Szerző Téma: Admin rendszer....  (Megtekintve 927 alkalommal)

Nem elérhető fbsokk

  • 427
    • Profil megtekintése
Admin rendszer....
« Dátum: 2012. Április 01. - 12:35:37 »
0 Show voters
Sziasztok az én GMembe bevan építve egy admin rendszer.
Ki szeretném venni de én nem tudom!
Valaki leírná miket kell kivennem hozzá?

Nem elérhető Benceee

  • 4785
    • Profil megtekintése
Admin rendszer....
« Válasz #1 Dátum: 2012. Április 01. - 12:36:53 »
0 Show voters
Parancsokat ki kommentezed ( /* */ ).

Regrendszert kiveszed, ( ha az sem kell ). Változókat nem nagyon kell.

Nem elérhető fbsokk

  • 427
    • Profil megtekintése
Admin rendszer....
« Válasz #2 Dátum: 2012. Április 01. - 12:41:19 »
0 Show voters
ezt?
[pawn]public OnPlayerConnect(playerid)
{
clog[playerid] = 0;
fish[playerid] = 0;
pfing[playerid] = 0;
gTeam[playerid] = 0;
    VehStats[playerid] = 0;
   
    cht[playerid] = SetTimerEx(\"VehStateCheck\",300,1, \"i\", playerid);
   
    ResetMapIconVariables(playerid);
    new PlayerName[24];
GetPlayerName(playerid, PlayerName, sizeof(PlayerName));
    if(dini_Exists(udb_encode(PlayerName)))
{
    TextDrawShowForPlayer(playerid, welcome);
    regplss[playerid] = 1;
}
    License[playerid][drvr] = 1;
    License[playerid][flyer] = 0;
License[playerid][boat] = 0;
info[playerid] = 0;
inDMV[playerid] = 0;
afkt[playerid] = SetTimerEx(\"AfkCheck\", 5 *60 * 1000, 1, \"i\", playerid);
afk[playerid] = 1;
    TogglePlayerClock(playerid, 1);
    pHelp[playerid] = 0;
    glob2690[playerid][4] = 0;
TextDrawShowForPlayer(playerid, welcome);
    NameCheck(playerid);
    HasAntifall[playerid] = 1;
    logged[playerid] = 0;
    //new string[256];
GetPlayerName(playerid, PlayerName, sizeof(PlayerName));
    if(dini_Exists(udb_encode(PlayerName)))
{
   SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"Te regisztrálva vagy,lépj be /login [jelszó]\");
}
else
{
    SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"Te nem vagy regisztrálva,regisztálj /register [jelszó]\");
}
freeze[playerid] = 0;
level[playerid] = 0;
Mute[playerid] = 0;
WarnedTimes[playerid] = 0;
PlayerInfo[playerid][pAdmin] = 0;
#if JOIN_MESSAGES == true
format(string, sizeof(string), \"%s(%i) csatlakozott a szerverre\", PlayerName, playerid);
SendClientMessageToAll(joinmessagecolor, string);
#endif
    Mute[playerid] = 0;
    SetPlayerWorldBounds(playerid, 3000.0000,-3000.0000,3000.0000,-3000.0000); // Bounderies
SetPlayerScore(playerid, 0);
    //AntiFallCheck[playerid] = 1;
GivePlayerMoney(playerid, 1000);
NRGspawn[playerid] = 0;
DMzone[playerid] = 0;
bank[playerid] = 0;
ramped[playerid] = 1;
noramp[playerid] = 1;
CheckName(playerid);
new rand = random(sizeof(playerColors));
SetPlayerColor(playerid, playerColors[rand]);
new pName[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName));
format(string, sizeof(string), \"***(ID:%d ) %s csatlakozott a szerverre\", playerid, pName);
SendClientMessageToAll(COLOR_ALIEN, string);
   
    SetTimerEx(\"WelcomeTimer\", 2000, 0, \"i\", playerid);
new ip[50];
GetPlayerIp(playerid, ip, 50);
format(string, sizeof(string), \"Name: %s IP: %s \", pName, ip);
print(string);
//   SetAllIcons(playerid);
//   printf(\"%s , Icons loaded, connection okey !\", pName);
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
    if(RaceParticipant[playerid]>=1)
{
   if(Participants==1) //Last participant leaving, ending race.
   {
      endrace();
   }
   if(RaceParticipant[playerid] < 3 && RaceStart == 0 && !(RaceParticipant[playerid]==3 && RaceStart == 1))
   { //Doing readycheck since someone left, but not if they disconnected during countdown.
       ReadyRefresh();
   }
    Participants--;
    RaceParticipant[playerid]=0;
    DisablePlayerRaceCheckpoint(playerid);
}
if(RaceBuilders[playerid] != 0)
{
          DisablePlayerRaceCheckpoint(playerid);
    for(new i;i<BCurrentCheckpoints[b(playerid)];i++)
    {
        BRaceCheckpoints[b(playerid)]
  • =0.0;


              BRaceCheckpoints[b(playerid)]
[1]=0.0;

        BRaceCheckpoints[b(playerid)]
[2]=0.0;

   }


   BuilderSlots[b(playerid)] = MAX_PLAYERS+1;


   RaceBuilders[playerid] = 0;


}


KillTimer(cht[playerid]);


if( inDMV[playerid] == 1 )


{


    dmv = dmv -1;


    inDMV[playerid] = 0;


}


ResetMapIconVariables(playerid);


//----


    for(new i = 0; i < MAX_WEAPONS;i++) {


   playerWeapons[playerid]
=0;

}


//----


KillTimer(afkt[playerid]);


    ResetPlayerPropertyInfo(playerid);


new pName[MAX_PLAYER_NAME];


GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName));


new cstring[100];


switch(reason)


{


   case 0: format(cstring, sizeof(cstring), \"(ID:%d ) %s elhagyta a szervert... (Idõtullépés)\",playerid, pName);


   case 1: format(cstring, sizeof(cstring), \"(ID:%d ) %s elhagyta a szervert... (Kilépett)\",playerid, pName);


   case 3: format(cstring, sizeof(cstring), \"(ID:%d ) %s elhagyta a szervert... (KICK/BAN)\", playerid, pName);


}


SendClientMessageToAll(COLOR_ALIEN, cstring);


HasAntifall[playerid] = 0;


printf(string);


return 1;


}


public OnPlayerRequestSpawn(playerid)


{


SpawnPlayer(playerid);


return 1;


}


[/pawn]


 meg ezt?


[pawn]#define Level1Commands1 \">> /clog /givelic [id] [license] /a [text], /adminrules, /clearchat, /kick [id] [reason], /akill [id], /warn [id] [reason], /getid [name]\"


#define Level1Commands2 \">> /(un)freeze [id], /playerinfo [id], /asay [msg], /ip [id], /mute [id], /ajail [id] [time], /force [id]\"


#define Level2Commands1 \">> /telep [teleportee id] [dest. id] , /announce [msg], /giveweapon [id] [weaponid] [ammo] /maxping [ping]\"


#define Level2Commands2 \">> /goto [id], /gethere [id], /eject [id], /sethealth [id] [amt], /setarmour [id] [amt] /healall, /armourall\"


#define Level3Commands1 \">> /disarm [id], /disarmall, /explode [id], /time [0-23], /weather [weatherid], /getallhere\"


#define Level3Commands2 \">> /setmoney [id] [amount], /jetpack, /setname [id] [name] /giveallmoney [amount]\"


#define Level4Commands1 \">> /setlevel [id] [lvl], /restart, /disarmall, /reloadbans, /reloadlogs, /mapname [name], /servername [name]\"[/pawn]

Nem elérhető Benceee

  • 4785
    • Profil megtekintése
Admin rendszer....
« Válasz #3 Dátum: 2012. Április 01. - 12:57:28 »
0 Show voters
Errorokat fog írni ha kiveszed. OnPlayerConnect-nél lõdd ki az adminszintet 0-ra, a parancsokat meg kommentezd ki. ( /* */)

Nem elérhető fbsokk

  • 427
    • Profil megtekintése
Admin rendszer....
« Válasz #4 Dátum: 2012. Április 01. - 12:59:54 »
0 Show voters
ÉS a regisztrációs rendszert hogy tom kivenni?7

Nem elérhető Benceee

  • 4785
    • Profil megtekintése
Admin rendszer....
« Válasz #5 Dátum: 2012. Április 01. - 13:00:54 »
0 Show voters
Dialogos?

OnPlayerConnect alól a ShowPlayerDialog-ot kommentezd ki. Persze azt, ami a bejelentkezést hozza fel.

Nem elérhető fbsokk

  • 427
    • Profil megtekintése
Admin rendszer....
« Válasz #6 Dátum: 2012. Április 01. - 13:10:49 »
0 Show voters
de nem dialogot hoz ki

Nem elérhető Benceee

  • 4785
    • Profil megtekintése
Admin rendszer....
« Válasz #7 Dátum: 2012. Április 01. - 13:12:42 »
0 Show voters
/login parancsot bemásolnád?

Nem elérhető fbsokk

  • 427
    • Profil megtekintése
Admin rendszer....
« Válasz #8 Dátum: 2012. Április 01. - 13:23:24 »
0 Show voters
[pawn]if(strcmp(cmd, \"/login\", true) == 0)
{
   if(logged[playerid] == 1)
   {
       SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Te már bevagy jelentkezve!\");
       return 1;
   }
    tmp = strtok(cmdtext, idx);
       GetPlayerName(playerid, playername, sizeof(playername));
    if(!strlen(tmp))
      SendClientMessage(playerid, COLOR_DBLUE, \"Helyes Használat: /login [Jelszó]\");
   else
   {
      if(dini_Exists(udb_encode(playername)))
      {
            tmp2 = dini_Get(udb_encode(playername), \"password\");
              if(udb_hash(tmp) != strval(tmp2))
              {
                  new PlayerName[24];
                  GetPlayerName(playerid, PlayerName, 30);
                  format(string, sizeof(string), \"Hiba! Te rossz jelszót adtál meg %s\", PlayerName);
                  SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, string);
            }
            else
            {
               logged[playerid] = 1;
                new nstr[100];
                format(nstr,100, \"s%s\", playername);
                if( FileExists(nstr) )
                {
                       HasAntifall[playerid] = 0; SetTimerEx(\"EnableAntifall\",5000,0,\"i\",playerid);
                     SetTimerEx(\"StatsLoadTimer\", 2000, 0, \"i\",playerid);
                     GameTextForPlayer(playerid, \"~b~Betöltés...\", 2000, 3);
                     SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Bejelentkeztél ! Várj míg betöltõdik a statisztikád ( 2 másodperc ) !\");
               }
               dini_Set(udb_encode(playername),\"pass\",tmp);
                   PlayerInfo[playerid][pAdmin] = dini_Int(udb_encode(playername), \"level\");
                   GameTextForPlayer(playerid, \"~b~Sikeresen bejelntkeztél!\",2000,1);
                   PlayerPlaySound(playerid,1057,0.0,0.0,0.0);
                   if(PlayerInfo[playerid][pAdmin] == 0)
                   {
                       new PlayerName[24];
                  GivePlayerMoney(playerid, 4000);
                     GetPlayerName(playerid, PlayerName, 30);
                     format(string, sizeof(string), \"Beléptél: %s, Rendes Játékosként\", PlayerName);
                     SendClientMessage(playerid, COLOR_CYAN, string);
               }
                   if(PlayerInfo[playerid][pAdmin] == 1)
                        {
                          new PlayerName[24];
                     GetPlayerName(playerid, PlayerName, 30);
                     SetPlayerArmour(playerid, 100);
                     format(string, sizeof(string), \"Beléptél: %s, Admin level 1 (Moderátor)\", PlayerName);
                     SendClientMessage(playerid, COLOR_CYAN, string);
               }
               if(PlayerInfo[playerid][pAdmin] == 2)
                        {
                          new PlayerName[24];
                     SetPlayerArmour(playerid, 100);
                     GetPlayerName(playerid, PlayerName, 30);
                     format(string, sizeof(string), \"Beléptél: %s, Admin level 2 (Adminisztrátor)\", PlayerName);
                     SendClientMessage(playerid, COLOR_CYAN, string);
               }
               if(PlayerInfo[playerid][pAdmin] == 3)
                        {
                          new PlayerName[24];
                     SetPlayerArmour(playerid, 100);
                     GetPlayerName(playerid, PlayerName, 30);
                     format(string, sizeof(string), \"Beléptél: %s, Admin level 3 (FõAdmin)\", PlayerName);
                     SendClientMessage(playerid, COLOR_CYAN, string);
               }
               if(PlayerInfo[playerid][pAdmin] == 4)
               {
                   new PlayerName[24];
                     SetPlayerArmour(playerid, 100);
                     GetPlayerName(playerid, PlayerName, 30);
                     format(string, sizeof(string), \"Beléptél: %s, Admin level 4 (Szerver Tulaj)\", PlayerName);
                     SendClientMessage(playerid, COLOR_CYAN, string);
               }
               return 1;
            }
      }
      else
      {
          format(string, sizeof(string), \"Ez a fiók %s, nem található ezen a szerveren. Írd be /registerister [jelszó] hogy készíts egy fiókot!\", playername);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, string);
      }
   }
   return 1;
}
[/pawn]

SmokeR

  • Vendég
Admin rendszer....
« Válasz #9 Dátum: 2012. Április 01. - 14:46:28 »
0 Show voters
/register és a /login hoz is tegyél egy /*<-----Ezt a elejére */<------Ezt a parancs végére,ahol befejezõdik

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal