??? nem értem de sehonan se lehet letölteni még egy editet se ah valaki tudna egyet küldje el nekem a bankai2@citromailre vagy solidfiles ra tegye fel köszönöm kicsit beleturkalnak kivancsiságbol