Szerző Téma: Szerveren player számláló rosszul számol  (Megtekintve 707 alkalommal)

Nem elérhető BoSS

  • 816
    • Profil megtekintése
Szerveren player számláló rosszul számol
« Dátum: 2012. május 13. - 12:06:34 »
0 Show voters
Hy Az a bajom,hogy ha felmegyek egyedül akor ezt írja 1 / 64 de ha feljön a haverom akkor már 3 / 64
Ha lemegyek akkor megint 1 / 64 de ha vissza akkor megint 3 / 64 ezt valaki kitudná javítani?
Elõre is kösz a helpet
   
 
     new Text: mps;
      new pCount = 0;
      new maxplayers[ 128 ];   
      public OnGameModeInit() 
      {
mps = TextDrawCreate(88.000000, 320.000000, \"Jatekosok x - 64\");
TextDrawAlignment(mps, 2);
TextDrawBackgroundColor(mps, -16776961);
TextDrawFont(mps, 1);
TextDrawLetterSize(mps, 0.559997, 2.499999);
TextDrawColor(mps, 255);
TextDrawSetOutline(mps, 1);
TextDrawSetProportional(mps, 1);
      }
      public OnPlayerConnect(playerid) 
      { 
          for ( new g = 0; g < GetMaxPlayers( ); g++ ) if ( IsPlayerConnected ( g ) ) pCount++;
          format (maxplayers, sizeof ( maxplayers ), \"Jatekosok: %i / 30\", pCount ); 
          TextDrawSetString ( mps, maxplayers ); 
          TextDrawColor (mps,0xFF0000AA ); 
          TextDrawShowForPlayer (playerid, mps ); 
          return 1; 
      }       
       public OnPlayerDisConnect( playerid, reason ) 
      {
          for ( new g = 0; g < GetMaxPlayers( ); g++ ) if ( IsPlayerConnected ( g ) ) pCount--;
          format (maxplayers, sizeof ( maxplayers ), \"Jatekosok: %i / 30\", pCount );
          TextDrawSetString ( mps, maxplayers );
          TextDrawColor (mps,0xFF0000AA );
.
          TextDrawShowForPlayer (playerid, mps );
 
           return 1;
      }

Nem elérhető Erik3333

  • 945
  • SMF | phpBB | TS3 | PHP | HTML | CSS | JS | PAWN | JAVA
    • Profil megtekintése
Szerveren player számláló rosszul számol
« Válasz #1 Dátum: 2012. május 13. - 12:14:33 »
0 Show voters
         new Text: mps;
          new pCount = 0;
          new maxplayers[ 128 ]; 
          public OnGameModeInit() 
          {
            mps = TextDrawCreate(88.000000, 320.000000, \"Jatekosok x - 64\");
            TextDrawAlignment(mps, 2);
            TextDrawBackgroundColor(mps, -16776961);
            TextDrawFont(mps, 1);
            TextDrawLetterSize(mps, 0.559997, 2.499999);
            TextDrawColor(mps, 255);
            TextDrawSetOutline(mps, 1);
            TextDrawSetProportional(mps, 1);
          }
          public OnPlayerConnect(playerid) 
          { 
              for ( new g = 0; g < GetMaxPlayers( ); g++ ) if ( IsPlayerConnected ( g ) ) pCount++;
              format (maxplayers, sizeof ( maxplayers ), \"Jatekosok: %i / 64\", pCount ); 
              TextDrawSetString ( mps, maxplayers ); 
              TextDrawColor (mps,0xFF0000AA ); 
              TextDrawShowForPlayer (playerid, mps ); 
              return 1; 
          }     
           public OnPlayerDisConnect( playerid, reason ) 
          {
              for ( new g = 0; g < GetMaxPlayers( ); g++ ) if ( IsPlayerConnected ( g ) ) pCount--;
              format (maxplayers, sizeof ( maxplayers ), \"Jatekosok: %i / 64\", pCount );
     
              TextDrawSetString ( mps, maxplayers );
     
              TextDrawColor (mps,0xFF0000AA );
    .
              TextDrawShowForPlayer (playerid, mps );
     
               return 1;
     
          }

Nem elérhető BoSS

  • 816
    • Profil megtekintése
Szerveren player számláló rosszul számol
« Válasz #2 Dátum: 2012. május 13. - 12:40:45 »
0 Show voters
Még mindig ugyan úgy számol....:/
 
public OnGameModeInit()
{
mps = TextDrawCreate(88.000000, 320.000000, \"Jatekosok x - 64\");
TextDrawAlignment(mps, 2);
TextDrawBackgroundColor(mps, -16776961);
TextDrawFont(mps, 1);
TextDrawLetterSize(mps, 0.559997, 2.499999);
TextDrawColor(mps, 255);
TextDrawSetOutline(mps, 1);
TextDrawSetProportional(mps, 1);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
for ( new g = 0; g < GetMaxPlayers( ); g++ ) if ( IsPlayerConnected ( g ) ) pCount++;
format (maxplayers, sizeof ( maxplayers ), \"Jatekosok: %i / 64\", pCount );
TextDrawSetString ( mps, maxplayers );
TextDrawShowForPlayer (playerid, mps );
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid)
{
for ( new g = 0; g < GetMaxPlayers( ); g++ ) if ( IsPlayerConnected ( g ) ) pCount--;
format (maxplayers, sizeof ( maxplayers ), \"Jatekosok: %i / 64\", pCount );
TextDrawSetString ( mps, maxplayers );
TextDrawShowForPlayer (playerid, mps );
return 1;
}
« Utoljára szerkesztve: 2012. május 13. - 12:43:30 írta BoSS »

Nem elérhető Benceee

  • 4785
    • Profil megtekintése
Szerveren player számláló rosszul számol
« Válasz #3 Dátum: 2012. május 13. - 12:47:58 »
+1 Show voters
new Text: mps;
      new pCount = 0;
      new maxplayers[ 128 ];   
      public OnGameModeInit() 
      {
mps = TextDrawCreate(88.000000, 320.000000, \"Jatekosok x - 64\");
TextDrawAlignment(mps, 2);
TextDrawBackgroundColor(mps, -16776961);
TextDrawFont(mps, 1);
TextDrawLetterSize(mps, 0.559997, 2.499999);
TextDrawColor(mps, 255);
TextDrawSetOutline(mps, 1);
TextDrawSetProportional(mps, 1);
      }
      public OnPlayerConnect(playerid) 
      {
          pCount = 0;
          for ( new g = 0; g < GetMaxPlayers( ); g++ ) if ( IsPlayerConnected ( g ) ) pCount++;
          format (maxplayers, sizeof ( maxplayers ), \"Jatekosok: %i / 30\", pCount ); 
          TextDrawSetString ( mps, maxplayers ); 
          TextDrawColor (mps,0xFF0000AA ); 
          TextDrawShowForPlayer (playerid, mps ); 
          return 1; 
      }       
       public OnPlayerDisConnect( playerid, reason ) 
      {
          for ( new g = 0; g < GetMaxPlayers( ); g++ ) if ( IsPlayerConnected ( g ) ) pCount--;
          format (maxplayers, sizeof ( maxplayers ), \"Jatekosok: %i / 30\", pCount );
          TextDrawSetString ( mps, maxplayers );
          TextDrawColor (mps,0xFF0000AA );
.
          TextDrawShowForPlayer (playerid, mps );
 
           return 1;
      }

Nem elérhető BoSS

  • 816
    • Profil megtekintése
Szerveren player számláló rosszul számol
« Válasz #4 Dátum: 2012. május 13. - 12:06:34 »
0 Show voters
Hy Az a bajom,hogy ha felmegyek egyedül akor ezt írja 1 / 64 de ha feljön a haverom akkor már 3 / 64
Ha lemegyek akkor megint 1 / 64 de ha vissza akkor megint 3 / 64 ezt valaki kitudná javítani?
Elõre is kösz a helpet
   
 
     new Text: mps;
      new pCount = 0;
      new maxplayers[ 128 ];   
      public OnGameModeInit() 
      {
mps = TextDrawCreate(88.000000, 320.000000, \"Jatekosok x - 64\");
TextDrawAlignment(mps, 2);
TextDrawBackgroundColor(mps, -16776961);
TextDrawFont(mps, 1);
TextDrawLetterSize(mps, 0.559997, 2.499999);
TextDrawColor(mps, 255);
TextDrawSetOutline(mps, 1);
TextDrawSetProportional(mps, 1);
      }
      public OnPlayerConnect(playerid) 
      { 
          for ( new g = 0; g < GetMaxPlayers( ); g++ ) if ( IsPlayerConnected ( g ) ) pCount++;
          format (maxplayers, sizeof ( maxplayers ), \"Jatekosok: %i / 30\", pCount ); 
          TextDrawSetString ( mps, maxplayers ); 
          TextDrawColor (mps,0xFF0000AA ); 
          TextDrawShowForPlayer (playerid, mps ); 
          return 1; 
      }       
       public OnPlayerDisConnect( playerid, reason ) 
      {
          for ( new g = 0; g < GetMaxPlayers( ); g++ ) if ( IsPlayerConnected ( g ) ) pCount--;
          format (maxplayers, sizeof ( maxplayers ), \"Jatekosok: %i / 30\", pCount );
          TextDrawSetString ( mps, maxplayers );
          TextDrawColor (mps,0xFF0000AA );
.
          TextDrawShowForPlayer (playerid, mps );
 
           return 1;
      }

Nem elérhető Erik3333

  • 945
  • SMF | phpBB | TS3 | PHP | HTML | CSS | JS | PAWN | JAVA
    • Profil megtekintése
Szerveren player számláló rosszul számol
« Válasz #5 Dátum: 2012. május 13. - 12:14:33 »
0 Show voters
         new Text: mps;
          new pCount = 0;
          new maxplayers[ 128 ]; 
          public OnGameModeInit() 
          {
            mps = TextDrawCreate(88.000000, 320.000000, \"Jatekosok x - 64\");
            TextDrawAlignment(mps, 2);
            TextDrawBackgroundColor(mps, -16776961);
            TextDrawFont(mps, 1);
            TextDrawLetterSize(mps, 0.559997, 2.499999);
            TextDrawColor(mps, 255);
            TextDrawSetOutline(mps, 1);
            TextDrawSetProportional(mps, 1);
          }
          public OnPlayerConnect(playerid) 
          { 
              for ( new g = 0; g < GetMaxPlayers( ); g++ ) if ( IsPlayerConnected ( g ) ) pCount++;
              format (maxplayers, sizeof ( maxplayers ), \"Jatekosok: %i / 64\", pCount ); 
              TextDrawSetString ( mps, maxplayers ); 
              TextDrawColor (mps,0xFF0000AA ); 
              TextDrawShowForPlayer (playerid, mps ); 
              return 1; 
          }     
           public OnPlayerDisConnect( playerid, reason ) 
          {
              for ( new g = 0; g < GetMaxPlayers( ); g++ ) if ( IsPlayerConnected ( g ) ) pCount--;
              format (maxplayers, sizeof ( maxplayers ), \"Jatekosok: %i / 64\", pCount );
     
              TextDrawSetString ( mps, maxplayers );
     
              TextDrawColor (mps,0xFF0000AA );
    .
              TextDrawShowForPlayer (playerid, mps );
     
               return 1;
     
          }

Nem elérhető BoSS

  • 816
    • Profil megtekintése
Szerveren player számláló rosszul számol
« Válasz #6 Dátum: 2012. május 13. - 12:40:45 »
0 Show voters
Még mindig ugyan úgy számol....:/
 
public OnGameModeInit()
{
mps = TextDrawCreate(88.000000, 320.000000, \"Jatekosok x - 64\");
TextDrawAlignment(mps, 2);
TextDrawBackgroundColor(mps, -16776961);
TextDrawFont(mps, 1);
TextDrawLetterSize(mps, 0.559997, 2.499999);
TextDrawColor(mps, 255);
TextDrawSetOutline(mps, 1);
TextDrawSetProportional(mps, 1);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
for ( new g = 0; g < GetMaxPlayers( ); g++ ) if ( IsPlayerConnected ( g ) ) pCount++;
format (maxplayers, sizeof ( maxplayers ), \"Jatekosok: %i / 64\", pCount );
TextDrawSetString ( mps, maxplayers );
TextDrawShowForPlayer (playerid, mps );
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid)
{
for ( new g = 0; g < GetMaxPlayers( ); g++ ) if ( IsPlayerConnected ( g ) ) pCount--;
format (maxplayers, sizeof ( maxplayers ), \"Jatekosok: %i / 64\", pCount );
TextDrawSetString ( mps, maxplayers );
TextDrawShowForPlayer (playerid, mps );
return 1;
}
« Utoljára szerkesztve: 2012. május 13. - 12:43:30 írta BoSS »

Nem elérhető Benceee

  • 4785
    • Profil megtekintése
Szerveren player számláló rosszul számol
« Válasz #7 Dátum: 2012. május 13. - 12:47:58 »
0 Show voters
new Text: mps;
      new pCount = 0;
      new maxplayers[ 128 ];   
      public OnGameModeInit() 
      {
mps = TextDrawCreate(88.000000, 320.000000, \"Jatekosok x - 64\");
TextDrawAlignment(mps, 2);
TextDrawBackgroundColor(mps, -16776961);
TextDrawFont(mps, 1);
TextDrawLetterSize(mps, 0.559997, 2.499999);
TextDrawColor(mps, 255);
TextDrawSetOutline(mps, 1);
TextDrawSetProportional(mps, 1);
      }
      public OnPlayerConnect(playerid) 
      {
          pCount = 0;
          for ( new g = 0; g < GetMaxPlayers( ); g++ ) if ( IsPlayerConnected ( g ) ) pCount++;
          format (maxplayers, sizeof ( maxplayers ), \"Jatekosok: %i / 30\", pCount ); 
          TextDrawSetString ( mps, maxplayers ); 
          TextDrawColor (mps,0xFF0000AA ); 
          TextDrawShowForPlayer (playerid, mps ); 
          return 1; 
      }       
       public OnPlayerDisConnect( playerid, reason ) 
      {
          for ( new g = 0; g < GetMaxPlayers( ); g++ ) if ( IsPlayerConnected ( g ) ) pCount--;
          format (maxplayers, sizeof ( maxplayers ), \"Jatekosok: %i / 30\", pCount );
          TextDrawSetString ( mps, maxplayers );
          TextDrawColor (mps,0xFF0000AA );
.
          TextDrawShowForPlayer (playerid, mps );
 
           return 1;
      }

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal