SetTimer(\"VehicleRep\",500,1);forward VehicleRep();public VehicleRep(){for(new i;i <MAX_VEHICLES;i++){RepairVehicle(i);}return 1;}
#include <a_samp>public OnFilterScriptInit(){ SetTimer(\"VehicleRep\",500,1); //idõzítõ ez 0,5 másodpercenként ismétlõdik..return 1;}public OnFilterScriptExit(){return 1;}forward VehicleRep();public VehicleRep() //Ez a részleg fog lejátszódni amikor az idõzítõ ismétlõdik!{for(new i;i <MAX_VEHICLES;i++) //Összes kocsi id{ new Float:x,Float:y,Float:z,Float:health; GetVehiclePos(i,x,y,z); if(GetPlayerHealth(i,health) < 998) //Ha a kocsi élete kissebb mint 998. MAX:1000 { for(new id;id < MAX_PLAYERS;id++) //összes játékos { if(IsPlayerInRangeOfPoint(id,30.0,x,y,z)) //Csak az hallja a riasztót, vagy annak írja ki üzenetet aki a sérült kocsi 30 méteres sugarába bennevan! { //A riasztó bekapcsolt! SendClientMessage(id,-1,\"Riasztó hang!!!\"); //üzenet } } RepairVehicle(i); //kocsi megjavítása}}return 1;}
new tores[4];if((newkeys & KEY_FIRE)){ for(new i;i <MAX_VEHICLES;i++) //Összes kocsi id { new Float:x,Float:y,Float:z,Float:health; GetVehiclePos(i,x,y,z); GetVehicleHealth(i,health); if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,5.0,x,y,z)) { SetVehicleHealth(i,health-10); GetVehicleDamageStatus(vehicleid, tores[0],tores[1],tores[2],tores[3]); tores[0] -= 10, tores[1] -= 10, tores[2] -= 10, tores[3] -= 10; UpdateVehicleDamageStatus(i, tores[0],tores[1],tores[2],tores[3]); } }}
Ez biztos jó? Mert én úgy látom, hogy ez csak úgy riasztózik, hogy ha a közelben levõ kocsi HP-ja kisebb ugye mint 988. De Ahogy én néztem, rcsbakos szétakarja ütni a kocsikat úgy, hogy nem ül benne senki. Én valahogy így képzelem el, nem mondom, hogy így jó. Kell hozzá kis javítás meg modernizálás. De pasz. Esetleg még azt is meglehet csinálni, hogy melyik fegyver, hogy sebezzen. new tores[4];if((newkeys & KEY_FIRE)){ for(new i;i <MAX_VEHICLES;i++) //Összes kocsi id { new Float:x,Float:y,Float:z,Float:health; GetVehiclePos(i,x,y,z); GetVehicleHealth(i,health); if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,5.0,x,y,z)) { SetVehicleHealth(i,health-10); GetVehicleDamageStatus(vehicleid, tores[0],tores[1],tores[2],tores[3]); tores[0] -= 10, tores[1] -= 10, tores[2] -= 10, tores[3] -= 10; UpdateVehicleDamageStatus(i, tores[0],tores[1],tores[2],tores[3]); } }}
A kocsi rongálása elérhetõ volt a régebbi verziókban de úgy tudom 0.3e verzióba kivették ezt a funkciót mivel valakinek elég zavaró lehetett.. õ szerintem azt akarja, hogy ha nem ülnek benne akkor lövi a jármût és robbanjon.. ::|
:facepalm:A kocsi alapból rongálódik ha benne ül valaki és úgy ütik/lövik, Õ ezt NEM AKARJA MEGAKADÁLYOZNI.Ha a kocsiban nem ülnek akkor nem sérül hiába üti/lövi valaki, Õ azt akarja, hogy AKKOR IS RONGÁLÓDJON, VALAMINT RIASZTÓZZON.Ohh God Why?....
:facepalm:A kocsi alapból rongálódik ha benne ül valaki és úgy ütik/lövik, Õ ezt NEM AKARJA MEGAKADÁLYOZNI.Ha a kocsiban nem ülnek akkor nem sérül hiába üti/lövi valaki, Õ azt akarja, hogy AKKOR IS RONGÁLÓDJON, VALAMINT RIASZTÓZZON.Ohh God Why?.... Ha a kocsiban nem ülnek akkor is rongálódik.. [/quote]Igen, MTA-ban. SA:MP-ban nem.
Lényeg:a kocsit lehessen rongálni hogyha nem ül benne senki mint a valóságba!!!!rp szereveren nem lehet rongálni,vagy nem tudom hogy lehet kivenni a modból!És igen JELEZZEN hogy rongáljákk!