Szerző Téma: Re:tankal spawnolas  (Megtekintve 269 alkalommal)

Re:tankal spawnolas
« Dátum: 2013. augusztus 29. - 17:28:30 »
0 Show voters
Idézetet írta: Rupert date=1377768357\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"42114\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Az ajtók zárása nem oldja meg a problémát, mert ki lehet szállni, de be nem. Én úgy oldanám meg, hogy spawnoláskor egy változóba elmentem a játékos tank azonosítóját. Tehát..
 

new jatekostank[MAX_PLAYERS];
public OnPlayerConnect(playerid)
{
jatekostank[playerid] = 0;
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
new Float:X,Float:Y,Float:Z,Float:Angle;
GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);
GetPlayerFacingAngle(playerid,Angle);//Hely lekérés
jatekostank[playerid] = CreateVehicle(432, X,Y,Z,Angle, 0, 1, 60);
PutPlayerInVehicle(playerid,jatekostank[playerid],0);
return 1;
}
// és most jön az ellenõrzés, hogy a játékos benne van-e a tankban
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
if(jatekostank[playerid] != 0 && !IsPlayerInVehicle(playerid, jatekostank[playerid]))
{
PutPlayerInVehicle(playerid,jatekostank[playerid],0);
SendClientMessage(playerid, -1, \"MARADJ A TANKBAN!\");
}
return 1;
}

 

Legjobb megoldás.. és igazad van :)

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal