CMDMessageToAdmins(/*Szín*/, \"Szöveg\");Minek oda szín? Bõven elég a szöveg, ugyanis abba is bele lehet írni a színt. Ráadásul oda többet, részletesebben, nem csak egyet az egész karakterláncra vonatkozóan. (Code tag?) Egyébként felesleges ennyi elágazás, az IsPlayerConnectedet és az admin szint ellenõrzést bõven teheted egy elágazásba, éssel (AND -> ÉS -> &&) összekötve õket. Amúgy tényleg ennyi az egész. A módodba csinálsz egy ilyen függvényt és azt használod, melyben minden játékoson végigmész. Ha a játékos caatlakozott és admin e, akkor pedig elküldöd neki az üzenetet.
stock CMDMessageToAdmins(color, string[])
{
for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
if(IsPlayerConnected(i))
{
if(/*Adminszint(i)*/ >= 1)
{
SendClientMessage(i, color, string);
}
}
}
}
//Használat
CMDMessageToAdmins(/*Szín*/, \"Szöveg\");
//Stock
stock CMDMessageToAdmins(color, string[])
{
for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
if(IsPlayerConnected(i) && /*Adminszint(i)*/ >= 1)
{
SendClientMessage(i, color, string);
}
}
}
Minek oda szín? Bõven elég a szöveg, ugyanis abba is bele lehet írni a színt. Ráadásul oda többet, részletesebben, nem csak egyet az egész karakterláncra vonatkozóan. (Code tag?) Egyébként felesleges ennyi elágazás, az IsPlayerConnectedet és az admin szint ellenõrzést bõven teheted egy elágazásba, éssel (AND -> ÉS -> &&) összekötve õket. Amúgy tényleg ennyi az egész. A módodba csinálsz egy ilyen függvényt és azt használod, melyben minden játékoson végigmész. Ha a játékos caatlakozott és admin e, akkor pedig elküldöd neki az üzenetet.
CMDMessageToAdmins(/*Szín*/, \"Szöveg\");
stock CMDMessageToAdmins(color, string[])
{
for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
if(IsPlayerConnected(i))
{
if(/*Adminszint(i)*/ >= 1)
{
SendClientMessage(i, color, string);
}
}
}
}
[/quote]
Igen csak az elfelejtetted mondani, hogy amikor egy karakterláncba színt formázol bele, az kapásból 8 blokkot foglal le kapcsos zárójellel együtt.
SendClientMessage függvényben nem végtelen a megjeleníthetõ karakterek száma, így ez nagyon nem mindegy, ha pl egy hosszabb üzenetet akarsz kiíratni.