Szia.
Én úgy oldanám meg (későbbiekben fogom is alkalmazni), hogy a metába létrehozok egy beállítást, majd a scriptemmel bekérem, és vizsgálom, hogy egyeznek-e az értékek. Erre egy konrét példa:
<meta>
<!-- egyéb meta tag-ek -->
<settings>
<setting name=\"*keszito\" value=\"Lezlike\" desc=\"\" />
</settings>
</meta>
A setting rendszerről itt olvashatsz részletesebben: https://wiki.multitheftauto.com/wiki/Settings_system#Setting_namesScript (szerver oldali! a get csak szerveroldalon működik):
keszito = get(\"keszito\")
if (keszito == \"Lezlike\") then
-- minden oké, nincs buherálva a script
else
-- valamit csinálsz, mert át lett írva a keszito
end
-- (c) Robika1
A get-ről részletesebben: https://wiki.multitheftauto.com/wiki/GetValahogy így oldanám meg, és persze a scriptet titkosítsd le luac-be, hogy ne lehessen belepiszkálni. Ha a kliens scripted is van a mod-odhoz, akkor egyszerűen csinálj egy kérést a szerver oldali script felé, ugyanígy valami értéket kérj be (akár a
keszito változót is áttriggerelheted).
Ez az én megoldásom, biztos léteznek alternatívák. Például már gondolkoztam olyanon is, hogy egy webszerverről, vagy MySQL szerverről kérek be összehasonlításra egy értéket.
Robika1