Szerző Téma: Re:valaki tud küldeni rpg kaput??  (Megtekintve 377 alkalommal)

Nem elérhető Dead

  • 2045
    • Profil megtekintése
Re:valaki tud küldeni rpg kaput??
« Dátum: 2012. április 14. - 15:59:59 »
0 Show voters
Idézetet írta: pisti9 date=1334411793\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"20164\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Hello szeretkérnio tõletegy egy 0.3d-s kaput ha tudtok nagyon szépemeg köszönöm Köszi hogy megnézted hello
 
1-es!


Ilyen helyesrással kb 8 éves se vagy Pff.
 
Bõvebben, mi kéne?
mert ennek semmi értelme

Nem elérhető Dead

  • 2045
    • Profil megtekintése
Re:valaki tud küldeni rpg kaput??
« Válasz #1 Dátum: 2012. április 14. - 16:01:53 »
0 Show voters
Idézetet írta: csont date=1334412017\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"20164\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Áruldmár el mi az az \"rpg-s kapu\" xD  :D?
 
nemtudni.
megnézem a szótárt
E: Nincs ilyen szó.
(bocs az offért)

Re:valaki tud küldeni rpg kaput??
« Válasz #2 Dátum: 2012. április 14. - 19:38:05 »
0 Show voters
Elõször is kell egy változó PL
 
new szkapu
szkapu = CreateDynamicObject(969, 346.39999389648, 2529, 15, 0, 0, 0); //Utána meg adod a változo értékét((nemtom hogyhivják))
és a parancsokhoz irsz egy nyitás parancsot
if(strcmp(cmd, \"/nyit\", true) == 0))
    {
        if (PlayerToPoint(7, playerid,-314.0853, 2691.8674, 62.6875)) // ide a kordi kell oda álsz kapu elé és /save
{
    if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 17 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 17 || Admin(playerid, 1)) Szerelõ és 1-es admin tudja ezt nyitni
    {
      MoveDynamicObject(szlift,-313.9462890625, 2691.23046875, 57.212242126465,1.0); Itt lemegy a földbe a kapu
            GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
            format(string, sizeof(string), \"* %s kinyitja a kaput.\", sendername);
            ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
           }
           else
   {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2,\"Nincs távirányítód ehhez a kapuhoz.\");
      return 1;
   }
}

 
ennyi és ugyan igy van a /zár is....csak a kordit kell áttirni

Re:valaki tud küldeni rpg kaput??
« Válasz #3 Dátum: 2012. április 15. - 08:42:04 »
0 Show voters
Idézetet írta: attila91 date=1334425085\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"20164\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Elõször is kell egy változó PL
 
new szkapu
szkapu = CreateDynamicObject(969, 346.39999389648, 2529, 15, 0, 0, 0); //Utána meg adod a változo értékét((nemtom hogyhivják))
és a parancsokhoz irsz egy nyitás parancsot
if(strcmp(cmd, \"/nyit\", true) == 0))
    {
        if (PlayerToPoint(7, playerid,-314.0853, 2691.8674, 62.6875)) // ide a kordi kell oda álsz kapu elé és /save
{
    if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 17 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 17 || Admin(playerid, 1)) Szerelõ és 1-es admin tudja ezt nyitni
    {
      MoveDynamicObject(szlift,-313.9462890625, 2691.23046875, 57.212242126465,1.0); Itt lemegy a földbe a kapu
            GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
            format(string, sizeof(string), \"* %s kinyitja a kaput.\", sendername);
            ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
           }
           else
   {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2,\"Nincs távirányítód ehhez a kapuhoz.\");
      return 1;
   }
}

 
ennyi és ugyan igy van a /zár is....csak a kordit kell áttirni
 
1. Ez hibás mert ennek
MoveDynamicObject(szlift

 más változót adtál meg vagyis ezt
new szkapu

 
2. Ebbõl szerinted mennyit ért ?
3. Ha eleve rossz példát adsz neki ink ne írj ide.
« Utoljára szerkesztve: 2012. április 15. - 08:44:26 írta geriking19 »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal