[pawn]public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER)
{
if(PlayerInfo[playerid][Munka] != 3 || PlayerInfo[playerid][Munka] != 4)
{
if(vehicleid == 1 || vehicleid == 2 || vehicleid == 3 || vehicleid == 4 || vehicleid == 5 || vehicleid == 6 || vehicleid == 7)
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_ULTRARED, \"HIBA: Nem vagy rendõr.\");
TogglePlayerControllable(playerid,0);
RemovePlayerFromVehicle(playerid);
}
}
}
return 1;
}[/pawn]
és ezt használod ez egyszerûbb is meg minden ja és még ez is kell mert lefagyasztja ha beleszáll ugyebár
[pawn] if(oldstate == PLAYER_STATE_DRIVER)
{
TogglePlayerControllable(playerid,1);
}[/pawn]
ugyan az a függvény alá!
Ja most nézem hogy neked nem ez volt a bajod hanem az hogy nem tagadtad a munkáját hanem hogyha munka ==xy akkor ezt csináljá de azt tagadnod kell != el igy már szerintem jó lesz