CMD:warn(playerid, params[]){ new id, nev[MAX_PLAYER_NAME], indok[128], nev2[MAX_PLAYER_NAME], str2[128]; if(sscanf(params,\"us[128]\",id,indok)) return SendClientMessage(playerid, hiba, \"Használat: /warn [playerid/névrészlet] [indok]\"); if(Info[playerid][admin] <= 1 ) return SendClientMessage(playerid, hiba, \"A parancs használatához legalább 1-es adminnak kellene lenned!\"); GetPlayerName(playerid, nev2, sizeof(nev2)); GetPlayerName(id, nev, sizeof(nev)); format(str2, sizeof(str2), \"[ADMIN]%s figyelmeztette %s-t. Indok: %s Warnjai száma: %d\",nev ,nev2,indok,Info[id][warn]); SendClientMessageToAll(-1, str2); Info[id][warn] = Info[id][warn]+1; if(Info[id][warn] == 3) { SendClientMessage(id, hiba, \"Összegyűlt a három warnod! Ki lettél bannolva!\"); BanEx(id, \"3 warn\"); } return 1;}
IsPlayerConnected(id);
CMD:warn(playerid, params[]){ new id, nev[MAX_PLAYER_NAME], indok[128], nev2[MAX_PLAYER_NAME], str2[128]; if(sscanf(params,\"us[128]\",id,indok)) return SendClientMessage(playerid, hiba, \"Használat: /warn [playerid/névrészlet] [indok]\"); IsPlayerConnected(id);if(Info[playerid][admin] <= 1 ) return SendClientMessage(playerid, hiba, \"A parancs használatához legalább 1-es adminnak kellene lenned!\"); GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); GetPlayerName(id, nev2, sizeof(nev2)); format(str2, sizeof(str2), \"[ADMIN]%s figyelmeztette %s-t. Indok: %s Warnjai száma: %d\",nev ,nev2,indok,Info[id][warn]); SendClientMessageToAll(-1, str2); Info[id][warn] = Info[id][warn]+1; if(Info[id][warn] == 3) { SendClientMessage(id, hiba, \"Összegyűlt a három warnod! Ki lettél bannolva!\"); BanEx(id, \"3 warn\"); } return 1;}
format(str2, sizeof(str2), \"[ADMIN]%s figyelmeztette %s-t. Indok: %s Warnjai száma: %d\",nev ,nev2,indok,Info[id][warn]); SendClientMessageToAll(-1, str2); Info[id][warn] = Info[id][warn]+1;
Info[id][warn]++; format(str2, sizeof(str2), \"[ADMIN]%s figyelmeztette %s-t. Indok: %s Warnjai száma: %d\",nev ,nev2,indok,Info[id][warn]); SendClientMessageToAll(-1, str2);
if(!IsPlayerConnected(id)) { SendClientMessage(playerid, hiba, \"Hibás ID!\"); }
Ez szúrja a szememet. IsPlayerConnected(id); Próbáld meg ezt az if-es változatót a sima IsPlayerConnected helyett: if(!IsPlayerConnected(id)) { SendClientMessage(playerid, hiba, \"Hibás ID!\"); }
if(!IsPlayerConnected(id)) return SendClientMessage(playerid, hiba, \"Hibás ID!\");