Nos, mivel láttam, hogy páran nem láttam még teljes leírást, gondoltam itt az ideje, hogy irjak egyet. :)
SAMP 0.3d
RCSA-MP 0.3d RC2 Kliens/Szerver frissítés- Egy új függvény, az OnPlayerTakeDamage hozzáadva, mely akkor hívódik, ha egy játékos sebet ejt egy másikon
- Néhány hiba javítva a vontató jármûvön
- Egy új Dialog típus, a DIALOG_STYLE_PASSWORD hozzáadva. Ezzel megjelenithetünk egy \"álcázott\" Input Boxot
- A beépített zenelejátszó automatikusan leáll, ha egy játékos lecsatlakozik a szerverrõl
- A 2000-nél nagyobb ID-jû hangokkal kapcsolatos problémák javítva
- Az új /audiomsg paranccsal lehetõségünk nyílik letiltani a zenelejátszó URL üzeneteit a chatben.
- A SA:MP 0.3d szerverlista mostmár él
cessil a SAMP 0.3d új modelljein dolgozik (objektek).
A SAMP 0.3d tartalmazza az új börtönajtókat, egy új SFPD interiort, börtönajtók nélkül, és a Taxi táblákat már hozzácsatolhatjuk bármelyik jármûhöz.
[pawn]public OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid, Float:amount, weaponid)[/pawn]
Ez az új funkció akkor hívódik meg, ha egy játékos sebet ejt a másikon.
A playerid az a személy, aki megsérült, issuerid pedig a \"tettes\". Ha egy játékos attól veszt életet, hogy leesik/felrobban stb., akkor az issuerid INVALID_PLAYER_ID értékkel tér vissza. A Float:amount paraméter pedig a vesztett HP értéke. A weapon pedig a fegyver id-je, ami megsebezte a playerid-t.
Változtatások a SA-MP 0.3d-ben- Shoutcast/Icecast internetes rádiók támogatása
- Az összes küldetési hang a GTA SA Single Player-bõl használható a PlayerPlaySound funkcióval (2000 feletti ID-k)
- A RemoveBuildingForPlayer funkcióval eltüntethetünk bármilyen épületet vagy objektet a játékosnak
- A radarral kapcsolatos probléma, mikor utasként felugrassz egy jármõben, javítva
- Javított jármû-szinkronizáció
- Néhány Motorbicikli probléma javítva
- Javított szörfözés a vonat kocsijain
- A MAX_OBJECTS felemelve 1000-re
- A MAX_PICKUPS felemelve 4096-ra
- Az FPS Korlátozó alapértéke 50
- Néhány kisebb probléma a jármûbõl kisszállási animációval javítva
- A mozgólépcsõkkel kapcsolatos crash-ek javítva
- A szerver új funkciója, hogy a belsõ frame rate megjelenítõdik a hálózati adatok karakterláncban
- A GetPlayerAnimationIndex-nél fellépõ PED_FACTALK animáció törlésre került a meghívásakor
- A lift objekt kolliziója javítva, igy mostmár ki tudsz ugrani, ha éppen lefele megy a lift
[...]
- Aki segítene nekem az itteni rész leforditásában, annak nagyon hálás lennék[pawn]native PlayerPlaySound(playerid, soundid, Float:x, Float:y, Float:z);[/pawn]
Ez a funkció mostantól le tudja játszani az összes SinglePlayer hangot, melyek ID-it a \\data\\AudioEvents.txt fájlban találod meg a GTA San Andreas mappádban.
Jegyezd meg - Ez a megjelenés egyenlõre csak a szkriptelés miatt lett kiadva
- Több funkció és modell a többi RC verzió folyamán lesz hozzáadva
0.3d fájlok
LegfrissebbSA-MP 0.3d RC2 KliensSA-MP 0.3d RC2 Windows Szerver (20 férõhely)SA-MP 0.3d RC2 Linux Szerver (20 férõhely)KorábbiSA-MP 0.3d RC1 KliensSA-MP 0.3d RC1 Windows Szerver (20 férõhely)SA-MP 0.3d RC1 Linux Szerver (20 férõhely)Aki hozzájárulna a további szerkesztéshez, fordításhoz, PM-ben jelezze.
Már van ilyen téma 8)
>\" post=\"177408\" timestamp=\"1316353051\"]
Már van ilyen téma 8)
[/quote]
nembaj inkább 2-õ mint egy se de jó lett :)
Ja láttam, de abban nincs teljesen leirva, csak linkek vannak :D
szólj ha fail vagyok
Ja láttam, de abban nincs teljesen leirva, csak linkek vannak :D
szólj ha fail vagyok
Fail vagy :D
http://sampforum.hu/index.php?topic=15584.0
>\" post=\"177411\" timestamp=\"1316353167\"]
Ja láttam, de abban nincs teljesen leirva, csak linkek vannak :D
szólj ha fail vagyok
[/quote]
Fail vagy :D
http://sampforum.hu/index.php?topic=15584.0
[/quote]Basszameg, pedig egy csomót csináltam... Most milegyen? :D
> link=topic=15588.msg177411#msg177411 date=1316353167]
Ja láttam, de abban nincs teljesen leirva, csak linkek vannak :D
szólj ha fail vagyok
Fail vagy :D
http://sampforum.hu/index.php?topic=15584.0
[/quote]Basszameg, pedig egy csomót csináltam... Most milegyen? :D
[/quote]
Szerintem maradhat , legalább van 2-õ :)
Maradjon mind a kettõ szerintem >:D
Gondolom mind a kettõbe vannak hibák :D
Szép lett! Grat.
