Szerző Téma: Sok object id-t egybe értelmezze  (Megtekintve 840 alkalommal)

Sok object id-t egybe értelmezze
« Dátum: 2015. Május 17. - 18:58:24 »
0 Show voters
Üdv mindenkinek.
Újra textúrázni akarok pár objectet és azt, hogy tudom megoldani, hogy van kb 20 object amit le kellene textúráznom de nem akarom egyesével textúrázni hanem megadom, hogy az összes pl 230id objectre értelmezze a parancsot. Válaszokat előre is köszönöm.
« Utoljára szerkesztve: 2015. Május 17. - 20:21:43 írta Peter »

Nem elérhető Tomasz

  • 123
    • Profil megtekintése
Sok object id-t egybe értelmezze
« Válasz #1 Dátum: 2015. Május 17. - 19:58:00 »
0 Show voters
Hogy érted azt hogy \"textúrázni\"? (Milyen módon stb...)

Nem elérhető ZSOLTI99

  • 1827
    • Profil megtekintése
Sok object id-t egybe értelmezze
« Válasz #2 Dátum: 2015. Május 17. - 20:04:27 »
0 Show voters
Hát SetObjectMaterialText tud textúrázni....... De szerintem ez amit írtál nem lehetséges ha csak angol fórumon nincs fent olyan cucc amivel ez meg valósítható

Nem elérhető DrAkE

  • 2078
    • Profil megtekintése
Sok object id-t egybe értelmezze
« Válasz #3 Dátum: 2015. Május 17. - 20:06:18 »
+1 Show voters

new   startObject,
endObject;
startObject = CreateObject(...)
CreateObject(...)
CreateObject(...)
CreateObject(...)
CreateObject(...)
CreateObject(...)
CreateObject(...)
CreateObject(...)
CreateObject(...)
CreateObject(...)
CreateObject(...)
CreateObject(...)
CreateObject(...)
CreateObject(...)
CreateObject(...)
CreateObject(...)
CreateObject(...)
CreateObject(...)
CreateObject(...)
CreateObject(...)
CreateObject(...)
CreateObject(...)
CreateObject(...)
CreateObject(...)
CreateObject(...)
CreateObject(...)
CreateObject(...)
CreateObject(...)
CreateObject(...)
CreateObject(...)
CreateObject(...)
CreateObject(...)
CreateObject(...)
CreateObject(...)
CreateObject(...)
CreateObject(...)
CreateObject(...)
CreateObject(...)
CreateObject(...)
CreateObject(...)
CreateObject(...)
CreateObject(...)
CreateObject(...)
CreateObject(...)
CreateObject(...)
CreateObject(...)
CreateObject(...)
CreateObject(...)
CreateObject(...)
CreateObject(...)
CreateObject(...)
CreateObject(...)
CreateObject(...)
CreateObject(...)
CreateObject(...)
CreateObject(...)
CreateObject(...)
endObject = CreateObject(...)
new   i = startObject - 1;
for(;++i < endObject;)
if(GetObjectModel(i) == 230)
//ide a textúrázásod
« Utoljára szerkesztve: 2015. Május 17. - 20:08:17 írta DrAkE »

Sok object id-t egybe értelmezze
« Válasz #4 Dátum: 2015. Május 17. - 20:21:16 »
0 Show voters
Áh. THX.
Megoldódott :)

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal