Szerző Téma: Anti Speed-Hack  (Megtekintve 231 alkalommal)

Anti Speed-Hack
« Dátum: 2013. Február 06. - 14:59:47 »
0 Show voters
Egy újabb kicsi, ám sokak számára hasznos fordítás :)

A Scriptet készítette : 007Skyfall


A Scriptet Fordította : Bencuskaa


Fordítási idõ : 90MP



 
/* A scriptet készítette : 007Skyfall
A Scriptet Fordította : Bencuskaa
Kellemes játékot ! */
#include <a_samp>
#if defined FILTERSCRIPT
public OnGameModeInit()
{
return 1;
}
forward AntiSpeedHack();
public AntiSpeedHack()
{
for(new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++)
if(IsPlayerConnected(i))
{
if(ObtenerVelocidad(i)> 230)
{
switch(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(i)))
{
case 0,511,460,592,577,512,513,520,553,593,476,519: printf(\"[iD: %d] Speed hackel, ezért Bannold ki! %skm/h\",i,GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(i)),ObtenerVelocidad(i));
default:
{
new Float:X, Float:Y, Float:Z;
GetPlayerPos(i, X, Y, Z);
SendClientMessage(i, 0xFF0000FF,\"[Anti-Hack]Ne hackelj mert Bannolva leszel!\");
RemovePlayerFromVehicle(i);
SetPlayerPos(i, X, Y, Z+5);
}
}
}
}
}
stock ObtenerVelocidad(playerid)
{
new Float:PosX, Float:PosY, Float:PosZ, Float:PlayerSpeedDistance;
GetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid), PosX, PosY, PosZ);
PlayerSpeedDistance = floatmul(floatsqroot(floatadd(floatadd(floatpower( PosX, 2), floatpower(PosY, 2)), floatpower(PosZ, 2))), 170.0);
new spe = floatround(PlayerSpeedDistance * 1);
return spe;
}
#endif

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal