Szerző Téma: Karakter mozgás  (Megtekintve 937 alkalommal)

Karakter mozgás
« Dátum: 2016. november 03. - 18:25:41 »
0 Show voters
Üdv!
Mivel SA:MP-ról váltottam MTA-ra így elég fura nekem a karakter irányítása. Pontosabban, ha az A és D gombot egyszerre nyomom akkor nem mozog a karakter, mozgás közben meg nem érzékeli az irányt.
Ha rendesen játszanék, ahogy megszoktam a SAMP irányítást, akkor sokszor megáll a karakter ez miatt. Nem lehet valahogy ezt a rendes mozgást engedélyezni?
(Teszteltem sima GTA-ban is rendesen mozog, csak MTA-ban nem)

Karakter mozgás
« Válasz #1 Dátum: 2016. november 03. - 18:38:04 »
0 Show voters
Csak nekem nem áll meg? Nekem tökéletesen müködik, de van mikor nekem is , nálam ez random :)

Karakter mozgás
« Válasz #2 Dátum: 2016. november 03. - 18:40:12 »
0 Show voters
Idézetet írta: thegergo02 date=1478194684\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"63498\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Csak nekem nem áll meg? Nekem tökéletesen müködik, de van mikor nekem is , nálam ez random :)
 
A lényeg az, hogy ha a bal-jobb vagy előre-hátra irányt egyszerre nyomom nem történik semmi, holott pedig kellene sima GTA szabályok szerint.

Karakter mozgás
« Válasz #3 Dátum: 2016. november 03. - 18:40:53 »
0 Show voters
Igen , nekem van hogy működik , vagy nem.

Karakter mozgás
« Válasz #4 Dátum: 2016. november 03. - 19:17:19 »
+1 Show voters
Írtam egy gyors fixet rá.
 

local upgomb = false
local downgomb = false
local leftgomb = false
local rightgomb = false
function playerPressedKey(button, press)
    if (press) then
       
       if button == \"arrow_l\" or button== \"a\"  then
           leftgomb = true
       end
       if button == \"arrow_r\" or button==\"d\"  then
           rightgomb = true
       end
       if button == \"arrow_u\" or button == \"w\" then
           upgomb = true
       end
       if button == \"arrow_d\" or button==\"s\" then
           downgomb = true
       end
    else
       
       if button == \"arrow_l\"or button== \"a\"   then
           leftgomb = false
       end
       if button == \"arrow_r\"  or button==\"d\" then
           rightgomb = false
       end
       if button == \"arrow_u\" or button == \"w\" then
           upgomb = false
       end
       if button == \"arrow_d\" or button==\"s\" then
           downgomb = false
       end
    end
end
 
function processKeys()
if upgomb and downgomb then
setAnalogControlState(\"backwards\", 1)
elseif leftgomb and rightgomb then
setAnalogControlState(\"right\", 1)
elseif upgomb and leftgomb   and rightgomb then
setAnalogControlState(\"right\", 1)
elseif downgomb and leftgomb and rightgomb then
setAnalogControlState(\"right\", 1)
else
if not downgomb then
   setAnalogControlState(\"backwards\", 0)
end
if not rightgomb then
   setAnalogControlState(\"right\", 0)
end
end
end
addEventHandler(\"onClientRender\", root, processKeys)
addEventHandler(\"onClientKey\", root, playerPressedKey)

Karakter mozgás
« Válasz #5 Dátum: 2016. november 03. - 19:31:45 »
0 Show voters
Egy biztos, ilyen nekem nem jutott volna eszembe :D

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal