Szerző Téma: Re:DM Spawn keveredés  (Megtekintve 225 alkalommal)

Nem elérhető BoOy

  • 3209
  • 2013-as év szkriptere
    • Profil megtekintése
Re:DM Spawn keveredés
« Dátum: 2013. Augusztus 31. - 17:12:36 »
0 Show voters
Idézetet írta: ɐʞzssǝlosz date=1377960142\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"42251\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Lehet másik szkript bezavar, mivel több helyen meghívásra kerülhet az OnPlayerSpawn visszahívás.
Nem tudom de ha, ismétlem ha, return 0; -át írnál akkor nem hívná meg a samp szerver a többit, de hát tuti nem lesz jó, mert egy retek logika alapján írták meg ezt a sa-mp-ot. :D
Semmilyen ötletet nem fogad el az a kretén.
Minden visszahívásnak lehetne fix visszatérési értéke mely alapján értelmezné a samp szerver hogy a többi visszahívást (callback) meghívja avagy sem.
A szkript írók könnyen alkalmazkodnának hozzá az biztos, meg arról nem beszélve hogy kevesebb lenne a processzor használat is.
Írj SendClientMessage üzenetet a kódodba hogy lásd mi történik mikor teleportálsz.
 
case 0:
                {
                       SendClientMessage(playerid, -1, \"M4 dm\");

 

És ezt csak nagyon szépen fogalmaztad meg ɐʞzssǝlosz? :D XD

Nem elérhető instant

  • 2778
  • ZzzzzZ
    • Profil megtekintése
Re:DM Spawn keveredés
« Válasz #1 Dátum: 2013. Augusztus 31. - 17:20:13 »
0 Show voters
Zsolesszka, teszteléskor nem szoktam betöltetni egy db filterscriptet sem.

Nem elérhető BoOy

  • 3209
  • 2013-as év szkriptere
    • Profil megtekintése
Re:DM Spawn keveredés
« Válasz #2 Dátum: 2013. Augusztus 31. - 17:34:05 »
0 Show voters
LoL. xd
én minden esetbe printf-et használok :D


Na nem offolgatok, még a végén lebaszást kapok! :$
« Utoljára szerkesztve: 2013. Augusztus 31. - 17:35:49 írta BoOy »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal