function replaceskin() -- az admiral egy példatxd = engineLoadTXD(\"vehs/admiral.txd\", 445)engineImportTXD(txd, 445)dff = engineLoadDFF(\"vehs/admiral.dff\", 445)engineReplaceModel(dff, 445)endaddEventHandler ( \"onClientResourceStart\", getResourceRootElement(getThisResource()), replaceskin)
addEventHandler ( \"onClientResourceStart\", resourceRoot, function ( ) triggerServerEvent ( \"requestReplacements\", localPlayer )end )function kocsiKiBe()triggerServerEvent ( \"turnOffMods\", localPlayer )-- outputChatBox(\"Jármű modok kikapcsolva! A bekapcsoláshoz írd be: \'/be\'!\", 0,255,0)endaddCommandHandler(\"ki\",kocsiKiBe)function kocsiKi()triggerServerEvent ( \"requestReplacements\", localPlayer )-- outputChatBox(\"Jármű modok bekapcsolva! A bekapcsoláshoz írd be: \'/ki\'!\", 0,255,0)endaddCommandHandler(\"be\",kocsiKi)addEvent ( \"replaceModels\", true )addEventHandler ( \"replaceModels\", root, function ( replacedVehicles, replacedWeapons, replacedskin ) local totalVehicles = table.size ( replacedVehicles ) local scannedVehicles = 0 for modelName,modelID in pairs ( replacedVehicles ) do scannedVehicles = scannedVehicles + 1 loadMod ( \"veh\", modelName, modelID ) if allowCollisions and scannedVehicles == totalVehicles then replaceVehicleCollisions ( replacedVehicles ) end endend )addEvent ( \"TurnOffVehicleMods\", true )addEventHandler ( \"TurnOffVehicleMods\", root, function ( replacedVehicles, replacedWeapons, replacedskin ) local totalVehicles = table.size ( replacedVehicles ) local scannedVehicles = 0 for modelName,modelID in pairs ( replacedVehicles ) do scannedVehicles = scannedVehicles + 1engineRestoreModel ( modelID ) endend )
Ezt szeretném kiegészíteni egy addCommandHandler parrancsal ==> reloadcar
addCommandHandler(\"reloadcar\", replaceskin)
function replaceskin() -- az admiral egy példatxd = engineLoadTXD(\"vehs/admiral.txd\")engineImportTXD(txd, 445)dff = engineLoadDFF(\"vehs/admiral.dff\")engineReplaceModel(dff, 445)txd = engineLoadTXD(\"vehs/bullet.txd\")engineImportTXD(txd, 445)dff = engineLoadDFF(\"vehs/bullet.dff\")engineReplaceModel(dff, 445)-- és még a maradék kocsi, és egy scriptbe megtudod írni-- a legutolsó betöltött skin törlése a memóriából:txd = nildff = nilendaddEventHandler(\"onClientResourceStart\", getResourceRootElement(getThisResource()), replaceskin) addCommandHandler(\"reloadcar\", replaceskin)
function replaceskin(file, model)engineImportTXD(engineLoadTXD(\"vehs/\"..file..\".txd\"), model)engineReplaceModel(engineLoadDFF(\"vehs/\"..file..\".dff\", model), model)endreplaceskin(\"admiral\", 445)-- és a többi járművet is ide