Hát én azt akarnám, hogy mikor elindul a gamemode akkor elindul egy 1perces Timer ami megjelenit egy checkpointot, és ha a CPbe megy valaki akkor az eltünik és újra elindul a Timer ami elõhívja a CP-t és ugyanúgy folytatódik körkörösen. Az elsõ elindulással vannak gondjaim
stock CPINDUL(playerid)
{
SetTimerEx(\"CP\", 10000, false,\"i\",playerid);
}
public OnGameModeInit()
{
CPINDUL(); //EZZEL VAN A GOND
return1;
}
public OnPlayerEnterDynamicCP(playerid, checkpointid)
{
if(GetPVarInt(playerid,\"CPclear\")==1)
{
SetPVarInt(playerid,\"CPclear\",2);
SetTimerEx(\"CPwait\", 10000, false,\"i\",playerid);
}
return 1;
}
forward CP(playerid);
public CP(playerid)
{
cpclearing = CreateDynamicCP(2051.4656,1370.3862,10.6719,10.0,-1,-1,playerid,200.0);
SetPVarInt(playerid,\"CPclear\",1);
SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,\"Go to the CP\");
}
forward CPwait(playerid);
public CPwait(playerid)
{
if(IsPlayerInDynamicCP(playerid,cpclearing) && GetPVarInt(playerid,\"CPclear\")==2)
{
GivePlayerExp(playerid,10,\"CP cleared\");
}
SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,\"CP cleared. Wait!\");
SetPVarInt(playerid,\"CPclear\",0);
DestroyDynamicCP(cpclearing);
CPINDUL(playerid);
return 1;
}