Szerző Téma: Random spawnra CP  (Megtekintve 784 alkalommal)

Random spawnra CP
« Dátum: 2011. augusztus 12. - 13:02:02 »
0 Show voters
Sziasztok!
Én még új vagyok a fórumon, de jól jönne a segítségetek.
Problémám az lenne, hogy készítettem egy random autó spawn parancsot, és az kellene, hogy ha lespawnol a kocsi, akkor a koordinátájára létrehozzon egy CP-t. Én nem tudom, hogy kezdhetnék bele. Remélem tud valaki segíteni :) .

Random spawnra CP
« Válasz #1 Dátum: 2011. augusztus 12. - 13:34:57 »
0 Show voters
Lekéred a jármû pozícióját és oda raksz egy CP-t :)
Így:
[pawn]new Float:x, Float:y, Float:z;
GetVehiclePos(vehicleid, x, y, z);
SetPlayerCheckpoint(playerid, x, y , z, 3.0);[/pawn]
Ha azt írja a pawno hogy undefined symbol\"vehicleid\"
[pawn]new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);[/pawn]

Random spawnra CP
« Válasz #2 Dátum: 2011. augusztus 12. - 13:58:55 »
0 Show voters
Köszi :) Ráhangoltam a modra és mûködik. Tényleg nem bonyolult, de valahogy nem tudtam rájönni :D

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. augusztus 12. - 14:05:47 )

Még valaki eltudná mondani, hogy a random spawnolt kocsi motorja álljon, mikor lespawnol, mert én probálgattam
[pawn]   new engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective;
GetVehicleParamsEx(robveh, engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
SetVehicleParamsEx(robveh,false,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);[/pawn]
ezzel, de nem sikerült, de ha parancsba van, akkor megy.
« Utoljára szerkesztve: 2011. augusztus 12. - 14:05:47 írta mr_rich »

Random spawnra CP
« Válasz #3 Dátum: 2011. augusztus 12. - 14:27:06 »
0 Show voters
példa:
[pawn]new randomcar;[/pawn]
GamemodeInit/FilterScriptinit
[pawn]randomcar = CreateVehicle(411,...);
[/pawn]
[pawn]new engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective;
GetVehicleParamsEx(randomcar, engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
SetVehicleParamsEx(randomcar,,false,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);[/pawn]

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal