Sziasztok!
Csupán a véleményeteket szeretném kérni erről a scriptről:
Van egy \"fő\" panel, amin van bevezető információ, van egy bezáró gomb, és egy tovább gomb. Tovább gombbal másik ablak jelenik meg, ahol vissza lehet menni a kezdő oldalra.
Itt volna a kód:
A kérdésem pedig az volna: Lehet ezt sokkal egyszerűbben is megcsinálni? Követtem el súlyos hibákat? Mennyire rossz a kódom?
local thePlayer = getLocalPlayer()
local x, y = guiGetScreenSize(thePlayer)
local pS = [[randomtext]]
-------------------------------------------------------------------------------------------
function drawInformation()
dxDrawRectangle(x/3, y/3, 500, 450, tocolor(0, 0, 0, 125))
dxDrawRectangle(x/3, y/3, 500, 20, tocolor(0, 0, 0, 125))
dxDrawRectangle(x/2.8, y/1.4, 100, 30, tocolor(0, 0, 0, 125))
dxDrawRectangle(x/1.6, y/1.4, 100, 30, tocolor(0, 0, 0, 125))
dxDrawText(\"Üdvözöllek a segítség panelen kedves játékos!\", x/2.3, y/2.8, tocolor(75, 108, 213, 115))
dxDrawText(pS, x/2.8, y/2.6)
dxDrawText(\"Bezárás\", x/2.6, y/1.39, tocolor(75, 108, 213, 125))
dxDrawText(\"Következő\", x/1.54, y/1.39, tocolor(75, 108, 213, 125))
end
-------------------------------------------------------------------------------------------
function drawNextPage()
dxDrawRectangle(x/3, y/3, 500, 450, tocolor(0, 0, 0, 125))
dxDrawRectangle(x/3, y/3, 500, 20, tocolor(0, 0, 0, 125))
dxDrawRectangle(x/2, y/1.4, 100, 30, tocolor(0, 0, 0, 125))
dxDrawText(\"Vissza\", x/2, y/1.39, tocolor(75, 108, 213, 125))
end
-------------------------------------------------------------------------------------------
function showThings()
addEventHandler(\"onClientRender\", root, drawInformation)
addEventHandler(\"onClientClick\", getRootElement(), onClickThing)
showCursor(true)
end
addCommandHandler(\"teszt\", showThings)
function disappearThings()
removeEventHandler(\"onClientRender\", root, drawInformation)
removeEventHandler(\"onClientClick\", getRootElement(), onClickThing)
showCursor(false)
end
function showFirst()
addEventHandler(\"onClientRender\", root, drawNextPage)
addEventHandler(\"onClientClick\", getRootElement(), onClickNext)
showCursor(true)
end
function backToInf()
removeEventHandler(\"onClientRender\", root, drawNextPage)
removeEventHandler(\"onClientClick\", getRootElement(), onClickNext)
showCursor(false)
addEventHandler(\"onClientRender\", root, drawInformation)
showCursor(true)
end
---------------------------------------------------------------------------------------------
function onClickThing(button, state, absoluteX, absoluteY, worldX, worldZ, clickedElement)
if (state == \"down\") then
if (absoluteX >= x/2. and (absoluteX <= x/2.8 + 100) and (absoluteY >= y/1.4) and (absoluteY <= y/1.4 + 100) then
disappearThings()
end
end
end
function onClickNext(button, state, absoluteX, absoluteY, worldX, worldZ, clickedElement)
if (state == \"down\") then
if (absoluteX >= x/1.6) and (absoluteX <= x/1.6 + 100) and (absoluteY >= y/1.4) and (absoluteY <= y/1.4 + 100) then
disappearThings()
showFirst()
end
end
end
addEventHandler(\"onClientClick\", getRootElement(), onClickNext)
function onClickBack(button, state, absoluteX, absoluteY, worldX, worldZ, clickedElement)
if (state == \"down\") then
if (absoluteX >= x/2) and (absoluteX <= x/2 + 100) and (absoluteY >= y/1.4) and (absoluteY <= y/1.4 + 100) then
backToInf()
end
end
end
addEventHandler(\"onClientClick\", getRootElement(), onClickBack)