Szerző Téma: taxis npc  (Megtekintve 2492 alkalommal)

Nem elérhető kribeg

  • 126
    • Profil megtekintése
taxis npc
« Dátum: 2011. október 26. - 15:09:52 »
0 Show voters
Sziasztok abban akadtam el, hogy felvettem az npc-t beraktam a recordings mappába.
[pawn]#include <a_samp>
new npcveh;
public OnFilterScriptInit ( )
{
  ConnectNPC(\"taxi\", \"mynpc\");
  npcveh = CreateVehicle (411,1358.8230,-1159.5790,23.2170,180.8786,111,109,-1);
  return 1;
}
public OnPlayerSpawn ( playerid )
{
  if ( IsPlayerNPC ( playerid ) )
  {
            new npcname [ MAX_PLAYER_NAME ];
            GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) );
            if ( !strcmp ( npcname, \"Buszos\", true ) )
            {
                        PutPlayerInVehicle ( playerid, npcveh, 0 );
                        SetPlayerSkin(playerid, 61);
            }
            return 1;
  }
  return 1;
}
[/pawn]
Ezt beraktam FS-be amit írtak egyik oldalon ezt pedig npcmodesbe:
[pawn]#define RECORDING \"mynpc\" // Ez az NPC-d neve, melyet felvettél
#define RECORDING_TYPE 1 // Az NPC közlekedése, 1 ha jármût vezet, 2 ha gyalogol
#include <a_npc> // Az NPC függvénykönyvtár beágyazása
public OnRecordingPlaybackEnd ( )
{
  StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
  return 0;
}
#if RECORDING_TYPE == 1 // Ha az NPC típusa jármûves vezetõ
  public OnNPCEnterVehicle ( vehicleid, seatid )
  {
    StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
    return 0;
  }
  public OnNPCExitVehicle ( )
  {
    StopRecordingPlayback ( );
    return 0;
  }
#endif
[/pawn]
és nem csatlakozik az npc.Ebben kéne nekem a segítség hogy nem csatlakozik elõre is köszönöm szépen a segítségetek.
[mod][ pawn ][ /pawn ] Használata kötelezõ![/mod]
« Utoljára szerkesztve: 2011. október 26. - 17:32:34 írta Sheet »

Nem elérhető Dead

  • 2045
    • Profil megtekintése
taxis npc
« Válasz #1 Dátum: 2011. október 26. - 15:36:46 »
0 Show voters
[pawn]maxnpc 1[/pawn]
1en van vagy 2õn vagyis ez mind1 hogy 1vagy 2 de lényeg az hogy NE 0 LEGYEN!
ha nem ez a hiba akkor valami elvan írva :)

Nem elérhető kribeg

  • 126
    • Profil megtekintése
taxis npc
« Válasz #2 Dátum: 2011. október 26. - 16:12:00 »
0 Show voters
Nem jó.Nemtudom mi a baja mert a pawno hibátlannak mutatja.

taxis npc
« Válasz #3 Dátum: 2011. október 26. - 16:21:45 »
0 Show voters
Énnállam az a hiba volt hogy sima FS-be nem mûködött.
GM be beleépítettem egybõl jó lett
Próbáld meg!

Nem elérhető Dead

  • 2045
    • Profil megtekintése
taxis npc
« Válasz #4 Dátum: 2011. október 26. - 16:22:59 »
0 Show voters
server.log ban írja hogy csatlakozik?????
Azis megoldás hátha :)

Nem elérhető kribeg

  • 126
    • Profil megtekintése
taxis npc
« Válasz #5 Dátum: 2011. október 26. - 16:28:38 »
0 Show voters
A GM-be hogyan illesszem be?

taxis npc
« Válasz #6 Dátum: 2011. október 26. - 17:31:19 »
0 Show voters
Hát pl ami az public OnFilterScriptInit ( )  alatt van azt az OnGamemodeInit alá..
és így tovább

Nem elérhető kribeg

  • 126
    • Profil megtekintése
taxis npc
« Válasz #7 Dátum: 2011. október 26. - 17:47:31 »
0 Show voters
Valahogy nem megy mert amikor berakom modba azt amit leírtam az elsõ hozzászólásomnál már nem jó.

