vkapu = createObject(980, 1358.2998046875, 713.19921875, 12.60000038147, 0, 0, 90)function gate(player) local localPlayerName = getPlayerName(player)if (localPlayerName==\"Shane_Ghaspard\") thenmoveObject(mbkapu, 500, 1358.2998046875, 713.19921875, 6.9000000953674)elseoutputChatBox(\"Ezt a kaput csak Shane Ghaspard használhatja\",player,255,0,0)endendaddCommandHandler ( \"gate\", gate )
local myMarker = createMarker(-2596.625, 579.358, 15.626, \'cylinder\', 2.0, 255, 0, 0, 150)vkapu = createObject(980, 1358.2998046875, 713.19921875, 12.60000038147, 0, 0, 90)function gate(hitElement, matchingDimension)if (getElementType(hitElement) == \"player\") then -- ha a bennelévő element egy játékos, akkor..local localPlayerName = getPlayerName(hitElement)if (localPlayerName == \"Shane_Ghaspard\") then moveObject(vkapu, 500, 1358.2998046875, 713.19921875, 6.9000000953674) -- kinyit setTimer(function() moveObject(vkapu, 500, 1358.2998046875, 713.19921875, 12.60000038147) -- vissza a helyére end, 10000, 1) -- 10000 ms (10 mp) után a kapu becsukódikelse outputChatBox(\"Ezt a kaput csak Shane Ghaspard használhatja\", player, 255, 0, 0) -- ha nem írná ki, írd át a playert hitElement-reendendendaddEventHandler(\"onMarkerHit\", myMarker, gate)
Azért egy check nem ártana hogy éppen nyílik-e vagy sem, arra is gondoljatok ha 2 marha egyszerre fut be a CP-be, akkor kétszer fogja move-olni és bizonyos esetekben már el is rontja az object rotációt.
Azért egy check nem ártana hogy éppen nyílik-e vagy sem, arra is gondoljatok ha 2 marha egyszerre fut be a CP-be, akkor kétszer fogja move-olni és bizonyos esetekben már el is rontja az object rotációt. Ha csak egy ember használhatja akkor nem. [/quote]Igen, a check-re nem gondoltam ::| Viszont \"az egy ember használhatja\" meg is oldotta (persze sose szabad gányolni, ez kivételes eset.. ).Ez a markerhites dolog nekem soha nem működött MTA-ba, csak úgy, ha elhagyod a funkciónevet és magába az eventbe írod a programkódot: addEventHandler(\"onMarkerHit\", myMarker,function(hitElement, matchingDimension)-- a script többi részeend) Ezt próbáld meg, ennek jónak kell lennie.
addEventHandler(\"onMarkerHit\", myMarker,function(hitElement, matchingDimension)-- a script többi részeend)