if (strcmp(\"/fegyverek\", cmdtext, true, 10) == 0){ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_1, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek\", \"\\nDesert Eagle 2000$\\nMP5 2500$\\nAK-47 3000$\\nM4 4000$\\nTec-9 3500$\\nMicro SMG 3500$\", \"Rendben\", \"Kilép\");return 1;}
if(dialogid == DIALOG_1) { if(response) { if(listitem == 1) //ha rákattintasz az 1. gombra mi történjen.... { if(GetPlayerMoney(playerid) >= 2000) { GivePlayerMoney(playerid, -2000); GivePlayerWeapon(playerid, 24, 2000); } else { SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Nincs ennyi pénzed!\"); } } if(listitem == 2) //ha rákattintasz az 2. gombra mi történjen.... { if(GetPlayerMoney(playerid) >= 2500) { GivePlayerMoney(playerid, -2500); GivePlayerWeapon(playerid, 29, 2000); } else { SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Nincs ennyi pénzed!\"); } } if(listitem == 3) //ha rákattintasz az 2. gombra mi történjen.... { if(GetPlayerMoney(playerid) >= 3000) { GivePlayerMoney(playerid, -3000); GivePlayerWeapon(playerid, 30, 2000); } else { SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Nincs ennyi pénzed!\"); } } if(listitem == 4) //ha rákattintasz az 4. gombra mi történjen.... { if(GetPlayerMoney(playerid) >= 4000) { GivePlayerMoney(playerid, -4000); GivePlayerWeapon(playerid, 31, 2000); } else { SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Nincs ennyi pénzed!\"); } } if(listitem == 5) //ha rákattintasz az 5. gombra mi történjen.... { if(GetPlayerMoney(playerid) >= 3500) { GivePlayerMoney(playerid, -3500); GivePlayerWeapon(playerid, 32, 2000); } else { SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Nincs ennyi pénzed!\"); } } if(listitem == 6) //ha rákattintasz az 6. gombra mi történjen.... { if(GetPlayerMoney(playerid) >= 3500) { GivePlayerMoney(playerid, -3500); GivePlayerWeapon(playerid, 28, 2000); } else { SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Nincs ennyi pénzed!\"); } } }}else{//ellentétben SendClientMessage(playerid, 0x400000FF, \"Kiléptél a dialogból\"); }
if(dialogid == DIALOG_1) { if(response) { if(listitem == 0) //ha rákattintasz az 1. gombra mi történjen.... { if(GetPlayerMoney(playerid) >= 2000) { GivePlayerMoney(playerid, -2000); GivePlayerWeapon(playerid, 24, 2000); } else { SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Nincs ennyi pénzed!\"); } } if(listitem == 1) //ha rákattintasz az 2. gombra mi történjen.... { if(GetPlayerMoney(playerid) >= 2500) { GivePlayerMoney(playerid, -2500); GivePlayerWeapon(playerid, 29, 2000); } else { SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Nincs ennyi pénzed!\"); } } if(listitem == 2) //ha rákattintasz az 2. gombra mi történjen.... { if(GetPlayerMoney(playerid) >= 3000) { GivePlayerMoney(playerid, -3000); GivePlayerWeapon(playerid, 30, 2000); } else { SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Nincs ennyi pénzed!\"); } } if(listitem == 3) //ha rákattintasz az 4. gombra mi történjen.... { if(GetPlayerMoney(playerid) >= 4000) { GivePlayerMoney(playerid, -4000); GivePlayerWeapon(playerid, 31, 2000); } else { SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Nincs ennyi pénzed!\"); } } if(listitem == 4) //ha rákattintasz az 5. gombra mi történjen.... { if(GetPlayerMoney(playerid) >= 3500) { GivePlayerMoney(playerid, -3500); GivePlayerWeapon(playerid, 32, 2000); } else { SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Nincs ennyi pénzed!\"); } } if(listitem == 5) //ha rákattintasz az 6. gombra mi történjen.... { if(GetPlayerMoney(playerid) >= 3500) { GivePlayerMoney(playerid, -3500); GivePlayerWeapon(playerid, 28, 2000); } else { SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Nincs ennyi pénzed!\"); } } }}else{//ellentétben SendClientMessage(playerid, 0x400000FF, \"Kiléptél a dialogból\"); }
switch(listitem){case 0: {// Mi történjen ha az elsõre kattint.}case 1:{//mi történjen ha a másodikra... etc}}