--Kliens hívás:triggerServerEvent(\"onPlayerPressButton\",resourceRoot,localPlayer,false,name,pass)--Sikeresen megkapja a kliens, authorizáció megtörténik--Szerver válasz:triggerClientEvent (\"onLoginSuccess\", source, true)--Ezt pedig minden kliens megkapja, pedig csak annak kellene aki küldte
Nos akkor megpróbálok én valamennyi támpontot írni, persze vannak azért nálam jóval okosabb és profibb emberek is a fórumon, remélem közülik is fog írni neked valaki azért, mert szinte biztos, hogy még jobban eltudják neked magyarázni majd az egészet. Nos akkor kezdem:A localPlayer client oldalon használható, ennek szerveroldali megfelelője a getLocalPlayer() (melyet szintén tudsz clienten használni, ha jól tudom). Source arra vonatkozik, akinél végbemegy a function, tehát, pl ha egy parancsos function-t csináltál, akkor annál fut le, aki beírja a parancsot. A resourceRoot egy OOP deffiniálás, mely a resourcera hat (ha jól tudom, de ezt soha nem használtam még én se). Trigger esetén, ugyebár deffiniálod a function-t amit majd átfogsz küldeni a másik oldalra. Speciel nálad meddig megy el a script azt jó lenne tudni, ilyenkor érdemes debuggolni valamilyen formában, lehet ez outputChatBox-olt szöveg, lehet ez debugscriptbe írt szöveg vagy logba küldöd el, lényeg, hogy megtudd nézni meddig megy el a folyamatod.
bool triggerClientEvent ( [table/element sendTo=getRootElement()], string name, element sourceElement, [arguments...] )
Köszönöm Szerintetek lenne ilyenre igény? Vagy akár videó formájában?