Nem tudjátok mikor jön ki már a rendes verziója nem a teszt? Ahol nem csak 20 slot lehet.
Senki sem tudja, de remélem minél késõbb, és minél tovább fogják ezt fejleszteni!
\" post=\"177626\" timestamp=\"1316389311\"]
Nem tudjátok mikor jön ki már a rendes verziója nem a teszt? Ahol nem csak 20 slot lehet.
[/quote]Hát ha ilyen tempóban halad, akkor max 1 hónap ^-^
link=topic=15588.msg177626#msg177626 date=1316389311]
Nem tudjátok mikor jön ki már a rendes verziója nem a teszt? Ahol nem csak 20 slot lehet.
Hát ha ilyen tempóban halad, akkor max 1 hónap ^-^
[/quote]
Akkor az túl elhamarkodott cigánymunka lenne. :angel:
a DIALOG_STYLE_PASSWORD az meik fajta ?? hasonlit a DIALOG_STYLE_INPUT-hoz ???
Jöhetnének a sûrûbben. Nem baj, ha sok van, csak sûrûn jöjjenek :D
a DIALOG_STYLE_PASSWORD az meik fajta ?? hasonlit a DIALOG_STYLE_INPUT-hoz ???
Az olyan, mint a honlapokon, hogyha írsz, akkor kicsillagozza a jelszavad.
a DIALOG_STYLE_PASSWORD az meik fajta ?? hasonlit a DIALOG_STYLE_INPUT-hoz ???
Az olyan, mint a honlapokon, hogyha írsz, akkor kicsillagozza a jelszavad.
[/quote]
és igen, olyan mint az INPUT csak a bevitt adat(lehet szám/betû) •-ként jelenik meg.
Felesleges volt. Így sokszor elütik a jelszavukat.
Legalább egyedi dialogok is lehetnének.
@Zeex kopp. :D De így jobb, password az password aki elüti az megpróbálja újra és kész. smf-nél is csillagozza egybõl.
Hála az istennek, hogy nem lépett le, mert már féltem :D
Szerintem aki ezt használja regisztrációnál, oda ajánlatos valami megerõsítést használni, mert tuti, hogy egypár ember el fogja ütni.
Vagy regisztrációnál nem is kéne csillagozni, csak loginnál.
@Zeex kopp. :D
De így jobb, password az password aki elüti az megpróbálja újra és kész. smf-nél is csillagozza egybõl.
Ezt mond F_Lexx-nek, hogy Y_Less \"kopp?\".
De nem minden szerveren. Mindegy.
Már csak egyedi vehicle color hiányzik.
@Zeex kopp. :D
De így jobb, password az password aki elüti az megpróbálja újra és kész. smf-nél is csillagozza egybõl.
Ezt mond F_Lexx-nek, hogy Y_Less \"kopp?\".
De nem minden szerveren. Mindegy.
Már csak egyedi vehicle color hiányzik.
[/quote]
Na jó nem akarok kötözködni távol álljon tõlem de eddig te vagy a második már aki a fene se tudja mit takar a kód nevet adott magának.
Íme Zeex nevének visszafordítása:
[pawn]
new
ho[1];
ho[0] = 0x5A656578;
printf(\"%c%c%c%c\", ho{0}, ho{1}, ho{2}, ho{3});
[/pawn]
És a tiedre ez jött ki: ÀúÎ
Ránézésre sem kódból jött, hanem Hex színbõl. Anno mindig 0xFACE00AA ( Narancssárga ) színt használtam SendClientMessage alatt, majd találgattam elé egy szót. És így lett 0xC01DFACE ( ColdFace ). Mivel a Hexadecimalban nincsen l, L ezért helyettesítettem 1-re.
0xC01DFACE pedig initgraph értéke. Elég ritkán használják, de a DOS operációs rendszerre fejlesztették ki.
a DIALOG_STYLE_PASSWORD az meik fajta ?? hasonlit a DIALOG_STYLE_INPUT-hoz ???
Ugyan olyan mint az INPUT csak titkosítja a jelszót.
a DIALOG_STYLE_PASSWORD az meik fajta ?? hasonlit a DIALOG_STYLE_INPUT-hoz ???
Ugyan olyan mint az INPUT csak titkosítja a jelszót.
[/quote]
Biztos nem MD5-el. Csak a karaktereket átalakítja pontokká. ezegyjelszo -> ***********
Samp 0.3d RC3 kiadva.