Szerző Téma: Miért nem mûködik normálisan a feltétel a jármû ID-k vizsgálatakor?  (Megtekintve 823 alkalommal)

0 Show voters
Elkezdtem a szerveremen a munkákhoz checkpointokat csinálni CPLoader.inc-el, az egyikbe ha bele megyünk lekéri a jármû IDjét amiben ül a játékos, és megvizsgálja, hogy egyenlõ-e a kombájn IDjével. Az lenne a gond, hogy ha bele megyek a CPbe kombájnnal, akkor kiírja, hogy \"csak kombájnnal mehetek arathatsz\". Mi lehet a gond?  ???
[pawn]
OnPlayerEnterCheckpoint()
{
if(CPS_IsPlayerInCheckpoint(playerid, aratas))
{
if(GetPlayerVehicleID(playerid) != 532)return SendClientMessage(playerid,red,\"Csak   kombájnnal arathatsz!\");
CPS_RemoveCheckpoint(aratas);
        GivePlayerMoney(playerid,500);
}
      return 1;
}
[/pawn]
« Utoljára szerkesztve: 2011. szeptember 18. - 15:18:53 írta 1ST_Chr »

Miért nem mûködik normálisan a feltétel a jármû ID-k vizsgálatakor?
« Válasz #1 Dátum: 2011. szeptember 18. - 15:19:12 »
0 Show voters
[pawn]if(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) != 532)return SendClientMessage(playerid,red,\"Csak   kombájnnal arathatsz!\");[/pawn]
http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetVehicleModel

Miért nem mûködik normálisan a feltétel a jármû ID-k vizsgálatakor?
« Válasz #2 Dátum: 2011. szeptember 18. - 15:45:56 »
0 Show voters
Saját fordításom a GetVehicleModel-re:
Kattints ide
A második az.

Miért nem mûködik normálisan a feltétel a jármû ID-k vizsgálatakor?
« Válasz #3 Dátum: 2011. szeptember 19. - 15:17:08 »
0 Show voters
köszi a segítséget sikerült :D

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal