Szerző Téma: Spawn  (Megtekintve 1176 alkalommal)

Spawn
« Dátum: 2011. november 04. - 18:28:18 »
0 Show voters
Na hello.
Van nekem 1 olyanom hogy amikor spawnolna az ember kiad 1 dialogot és megkérdezi hol szeretnél spawnolni?
És akkor ott van hogy
LV
SF
LS
Na én ezt ugy szeretném hogy van pl 2 csapatom Gteam.   Cop,Civil
És ha pl Cop akkor rámegy arra hogy LS  akkor XYZ  be rakja.
Viszont ha Civil akkor XYZ2 
Azaz más de megadottan fix koordira teszi.

Nem elérhető JackBronson

  • 1499
  • ??
    • Profil megtekintése
Spawn
« Válasz #1 Dátum: 2011. november 04. - 18:35:03 »
0 Show voters
Lekell kérdezni,h Cop vagy nem vagy Civil e ,ha igen  akkor az egyikhez fogja telézni de ha a másik akkor a másikhoz pl.
[pawn]  if(gTeam[playerid] == Civil) //Egyik csapat Civil
    {
    SetPlayerPos(playerid,XYZ);
   }
  if(gTeam[playerid] == Cop) //Másik csapat Cop
    {
    SetPlayerPos(playerid,XYZ);
   }[/pawn]

Nem elérhető BoOy

  • 3209
  • 2013-as év szkriptere
    • Profil megtekintése
Spawn
« Válasz #2 Dátum: 2011. november 04. - 20:28:31 »
0 Show voters
[pawn]public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
if(gTeam[playerid] == Civil) //Civil
      {
      ShowPlayerDialog(playerid,1,DIALOG_STYLE_LIST,\"Válassz a spawn helyekbõl\",\"Las Venturas \\nLos Santos \\nSan Fierro\",\"Választ\",\"\");
      }
      
if(gTeam[playerid] == Cop) //Rendõr
      {
ShowPlayerDialog(playerid,2,DIALOG_STYLE_LIST,\"Válassz a spawn helyekbõl\",\"Las Venturas \\nLos Santos \\nSan Fierro\",\"Választ\",\"\");
      }
return 1;
}[/pawn]
ll
ll
ll
[pawn]
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
    if(dialogid == 1) // Dialog ID 1
    {
        {
   if(listitem)
        {
            case 0:
            {
            SetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);
            SendClientMessage(playerid,\"Üdvözöllek Las Venturas-ban\");
            }
            case 1:
            {
                SetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);
            SendClientMessage(playerid,\"Üdvözöllek Los Santos-ban\");
            }
            case 2:
            {
                SetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);
            SendClientMessage(playerid,\"Üdvözöllek San Fierro-ban\");
            }
        }
     }
     return 1;
}
if(dialogid == 2)//Dialog ID 2
    {
   {
   if(listitem)
           {
               case 0:
               {
               SetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);
               SendClientMessage(playerid,\"Üdvözöllek Las Venturas-ban\");
               }
               case 1:
               {
                   SetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);
               SendClientMessage(playerid,\"Üdvözöllek Los Santos-ban\");
               }
               case 2:
               {
                   SetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);
               SendClientMessage(playerid,\"Üdvözöllek San Fierro-ban\");
               }
               }
           }
  }
 }[/pawn]

Spawn
« Válasz #3 Dátum: 2011. november 04. - 21:00:25 »
0 Show voters
Ezt az onplayerspawn ala ird majd case 0  majd ha tobbet akkarsz novekvo sorendbe teszed 1,2,3,4     enyi lesz majd SetPlayetPos(playerid, Kordinatad);
ha fegyver kell GivePlayerWeapon(playerid, Kordinata);

Spawn
« Válasz #4 Dátum: 2011. november 04. - 21:07:17 »
0 Show voters
GivePlayerWeapon(playerid, Kordinata);[/quote]
What?
Inkább:
GivePlayerWeapon(playerid, FegyverID);

Nem elérhető BoOy

  • 3209
  • 2013-as év szkriptere
    • Profil megtekintése
Spawn
« Válasz #5 Dátum: 2011. november 05. - 09:05:45 »
0 Show voters
Biztos elírta.  :)
Ja am az OnPlayerConnect helyett az OnPlayerSpawn-hoz írd

Spawn
« Válasz #6 Dátum: 2011. november 05. - 11:10:04 »
0 Show voters
Igen bocsánat elírtam véletlenûl. Kössz kadaradam!

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal