Hello szeretkérnio tõletegy egy 0.3d-s kaput ha tudtok nagyon szépemeg köszönöm Köszi hogy megnézted hello1-es!
Áruldmár el mi az az \"rpg-s kapu\" xD :D?nemtudni.
new szkapu
szkapu = CreateDynamicObject(969, 346.39999389648, 2529, 15, 0, 0, 0); //Utána meg adod a változo értékét((nemtom hogyhivják))
és a parancsokhoz irsz egy nyitás parancsot
if(strcmp(cmd, \"/nyit\", true) == 0))
{
if (PlayerToPoint(7, playerid,-314.0853, 2691.8674, 62.6875)) // ide a kordi kell oda álsz kapu elé és /save
{
if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 17 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 17 || Admin(playerid, 1)) Szerelõ és 1-es admin tudja ezt nyitni
{
MoveDynamicObject(szlift,-313.9462890625, 2691.23046875, 57.212242126465,1.0); Itt lemegy a földbe a kapu
GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
format(string, sizeof(string), \"* %s kinyitja a kaput.\", sendername);
ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
}
else
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2,\"Nincs távirányítód ehhez a kapuhoz.\");
return 1;
}
}
Elõször is kell egy változó PL1. Ez hibás mert ennek
new szkapu
szkapu = CreateDynamicObject(969, 346.39999389648, 2529, 15, 0, 0, 0); //Utána meg adod a változo értékét((nemtom hogyhivják))
és a parancsokhoz irsz egy nyitás parancsot
if(strcmp(cmd, \"/nyit\", true) == 0))
{
if (PlayerToPoint(7, playerid,-314.0853, 2691.8674, 62.6875)) // ide a kordi kell oda álsz kapu elé és /save
{
if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 17 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 17 || Admin(playerid, 1)) Szerelõ és 1-es admin tudja ezt nyitni
{
MoveDynamicObject(szlift,-313.9462890625, 2691.23046875, 57.212242126465,1.0); Itt lemegy a földbe a kapu
GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
format(string, sizeof(string), \"* %s kinyitja a kaput.\", sendername);
ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
}
else
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2,\"Nincs távirányítód ehhez a kapuhoz.\");
return 1;
}
}
ennyi és ugyan igy van a /zár is....csak a kordit kell áttirni
MoveDynamicObject(szlift
new szkapu