Szerző Téma: Scriptek levédése  (Megtekintve 919 alkalommal)

Scriptek levédése
« Dátum: 2016. augusztus 01. - 22:28:06 »
0 Show voters
Sziasztok azt hogyan lehet megcsinálni hogyha mondjuk a script készítő neve lekerül a scriptről akkor az ne múködj9n vagy ha a mappa nevét áttírják valami másra akkor se menjen ? Előre is köszi a válaszokat

Scriptek levédése
« Válasz #1 Dátum: 2016. augusztus 01. - 22:45:42 »
0 Show voters
Szia.
Én úgy oldanám meg (későbbiekben fogom is alkalmazni), hogy a metába létrehozok egy beállítást, majd a scriptemmel bekérem, és vizsgálom, hogy egyeznek-e az értékek. Erre egy konrét példa:
 
<meta>
<!-- egyéb meta tag-ek -->
<settings>
<setting name=\"*keszito\" value=\"Lezlike\" desc=\"\" />
</settings>
</meta>

 
A setting rendszerről itt olvashatsz részletesebben: https://wiki.multitheftauto.com/wiki/Settings_system#Setting_names
Script (szerver oldali! a get csak szerveroldalon működik):
 
keszito = get(\"keszito\")
if (keszito == \"Lezlike\") then
-- minden oké, nincs buherálva a script
else
-- valamit csinálsz, mert át lett írva a keszito
end
-- (c) Robika1

 
A get-ről részletesebben: https://wiki.multitheftauto.com/wiki/Get
Valahogy így oldanám meg, és persze a scriptet titkosítsd le luac-be, hogy ne lehessen belepiszkálni. Ha a kliens scripted is van a mod-odhoz, akkor egyszerűen csinálj egy kérést a szerver oldali script felé, ugyanígy valami értéket kérj be (akár a keszito változót is áttriggerelheted).
Ez az én megoldásom, biztos léteznek alternatívák. Például már gondolkoztam olyanon is, hogy egy webszerverről, vagy MySQL szerverről kérek be összehasonlításra egy értéket.
Robika1
« Utoljára szerkesztve: 2016. augusztus 04. - 01:03:55 írta Robika1 »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal