Akkor a szeró konfigosa nem való konfigosnak!
[pawn]
CMD:stop(playerid, params[ ])
{
if(!IsPlayerAdmin(playerid)) // Ha nem admin, akkor egy üzenetet küldünk neki és visszatérünk. A futás megszakad, mivel vissszatértünk és csak az üzenetet kapja meg, a parancs nem fut tovább.
return SendClientMessage(playerid, 0xDEEE20FF, \"Nem vagy admin.\");
for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++) // Ciklus minden játékosra, i = 0 nemkell, mivel ha létrehozol egy változót annak az értéke alapból 0
{
if(!IsPlayerConnected(i)) continue; // Akik nincsenek csatlakozva, azokat átugorjuk
TogglePlayerControllable(i, false);
}
SendClientMessageToAll(0xDEEE20FF, \"Egy admin megállította a wart.\"); // A ciklus után küldjük el az üzenetet, nempedig benne!
return 1; // Midnig vissza kell térni, különben nemfog menni
}
CMD:go(playerid, params[ ])
{
if(!IsPlayerAdmin(playerid)) // Ha nem admin, akkor egy üzenetet küldünk neki és visszatérünk. A futás megszakad, mivel vissszatértünk és csak az üzenetet kapja meg, a parancs nem fut tovább.
return SendClientMessage(playerid, 0xDEEE20FF, \"Nem vagy admin.\");
for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++) // Ciklus minden játékosra, i = 0 nemkell, mivel ha létrehozol egy változót annak az értéke alapból 0
{
if(!IsPlayerConnected(i)) continue; // Akik nincsenek csatlakozva, azokat átugorjuk
TogglePlayerControllable(i, true);
}
SendClientMessageToAll(0xDEEE20FF, \"Egy admin elindította a wart.\"); // A ciklus után küldjük el az üzenetet, nempedig benne!
return 1; // Midnig vissza kell térni, különben nemfog menni
}
[/pawn]
Soha ne a ciklusban hozzuk létre a változókat, ha azt meglehet egyszerûbben is oldani!
[pawn]
CMD:adminok(playerid, params[ ])
{
new
string[64];
for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
if(!IsPlayerAdmin(i)) continue;
GetPlayerName(i, string, MAX_PLAYER_NAME);
format(string, sizeof(string), \"Admin %s\", string);
SendClientMessage(playerid, 0x0fffff, string);
}
return 1;
}
[/pawn]