A filterscripts mappába is kell rakni egy scriptet ami csatlakoztatja az NPC-t.
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=112023A fent megadott honlapon keresd meg ezt:
Csatlakoztatni az NPC-tAz alatt le van írva hogy hogyan kell.
Vagy röviden leírva:
OnFilterScriptInit alá:
[pawn]ConnectNPC(BOT_NEVE,AMX);[/pawn]
Természetesen ezeket átírod.
\"BOT_NEVE\" helyére a botod nevét ami a szerón lesz a neve.
\"AMX\" helyére pedig az a fájlnév amit megadtál a botnak az npcmodes mappában.
Példa: Szerón a bot neve Busbot legyen, az amx amit elõbb leírtam annak meg bbot a neve (bbot.amx) akkor:
[pawn]ConnectNPC(\"Busbot\",bbot);[/pawn]
Ha a bot jármûben lesz akkor ezt is írd oda:
[pawn]
NPCVeh = CreateVehicle ( JármûID, 0.0, 0.0, 5.0, 0.0, 0.0, 0.0, 3000);[/pawn]
JármûID helyére: annak a jármûnek az id-je amiben a bot fog ülni (és fogja vezetni).
3000 az a respawn-t jelenti szal ha a játékos elhagyja a jármûvet akkor a jármû a lekérési helyére teleportálódik.
ÉS ha a bot jármûben ül, CSAK AKKOR:
OnPlayerSpawn alá:
[pawn]if(IsPlayerNPC(playerid))
{
new npcname [ MAX_PLAYER_NAME ];
GetPlayerName (playerid, npcname, sizeof(npcname));
if(!strcmp (npcname,BOT_NEVE,true ) )
{
PutPlayerInVehicle(playerid, NPCVeh, 0);
}
}[/pawn]
És igen, itt is átírod a\" BOT_NEVE\"-t a botod nevére...