CMDMessageToAdmins(/*Szín*/, \"Szöveg\");stock CMDMessageToAdmins(color, string[]){ for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++){ if(IsPlayerConnected(i)) { if(/*Adminszint(i)*/ >= 1) { SendClientMessage(i, color, string); } }}}
//HasználatCMDMessageToAdmins(/*Szín*/, \"Szöveg\");//Stockstock CMDMessageToAdmins(color, string[]){for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++){if(IsPlayerConnected(i) && /*Adminszint(i)*/ >= 1){ SendClientMessage(i, color, string);}}}
CMDMessageToAdmins(/*Szín*/, \"Szöveg\");stock CMDMessageToAdmins(color, string[]){ for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++){ if(IsPlayerConnected(i)) { if(/*Adminszint(i)*/ >= 1) { SendClientMessage(i, color, string); } }}} Minek oda szín? Bõven elég a szöveg, ugyanis abba is bele lehet írni a színt. Ráadásul oda többet, részletesebben, nem csak egyet az egész karakterláncra vonatkozóan. (Code tag?) Egyébként felesleges ennyi elágazás, az IsPlayerConnectedet és az admin szint ellenõrzést bõven teheted egy elágazásba, éssel (AND -> ÉS -> &&) összekötve õket. Amúgy tényleg ennyi az egész. A módodba csinálsz egy ilyen függvényt és azt használod, melyben minden játékoson végigmész. Ha a játékos caatlakozott és admin e, akkor pedig elküldöd neki az üzenetet. [/quote]Igen csak az elfelejtetted mondani, hogy amikor egy karakterláncba színt formázol bele, az kapásból 8 blokkot foglal le kapcsos zárójellel együtt.SendClientMessage függvényben nem végtelen a megjeleníthetõ karakterek száma, így ez nagyon nem mindegy, ha pl egy hosszabb üzenetet akarsz kiíratni.