Nos, mivel láttam, hogy páran nem láttam még teljes leírást, gondoltam itt az ideje, hogy irjak egyet.
SAMP 0.3d
RCSA-MP 0.3d RC2 Kliens/Szerver frissítés- Egy új függvény, az OnPlayerTakeDamage hozzáadva, mely akkor hívódik, ha egy játékos sebet ejt egy másikon
- Néhány hiba javítva a vontató jármûvön
- Egy új Dialog típus, a DIALOG_STYLE_PASSWORD hozzáadva. Ezzel megjelenithetünk egy \"álcázott\" Input Boxot
- A beépített zenelejátszó automatikusan leáll, ha egy játékos lecsatlakozik a szerverrõl
- A 2000-nél nagyobb ID-jû hangokkal kapcsolatos problémák javítva
- Az új /audiomsg paranccsal lehetõségünk nyílik letiltani a zenelejátszó URL üzeneteit a chatben.
- A SA:MP 0.3d szerverlista mostmár él
cessil a SAMP 0.3d új modelljein dolgozik (objektek).
A SAMP 0.3d tartalmazza az új börtönajtókat, egy új SFPD interiort, börtönajtók nélkül, és a Taxi táblákat már hozzácsatolhatjuk bármelyik jármûhöz.
[pawn]public OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid, Float:amount, weaponid)[/pawn]
Ez az új funkció akkor hívódik meg, ha egy játékos sebet ejt a másikon.
A playerid az a személy, aki megsérült, issuerid pedig a \"tettes\". Ha egy játékos attól veszt életet, hogy leesik/felrobban stb., akkor az issuerid INVALID_PLAYER_ID értékkel tér vissza. A Float:amount paraméter pedig a vesztett HP értéke. A weapon pedig a fegyver id-je, ami megsebezte a playerid-t.
Változtatások a SA-MP 0.3d-ben- Shoutcast/Icecast internetes rádiók támogatása
- Az összes küldetési hang a GTA SA Single Player-bõl használható a PlayerPlaySound funkcióval (2000 feletti ID-k)
- A RemoveBuildingForPlayer funkcióval eltüntethetünk bármilyen épületet vagy objektet a játékosnak
- A radarral kapcsolatos probléma, mikor utasként felugrassz egy jármõben, javítva
- Javított jármû-szinkronizáció
- Néhány Motorbicikli probléma javítva
- Javított szörfözés a vonat kocsijain
- A MAX_OBJECTS felemelve 1000-re
- A MAX_PICKUPS felemelve 4096-ra
- Az FPS Korlátozó alapértéke 50
- Néhány kisebb probléma a jármûbõl kisszállási animációval javítva
- A mozgólépcsõkkel kapcsolatos crash-ek javítva
- A szerver új funkciója, hogy a belsõ frame rate megjelenítõdik a hálózati adatok karakterláncban
- A GetPlayerAnimationIndex-nél fellépõ PED_FACTALK animáció törlésre került a meghívásakor
- A lift objekt kolliziója javítva, igy mostmár ki tudsz ugrani, ha éppen lefele megy a lift
[...]
- Aki segítene nekem az itteni rész leforditásában, annak nagyon hálás lennék[pawn]native PlayerPlaySound(playerid, soundid, Float:x, Float:y, Float:z);[/pawn]
Ez a funkció mostantól le tudja játszani az összes SinglePlayer hangot, melyek ID-it a \\data\\AudioEvents.txt fájlban találod meg a GTA San Andreas mappádban.
Jegyezd meg - Ez a megjelenés egyenlõre csak a szkriptelés miatt lett kiadva
- Több funkció és modell a többi RC verzió folyamán lesz hozzáadva
0.3d fájlok
LegfrissebbSA-MP 0.3d RC2 KliensSA-MP 0.3d RC2 Windows Szerver (20 férõhely)SA-MP 0.3d RC2 Linux Szerver (20 férõhely)KorábbiSA-MP 0.3d RC1 KliensSA-MP 0.3d RC1 Windows Szerver (20 férõhely)SA-MP 0.3d RC1 Linux Szerver (20 férõhely)Aki hozzájárulna a további szerkesztéshez, fordításhoz, PM-ben jelezze.