Ennél azért kicsit bonyolultabb de lényegében ezek példának jók..
A szerver oldal az amit maga a szerver dolgoz fel ergo az a gép amin maga a szerver program fut. Itt érdemes az adatokat kezelni menteni stb. És itt ahogyan rolplay mondta lehet olyan dolgokat csinalni amik mindenkinek megtortennek pl ki irni valamit vagy elindítani egy resourcet meg még sok mindent azonban amit itt is meg kliens oldalon is meg lehet csinálni azt ha valaki egy sokjátékost bíró modot akar csinálni érdemes kliens oldalon csinálni és akkor nem lesz nagy terhelesnek kitéve a szerver persze a játékosok annál inkább de azért érdemes belegondolni hogy ez akkor is egy 10 éves játék..
A kliens oldal pedig majdnem ennek az ellentéte ezt maga a kliense azaz a játékos gépe dolgozza fel itt lehet csak rajzolni a képernyőre meg egyébb grafikus dolgokat csinálni modelleket kicserélni de sok dolgot itt is lehet amit szerver oldalon. Anyit érdemes tudni hogy ezt a szerver letölti a játékos gépére és ő megnézheti a kódot ezért érdemes luac ba titkosítani