taxis npc
« Válasz #8 Dátum: 2011. október 26. - 18:42:16 »
0 Show voters
A filterscripts mappába is kell rakni egy scriptet ami csatlakoztatja az NPC-t.
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=112023
A fent megadott honlapon keresd meg ezt: Csatlakoztatni az NPC-t
Az alatt le van írva hogy hogyan kell.
Vagy röviden leírva:
OnFilterScriptInit alá:
[pawn]ConnectNPC(BOT_NEVE,AMX);[/pawn]
Természetesen ezeket átírod.
\"BOT_NEVE\" helyére a botod nevét ami a szerón lesz a neve.
\"AMX\" helyére pedig az a fájlnév amit megadtál a botnak az npcmodes mappában.
Példa: Szerón a bot neve Busbot legyen, az amx amit elõbb leírtam annak meg bbot a neve (bbot.amx) akkor:
[pawn]ConnectNPC(\"Busbot\",bbot);[/pawn]
Ha a bot jármûben lesz akkor ezt is írd oda:
[pawn]
NPCVeh = CreateVehicle ( JármûID, 0.0, 0.0, 5.0, 0.0, 0.0, 0.0, 3000);[/pawn]
JármûID helyére: annak a jármûnek az id-je amiben a bot fog ülni (és fogja vezetni).
3000 az a respawn-t jelenti szal ha a játékos elhagyja a jármûvet akkor a jármû a lekérési helyére teleportálódik.
ÉS ha a bot jármûben ül, CSAK AKKOR:
OnPlayerSpawn alá:
[pawn]if(IsPlayerNPC(playerid))
{
new npcname [ MAX_PLAYER_NAME ];
GetPlayerName (playerid, npcname, sizeof(npcname));
if(!strcmp (npcname,BOT_NEVE,true ) )
{
   PutPlayerInVehicle(playerid, NPCVeh, 0);
}
}[/pawn]
És igen, itt is átírod a\" BOT_NEVE\"-t a botod nevére...

Nem elérhető kribeg

  • 126
    • Profil megtekintése
taxis npc
« Válasz #9 Dátum: 2011. október 26. - 19:06:24 »
0 Show voters
[pawn]D:\\samp03csvr_R2-2_win32\\filterscripts\\npc.pwn(7) : error 017: undefined symbol \"NPCVeh\"
D:\\samp03csvr_R2-2_win32\\filterscripts\\npc.pwn(7) : warning 213: tag mismatch
D:\\samp03csvr_R2-2_win32\\filterscripts\\npc.pwn(7) : warning 213: tag mismatch
D:\\samp03csvr_R2-2_win32\\filterscripts\\npc.pwn(18) : error 017: undefined symbol \"NPCVeh\"
D:\\samp03csvr_R2-2_win32\\filterscripts\\npc.pwn(21) : error 030: compound statement not closed at the end of file (started at line 12)
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
3 Errors.
[/pawn]
ööö ez most mi akar akkor lenni?

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. október 26. - 19:11:00 )

Egy hibám volt mostmár csak ezt írja:
[pawn]D:\\samp03csvr_R2-2_win32\\filterscripts\\npc.pwn(7) : warning 213: tag mismatch
D:\\samp03csvr_R2-2_win32\\filterscripts\\npc.pwn(7) : warning 213: tag mismatch
D:\\samp03csvr_R2-2_win32\\filterscripts\\npc.pwn(21) : error 030: compound statement not closed at the end of file (started at line 12)
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
1 Error.
[/pawn]
Ezzel mit kell csinálni most?
« Utoljára szerkesztve: 2011. október 26. - 19:11:00 írta kribeg »

taxis npc
« Válasz #10 Dátum: 2011. október 26. - 19:12:25 »
0 Show voters
Másold be, hogy raktad be az FS-be...

Nem elérhető kribeg

  • 126
    • Profil megtekintése
taxis npc
« Válasz #11 Dátum: 2011. október 26. - 19:16:09 »
0 Show voters
[pawn]#include <a_samp>
new NPCVeh;
public OnFilterScriptInit ( )
{
  ConnectNPC(\"taxis\", \"load\");
  NPCVeh = CreateVehicle ( 401, 0.0, 0.0, 5.0, 0.0, 3, 300);
  return 1;
}
public OnPlayerSpawn ( playerid )
{
if(IsPlayerNPC(playerid))
{
new npcname [ MAX_PLAYER_NAME ];
GetPlayerName (playerid, npcname, sizeof(npcname));
if(!strcmp (npcname,\"taxis\",true ) )
{
   PutPlayerInVehicle(playerid, NPCVeh, 0);
}
}
return 0;
}[/pawn]
[pawn]D:\\samp03csvr_R2-2_win32\\filterscripts\\npc.pwn(7) : warning 202: number of arguments does not match definition
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
1 Warning.
[/pawn]
Mostmár csak ennyi.

taxis npc
« Válasz #12 Dátum: 2011. október 26. - 19:21:17 »
0 Show voters
[pawn]NPCVeh = CreateVehicle ( 401, 0.0, 0.0, 5.0, 0.0, 3, 3, 3000);[/pawn]

Nem elérhető kribeg

  • 126
    • Profil megtekintése
taxis npc
« Válasz #13 Dátum: 2011. október 26. - 19:35:30 »
0 Show voters
Nem történik semmi pedig az fs hibátlan.Nemtudom mi lehet a baja.

taxis npc
« Válasz #14 Dátum: 2011. október 26. - 21:45:53 »
0 Show voters
A nemtörténik alatt mit értesz? Egyébként töltsd be az fs-t server.cfg-ben is.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal