a mentés rendszer sok dolgot megoldhat.
 new Seconds[MAX_PLAYERS];
new Minutes[MAX_PLAYERS];
new Hours[MAX_PLAYERS];
public OnGamemodeInit()
{
    SetTimer(\"BonusOsztas\",1000,true);//az időzitő másodpercenként frissit majd
}
forward BonuszOsztas();
public BonuszOsztas()
{
    for(new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++)
    {
        Seconds++;
        if(Seconds >= 60) 
        {
            Minutes++;
            Seconds = Seconds-60;
        }
        if(Minutes >= 60) 
        {
            Hours++;
            Minutes = Minutes-60;
            GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev));
            new cashes=(random(1000-800)+100);
            new string[128];
            format(string,sizeof(string),\"órai bónusz:~g~%d LEJ\",cashes);
            GameTextForPlayer(playerid,string,4000,5);
            JatekosInfo[playerid][Penz]+=cashes;
}
}
}
 gondolom van mentés rendszered, ha már enum-al dolgozol, a változókat nyugodtan bele is irhatod.
az időzitő végigfuttatja mindenkin a bonusz dolgot, minden másodpercben ad hozzá egyet a másodpercekhez.
akinek 60 másodperce van, annak lesz egy perce, akinek 60 perce van, annak lesz egy órája, és minden óralépésnél megkapja a bónuszt. 
Pawn tag lemaradt. máskor ügyelj erre!