Szerző Téma: Spawn kezdohely és karakter választás  (Megtekintve 1773 alkalommal)

Nem elérhető tru3man

  • 3254
  • Richard
    • Profil megtekintése
Spawn kezdohely és karakter választás
« Dátum: 2010. Július 21. - 15:30:01 »
0 Show voters
Spawn kezdohelyet hogy tudok csinálni és a karaktereket hozzáadni?
oldschool

Nem elérhető DrAkE

  • 2078
    • Profil megtekintése
Spawn kezdohely és karakter választás
« Válasz #1 Dátum: 2010. Július 21. - 15:32:57 »
0 Show voters
Könnyen DEBUGg-al vagy ha egy szerveren vagy oda mész a kívánt helyre és /save vagy ha megakarod különbözteti adnhatsz neki nevet is pl: /save lvelott
Vagy ha jármuvel vagy akkor is ugyanígy és a SA mappájába lementi egy savedposition.txt-be
http://wiki.sa-mp.com/wiki/AddPlayerClass
http://wiki.sa-mp.com/wiki/AddStaticVehicle
« Utoljára szerkesztve: 2010. Július 21. - 15:35:18 írta DrAkE »

Nem elérhető tru3man

  • 3254
  • Richard
    • Profil megtekintése
Spawn kezdohely és karakter választás
« Válasz #2 Dátum: 2010. Július 21. - 18:08:21 »
0 Show voters
És azt hogy látszódjanak a karakterek a karakter választónál?
oldschool

Spawn kezdohely és karakter választás
« Válasz #3 Dátum: 2010. Július 21. - 18:41:03 »
0 Show voters
nekem is volt olyan hogy nem láccotak a szkinkek.. ird le az adatokat amik ott vannak sé megmondom pls fejböl nnemmegy

Nem elérhető DrAkE

  • 2078
    • Profil megtekintése
Spawn kezdohely és karakter választás
« Válasz #4 Dátum: 2010. Július 21. - 19:23:42 »
0 Show voters
egyszeru SetPlayerInterior(playerid, 0); Ha SA pályán belül van akkor használd ezt vagy ha esetleg máshova akarod használni használd annak a ház interiorját a /interior-ral lekérdezheted

Nem elérhető tru3man

  • 3254
  • Richard
    • Profil megtekintése
Spawn kezdohely és karakter választás
« Válasz #5 Dátum: 2010. Július 21. - 19:46:52 »
0 Show voters
És hova írjam?
oldschool

Nem elérhető DrAkE

  • 2078
    • Profil megtekintése
Spawn kezdohely és karakter választás
« Válasz #6 Dátum: 2010. Július 21. - 20:01:20 »
0 Show voters

forward SetupPlayerForClassSelection(playerid);
public SetupPlayerForClassSelection(playerid)
{
SetPlayerInterior(playerid,0);
SetPlayerPos(playerid,-1458.0878,919.4752,32.2435);
SetPlayerFacingAngle(playerid, 270.0);
SetPlayerCameraPos(playerid,-1454.0458,920.7731,30.7966);
SetPlayerCameraLookAt(playerid,-1454.0458,920.7731,30.7966);
PlayerPlaySound(playerid, 1190, 0.0, 0.0, 0.0); //
ApplyAnimation(playerid,\"PARK\",\"Tai_Chi_Loop\",4.0,1,0,0,0,-1);//----{Tai_Chi_Loop
  return 1;
}

 
És az OnPlayerRequestClass-hoz hozzá írod ezt:
 
SetupPlayerForClassSelection(playerid);
« Utoljára szerkesztve: 2010. Július 21. - 20:03:14 írta DrAkE »

Nem elérhető tru3man

  • 3254
  • Richard
    • Profil megtekintése
Spawn kezdohely és karakter választás
« Válasz #7 Dátum: 2010. Július 22. - 09:15:41 »
0 Show voters
Így megcsináltam mert sehogy sem jó, és még ezt se engedi :S :
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
return 1;
}
public SetupPlayerForClassSelection(playerid)
           SetPlayerInterior(playerid,0);
SetPlayerPos(playerid,-1458.0878,919.4752,32.2435);
SetPlayerFacingAngle(playerid, 270.0);
SetPlayerCameraPos(playerid,-1454.0458,920.7731,30.7966);
SetPlayerCameraLookAt(playerid,-1454.0458,920.7731,30.7966);
PlayerPlaySound(playerid, 1190, 0.0, 0.0, 0.0); //
ApplyAnimation(playerid,\"PARK\",\"Tai_Chi_Loop\",4.0,1,0,0,0,-1);//----{Tai_Chi_Loop
oldschool

Nem elérhető ►ѕтa

  • 2016
  • Newbie
    • Profil megtekintése
Spawn kezdohely és karakter választás
« Válasz #8 Dátum: 2010. Július 22. - 10:14:37 »
0 Show voters

forward SetupPlayerForClassSelection(playerid);
public SetupPlayerForClassSelection(playerid)
{
SetPlayerInterior(playerid,0);
SetPlayerPos(playerid,-1458.0878,919.4752,32.2435);
SetPlayerFacingAngle(playerid, 270.0);
SetPlayerCameraPos(playerid,-1454.0458,920.7731,30.7966);
SetPlayerCameraLookAt(playerid,-1458.0878,919.4752,32.2435);
PlayerPlaySound(playerid, 1190, 0.0, 0.0, 0.0); //
ApplyAnimation(playerid,\"PARK\",\"Tai_Chi_Loop\",4.0,1,0,0,0,-1);//----{Tai_Chi_Loop)
        return 1;
}
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
        SetupPlayerForClassSelection(playerid);
return 1;
}

Nem elérhető tru3man

  • 3254
  • Richard
    • Profil megtekintése
Spawn kezdohely és karakter választás
« Válasz #9 Dátum: 2010. Július 22. - 14:14:11 »
0 Show voters
 // A módot Blade írta
// World of Heaven Glitchers Gliccs mód
//A mód nem publikus!
#include <a_samp>
#include <core>
#include <float>
#include <colors>
#pragma tabsize 0
#define COLOR_PERU 0xCD853FFF
#define COLOR_PINK 0xFFC0CBFF
#define COLOR_PLUM 0xDDA0DDFF
#define COLOR_POWDERBLUE 0xB0E0E6FF
#define COLOR_PURPLE 0x800080FF
#define COLOR_RED 0xFF0000FF
#define COLOR_ROSYBROWN 0xBC8F8FFF
#define COLOR_ROYALBLUE 0x4169E1FF
#define COLOR_SADDLEBROWN 0x8B4513FF
#define COLOR_SALMON 0xFA8072FF
#define COLOR_SANDYBROWN 0xF4A460FF
#define COLOR_SCROLLBAR 0xC8C8C8FF
#define COLOR_SEAGREEN 0x2E8B57FF
#define COLOR_SEASHELL 0xFFF5EEFF
#define COLOR_SIENNA 0xA0522DFF
#define COLOR_SILVER 0xC0C0C0FF
#define COLOR_SKYBLUE 0x87CEEBFF
#define COLOR_SLATEBLUE 0x6A5ACDFF
#define COLOR_SLATEGRAY 0x708090FF
#define COLOR_SNOW 0xFFFAFAFF
#define COLOR_SPRINGGREEN 0x00FF7FFF
#define COLOR_STEELBLUE 0x4682B4FF
#define COLOR_TAN 0xD2B48CFF
#define COLOR_TEAL 0x008080FF
#define COLOR_THISTLE 0xD8BFD8FF
#define COLOR_TOMATO 0xFF6347FF
#define COLOR_TRANSPARENT 0xFFFFFF00
#define COLOR_TURQUOISE 0x40E0D0FF
#define COLOR_VIOLET 0xEE82EEFF
#define COLOR_WHEAT 0xF5DEB3FF
#define COLOR_WHITE 0xFFFFFFFF
#define COLOR_WHITESMOKE 0xF5F5F5FF
#define COLOR_WINDOW 0xFFFFFFFF
#define COLOR_WINDOWFRAME 0x646464FF
#define COLOR_WINDOWTEXT 0x000000FF
#define COLOR_YELLOW 0xFFFF00FF
#define COLOR_YELLOWGREEN 0x9ACD32FF
 
 
main()
{
print(\"\\n----------------------------------\");
print(\"World of Heaven Glitchers Mod by Blade\");
print(\"(Fejlesztés alatt)\");
print(\"----------------------------------\\n\");
}
 
public OnGameModeInit()
{
UsePlayerPedAnims();
// Don\'t use these lines if it\'s a filterscript
SetGameModeText(\"WHG Mod (fejlesztes alatt) \");
AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
return 1;
}
forward SetupPlayerForClassSelection(playerid);
public SetupPlayerForClassSelection(playerid)
{
SetPlayerInterior(playerid,0);
SetPlayerPos(playerid,-1458.0878,919.4752,32.2435);
SetPlayerFacingAngle(playerid, 270.0);
SetPlayerCameraPos(playerid,-1454.0458,920.7731,30.7966);
SetPlayerCameraLookAt(playerid,-1458.0878,919.4752,32.2435);
PlayerPlaySound(playerid, 1190, 0.0, 0.0, 0.0); //
ApplyAnimation(playerid,\"PARK\",\"Tai_Chi_Loop\",4.0,1,0,0,0,-1);//----{Tai_Chi_Loop)
        return 1;
}
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
        SetupPlayerForClassSelection(playerid);
return 1;
}
 

{
 
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
 
       SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"A szerver még fejlesztés alatt áll!\");
       SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Adminoknak /lcommands vagy /lcmds.\");
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
GivePlayerWeapon(playerid, 26, 1000); //Spawnoláskor adunk neki fegyvert .
    GivePlayerWeapon(playerid, 28, 1000); //GivePlayerWeapon(playerid, fegyver id, töltény);
    GivePlayerWeapon(playerid, 31, 1000);
   
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
return 1;
}
public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
return 1;
}
public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/language\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
// Do something here
return 1;
}
if(strcmp(cmdtext, \"/szabalyzat\", true) == 0)
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Tilos a Cheat!\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"NE DB-ZZ,SK-ZZ,HK-ZZ!\");
        return 1;
}
if(strcmp(cmdtext, \"/teles\", true) == 0)
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Teleportok\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"/teleport-(1-15-ig)\");
return 1;
}
if(strcmp(cmdtext, \"/hirek\", true) == 0)
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Új map: SF Rendorkap\");
         return 1;
}
if(strcmp(cmdtext, \"/teleport-8\", true) == 0)
      if (IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) {
      SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),-1966.4812,286.5462,35.4688);
      SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00AA, \"Elteleportáltál.\");
      } else {
      SetPlayerPos(playerid,-1966.4812,286.5462,35.4688);
      SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00AA, \"Elteleportáltál.\");
      return 1;
}
if(strcmp(cmdtext, \"/teleport-9\", true) == 0)
      if (IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) {
      SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),2779.6001,-2010.7078,13.5547);
      SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00AA, \"Elteleportáltál.\");
      } else {
      SetPlayerPos(playerid,2779.6001,-2010.7078,13.5547);
      SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00AA, \"Elteleportáltál.\");
      return 1;
}
if(strcmp(cmdtext, \"/teleport-10 \", true) == 0)
      if (IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) {
      SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),2086.2725,1451.7513,10.8203);
      SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00AA, \"Elteleportáltál.\");
      } else {
      SetPlayerPos(playerid,2086.2725,1451.7513,10.8203);
      SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00AA, \"Elteleportáltál.\");
      return 1;
}
if(strcmp(cmdtext, \"/teleport-11\", true) == 0)
      if (IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) {
      SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),1319.6537,1271.3518,10.9766);
      SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00AA, \"Elteleportáltál.\");
      } else {
      SetPlayerPos(playerid,1319.6537,1271.3518,10.9766);
      SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00AA, \"Elteleportáltál.\");
      return 1;
}
if(strcmp(cmdtext, \"/teleport-4\", true) == 0)
      if (IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) {
      SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),2125.1187,-2575.6182,13.5469);
      SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00AA, \"Elteleportáltál.\");
      } else {
SetPlayerPos(playerid,2125.1187,-2575.6182,13.5469);
      SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00AA, \"Elteleportáltál.\");
     return 1;
}
if(strcmp(cmdtext, \"/teleport-7\", true) == 0)
      if (IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) {
      SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),-1260.1700,32.2346,14.1484);
      SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00AA, \"Elteleportáltál.\");
      } else {
      SetPlayerPos(playerid,-1260.1700,32.2346,14.1484);
      SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00AA, \"Elteleportáltál.\");
      return 1;
}
if(strcmp(cmdtext, \"/teleport-2\", true) == 0)
      if (IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) {
      SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),-2623.8284,1391.2129,7.1016);
      SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00AA, \"Elteleportáltál.\");
      } else {
      SetPlayerPos(playerid,-2623.8284,1391.2129,7.1016);
      SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00AA, \"Elteleportáltál.\");
      return 1;
}
if(strcmp(cmdtext, \"/teleport\", true) == 0)
      if (IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) {
      SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),364.9238,2534.4233,16.6669);
      SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00AA, \"Elteleportáltál.\");
      } else {
      SetPlayerPos(playerid,364.9238,2534.4233,16.6669);
      SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00AA, \"Elteleportáltál.\");
      return 1;
}
    if(strcmp(cmdtext, \"/teleport-1\", true) == 0)
      if (IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) {
      SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),2155.5559,938.9199,10.8203);
      SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00AA, \"Elteleportáltál.\");
      } else {
      SetPlayerPos(playerid,2155.5559,938.9199,10.8203);
      SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00AA, \"Elteleportáltál.\");
      return 1;
      }
   
      if(strcmp(cmdtext, \"/teleport-2\", true) == 0)
      if (IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) {
      SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),2595.7607,-1814.9316,5.1643);
      SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00AA, \"Elteleportáltál.\");
      } else {
      SetPlayerPos(playerid,2595.7607,-1814.9316,5.1643);
      SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00AA, \"Elteleportáltál.\");
      return 1;
}
return 0;
}
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnRconCommand(cmd[])
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestSpawn(playerid)
{
return 1;
}
public OnObjectMoved(objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
return 1;
}
public OnVehicleMod(playerid, vehicleid, componentid)
{
return 1;
}
public OnVehiclePaintjob(playerid, vehicleid, paintjobid)
{
return 1;
}
public OnVehicleRespray(playerid, vehicleid, color1, color2)
{
return 1;
}
public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitedMenu(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid)
{
return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
return 1;
}
public OnRconLoginAttempt(ip[], password[], success)
{
return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStreamIn(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStreamOut(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnVehicleStreamOut(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
return 1;
}
public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source)
{
return 1;
}
oldschool

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal