local with, height = guiGetScreenSize(localPlayer)addEvent(\"onBelep\", true)addEventHandler(\"onBelep\", getRootElement(),login)function login ()guiCreateWindow ( with/10, heught/10, 10, 10, \"\", true )end
function login ()fadeCamera(source, true, 1.0)matrix = setCameraMatrix(source, 1483.67, -1719.98, 39.3, 1482.3, -1750.46, 26.13)setCameraTarget(source, matrix)triggerClientEvent(\"onBelep\", source)endaddEventHandler(\"onPlayerJoin\", getRootElement(), login)
bool triggerClientEvent ( [table/element sendTo=getRootElement()], string name, element sourceElement, [arguments...] )
triggerClientEvent(source, \"onBelep\", source)
function login(source) -- ebbe nem vagyok biztos, de ha szerverre triggerelsz, ott így kell
local with, height = guiGetScreenSize(localPlayer)local X, Y = 1024, 768local x, y = (with/1024), (height/768) addEvent(\"onBelep\", true)addEventHandler(\"onBelep\", getRootElement(),login)addEventHandler(\"onClientRender\", getRootElement(),login)function login (playerSource)dxDrawLine(x/409, y/123, 409 , 656, tocolor(0, 0, 0, 255), 1, false)dxDrawLine(x/797, y/123 , 409 , 123, tocolor(0, 0, 0, 255), 1, false)dxDrawLine(x/409 , y/656, 797, 656, tocolor(0, 0, 0, 255), 1, false)dxDrawLine(x/797, y/656, 797, 123, tocolor(0, 0, 0, 255), 1, false)dxDrawRectangle(x/10, y/10, x/100, y/100, tocolor(129, 217, 143, 43), false)end
Köszönöm jó lett most ezzel lenne egy kis problémámki akartam rajzoltatni egy téglalapot de nem engedte vagy nem látom ennek mi lehet a baja ?Nem nagyon tudom még használni a luát és így még nemértem local with, height = guiGetScreenSize(localPlayer)local X, Y = 1024, 768local x, y = (with/1024), (height/768) addEvent(\"onBelep\", true)addEventHandler(\"onBelep\", getRootElement(),login)addEventHandler(\"onClientRender\", getRootElement(),login)function login (playerSource)dxDrawLine(x/409, y/123, 409 , 656, tocolor(0, 0, 0, 255), 1, false)dxDrawLine(x/797, y/123 , 409 , 123, tocolor(0, 0, 0, 255), 1, false)dxDrawLine(x/409 , y/656, 797, 656, tocolor(0, 0, 0, 255), 1, false)dxDrawLine(x/797, y/656, 797, 123, tocolor(0, 0, 0, 255), 1, false)dxDrawRectangle(x/10, y/10, x/100, y/100, tocolor(129, 217, 143, 43), false)end
addEventHandler(\"onBelep\", getRootElement(),login)addEventHandler(\"onClientRender\", getRootElement(),login)
local cRoot = getRootElement()function habelep (source)matrix = setCameraMatrix(source, 1483.1, -1725.85, 36.3, 1481.04, -1752.25, 24.5)fadeCamera(source, true, 1.0)setCameraTarget(source, matrix)triggerClientEvent(source, \"onPlayerBelep\", source)endaddEventHandler ( \"onPlayerJoin\", cRoot, habelep )addCommandHandler(\"teszt\", habelep)
addEvent(\"onPlayerBelep\", true)addEventHandler(\"onPlayerBelep\", getRootElement(),function ()addEventHandler(\"onClientRender\", root, function() dxDrawLine(440 - 1, 159 - 1, 440 - 1, 744, tocolor(0, 0, 0, 255), 1, false) dxDrawLine(817, 159 - 1, 440 - 1, 159 - 1, tocolor(0, 0, 0, 255), 1, false) dxDrawLine(440 - 1, 744, 817, 744, tocolor(0, 0, 0, 255), 1, false) dxDrawLine(817, 744, 817, 159 - 1, tocolor(0, 0, 0, 255), 1, false) dxDrawRectangle(440, 159, 377, 585, tocolor(27, 139, 46, 73), false) end)end)