new string[128];format(string,sizeof(string),\"Pénz: $%i ,GetPlayerMoney(playerid));TextDrawSetString(infobar, string);
public OnGameModeInit(){for(new i = 0;i < MAX_PLAYERS; i++){if(IsPlayerConnected(i)){ format(str,sizeof(str),\"Pénzed: %d\",GetPlayerMoney(i)); infobar = TextDrawCreate(-10.000000, 434.000000, str);TextDrawBackgroundColor(infobar, 255);TextDrawFont(infobar, 1);TextDrawLetterSize(infobar, 0.500000, 1.899999);TextDrawColor(infobar, 65535);TextDrawSetOutline(infobar, 0);TextDrawSetProportional(infobar, 1);TextDrawSetShadow(infobar, 1);TextDrawUseBox(infobar, 1);TextDrawBoxColor(infobar, 50);TextDrawTextSize(infobar, 641.000000, -460.000000);}}return 1;}
for(new i = 0; i <= MAX_PLAYERS; i++){ format(str,sizeof(str),\"Pénz: %d\",GetPlayerMoney(i)); TextDrawSetString(infobar,str);}
Szerintem onplayerconnectnél hozd létre a jàtékosnak a textdrawot. Pénz változásnál pedig csak annak az egy játékosnak változzon a textdraw szövege.