Szerző Téma: Image méretezés  (Megtekintve 429 alkalommal)

Image méretezés
« Dátum: 2017. Február 19. - 09:21:45 »
0
Sziasztok, van egy dxDrawImage-m, de sajnos ( az én felbontásomon megfelelő ) de más delbontáson elcsúszik, a mérete is gigantikus, illetve rossz helyen is van. Ezt hogy lehet megoldani?
 


addEventHandler(\"onClientRender\", root,
function ()
    local time = getRealTime()
    local hour = time.hour
    local minute = time.minute
    local second = time.second
    local FPS = getElementData(getLocalPlayer(),\"FPS\")
    local playerHealth = getElementHealth ( localPlayer )
    local HPLine = 245 * ( playerHealth / 100 )
    local Armor = getPedArmor(getLocalPlayer())
    local ArmorLine = 245 * ( Armor / 100 )    
    local x,y = guiGetScreenSize()
    local me = getLocalPlayer ( )
    local playerArmor = getPlayerArmor ( me )
    local playerMoney = getElementData(source, \"acc:money\")
    local playerHunger = getElementData(source, \"char:hunger\")
    dxDrawImage ( x/2, y/2, 400, 120, \'hud.png\')
end
)
« Utoljára szerkesztve: 2017. Február 19. - 09:22:18 írta martinpozs »

Image méretezés
« Válasz #1 Dátum: 2017. Február 25. - 13:50:14 »
0
Szia.
 
Nekem ez a rész nem tetszik: x/2, y/2. A képed bal felső sarka lesz középen mindig, és ezért csúszik el. Írj egy olyan függvényt, ami mindig a felbontáshoz igazítja a képet, és nem a kép közepétől rajzolja ki. Egyébként az olyan változókat, amik nem változnak (pl a guiGetScreenSize), azokat a funkción kívülre raknám (a script elejére). Ja és úgy tudod használni más funkcióban is. A gigantikus méretre visszatérve, egy 400x120-as kép lehet egy kicsit nagy HUD-nak

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal