Szerző Téma: [MTA] Object berakása MTA segítségével  (Megtekintve 250 alkalommal)

[MTA] Object berakása MTA segítségével
« Dátum: 2012. December 18. - 14:43:12 »
0 Show voters
Sziasztok!
Ez az elsõ leírásom, és mivel én is tanuló scripter vagyok ezért egy nagyon alap dologal kezdem.
Némileg ennek ugyebár nincs nagy köze a pawnohoz, de még is szükség lesz a pawnora  :).
Én most az MTA programot fogom bemutatni. Lehet más programmal is, bár ezzel a legkönyeb. Természetesen enek is vanak más-más verzió is.
Én az elsõt mutatom be.
Folyamat
 
1. Töltsd le az MTA-t. Link: www.solidfiles.com/d/e78b/get/
2. Telepítsük fel
3. Windows 7-en nem szokot elindulni, ezért megmutatom, hogy Windows 7-en, hogy tudjuk elindítani. Menj be az MTA fõkönyvtárába ott a mods/race és a Client.dll fájlt írd át fuck.dll-re. Ha minden igaz most már kéne, hogy menjen.
4. Ezután készítsük el a mapot.
5. Mivel a pawnoba kódal tudjuk berakni, ezért a fájlokat egy weboldal kód formájában elérhetõ lesz számunkra. A googleba írd be, hogy sa mp converter, majd klikkeljünk az elsõ találatra. Kattintsunk a map converter-re, és tallózuk a mapot amit készítettünk. Megkapjuk a kódokat, azokat szépen másuljuk ki, és a pawnoba másuljuk a OnGameModeInit alá úgy mint a kocsi berakásánál.
[/quote]
Remélem segíthettem.
« Utoljára szerkesztve: 2012. December 18. - 14:46:39 írta Horváth Gergõ »

Nem elérhető lusta19

  • 9084
  • £u$taÐi$znó
    • Profil megtekintése
[MTA] Object berakása MTA segítségével
« Válasz #1 Dátum: 2012. December 18. - 14:47:57 »
0 Show voters
Hát elég sok dolgot kihagytál belõle . És már ilyen leírás van legközelebb nézz szét mielõtt témát nyitsz
http://sampforum.hu/index.php?topic=13021.0
Ezt zárni fogom.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal